22 Kasım 2015 Pazar

Özgün, resimli sevgi mesajları, resimli sevgi mesajları facebook, en güzel resimli sevgi sözleri.



Mutlu olmayı biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.



* * * * *


Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil…



* * * * *


Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevdiğimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim…


resimli sevgi mesajları




















Bir kuş olup gitsem, aşsam şu enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni…



* * * * *


En güzel yarınlar senin olsun, sen buna layıksın ömrün mutluluklarla dolsun. Eğer gün gelir de sen beni unutursan, inan ki tatlım canın sağolsun.


* * * * *


Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim.



resimli sevgi mesajları



Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim…



* * * * *


Seni ben değil gözlerim seçti, onlar sevdi onlar beğendi. Sen benim değil onlarınsın gittiysen bana ne onlar ağlasın…



* * * * *


Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.



resimli sevgi mesajları indir


Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an çünkü hiçbir şey seni sevmek gibi değil!



* * * * *


Üç yanLışım oLdu. . . tanıdım, güvendim, inandım. . . bir doğrum oLdu sevdim herşeyden çok sevdim ama ne yazık ki üç yanLış bir doğruyu götürüyormuş



* * * * *


HAYATTA AKITTIĞIN GÖZYAŞLARINI SİLECEĞİNE … AKMASINA SEBEP OLANLARI HAYATINDAN SİL…!!!! Hayatta Her İnsan Bir Kişidir , Ama Her Kişi Bir Kişilik SAHİBİ Değildir.



resimli aşk sözleri



Mevlana derki: “Aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasırdır,ya canın acıya acıya adım atacaksın yada canını acıta acıta söküp atacaksın… Her iki yolda da, tek bir gerçek olacak; CANIN ÇOK AMA ÇOK ACIYACAK!!” ….



* * * * *


Gün Geçtikçe İkiyüzlüleri Sever Oldum; Çünkü Yaşadıkça Yirmi Yüzlü İnsanlar Gördüm. [Mehmet Akif Ersoy]



* * * * *


Ne Delikanlılık bilekte Nede Kaşarlık Etektedir Delikanlılık Yürekte Kaşarlık Niyettedir ..!




güzel resimli sevgi mesajları



”Leyla’nın aşkı unutturacaksa Mevla’yı; Unutmaktansa Mevla’yı, unuturum Leyla’yı! …”



* * * * *


çocukken yarın neler oynayabilirz diye düşünürdük..şimdi ise hayat bize yarın hangi oyunu oynayacak diye düşünürüz !!



* * * * *


Kalp Ruh’ a demişki ben severim, aşık olurum ama nedense asıcısını sen çekersin…!!! Ruh da ona cevap vermiş; sen yeterki sev ben acıyı da çekerim çileyi de… !!!



* * * * *


Bir gün Mecnun çölde Leyla’yı düşünerek gezerken namaz kılan bır faninin önünden geçer… Namazı bitirdikten sonra fani:”Ey Mecnun beni görmüyor musun da namaz kılarken önümden geçiyorsun?”der. Mecnun da:”Ey fani ben Leyla’yı düşünürken Seni görmedim, Sen Mevla’yı düşünürken beni nasıl gördün”der


* * * * *


mesajlar, resimli sevgi dolu sözler, resimli sevgi mesajları, resimli sevgi mesajları facebook, resimli sevgi mesaj sözleri, resimli sevgi msj, resimli sevgi sözcükleri, resimli sevgi sözleri indir, 

0 yorum:

Yorum Gönder