9 Mart 2016 Çarşamba


Böyle aşkın ızdırabı olmaz olsun. Gözlerimden yaş yerine kan selleri akıyor.


* * * * *


Seni sevmeden önce ölseydim keşke, son nefesimi sensiz verseydim. Böyle canlı canlı ölmezdim.


* * * * *


Mezara konulan bir tabut gibisin benim için artık. Zamanla toprak altında çürüyüp eskiyeceksin.


* * * * *


Sen hiç cenazeye katıldın mı? Benimkine mutlaka katıl, nasıl özgürlüğe koştuğumu görmeni istiyorum. Göklerde nasıl maviye karışıyor ruhum izle istiyorum.


* * * * *


Hep sen mutlu ol diye uğraştım. Boşa olduğunu bilseydim uğraşların, temeli sağlam yapmazdım. Daha ilk hareketinde kayardı zemin altından. Sen bu aşka layık bir kadın olamadın.


* * * * *


Beni başkalarına bırakma…Görürsen dayanamazsın…


* * * * *


Tek kişilik miydi ki bu şehir? Sen gidince bomboş kaldı.


* * * * *


Her şey bana baktığın anda başladı.


* * * * *


Her yüreğin harcı değildir, dokunmadan sevmek.


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda! Sen yanımda ol yeter!


* * * * *


even yerinden nefret ediyorsun onu seven her zerrenden ama o yaşamaya devam ediyor onun için herşey iyi o değişmiş seni düşünmüyor sen hiçbişeysin onun için şimdi yapabildiğin tek şey yorulup sizana kadar ağlamak.


* * * * *

Bazen hiç olmadık yerlerde, hiç olmadık zamanlarda... Ufak bir şarkı sözüne, acıklı bir şiir dizesine, soğuktan çatlamış ellerine, uykusuzluktan morarmış gözlerine, yağmurda ıslanmış kirpik uçlarına, istemsiz titrek dudaklarına kadar herşeye isyan edersin...

* * * * *

Ona nefesi kadar yakın olmayı isterken aynı zamanda bir yıldız kadar uzakta olmayı istedin mi hiç o zaman beni anlamaya çalısmayı kes.


* * * * *

Adını her duyduğunda mutlu olduğun kişi artık adıyla bile sana acı verecektir.


* * * * *


Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

* * * * *

Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!

* * * * *

Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş"

* * * * *

Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu....

* * * * *

Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..



* * * * *

SANA bir tek bedduam var sarıldığın her insanda beni  hatırla...

* * * * *

Bαnα yαşαttığın bu kαdαr şeyden sonrα bi αndα gelip yeniden herşeyim olαbileceğini sαnıyorsαn, yαnılmıyorsun

* * * * *

 Ansızın ayrılalım dediğinde hüzün dağındaki uçurumdan düşen bendim. Oysaki ben senin için ne umutlar ekmiştim gönül bahçeme.


* * * * *

Ne bileyim işte, bir türlü olmadı işte.

0 yorum:

Yorum Gönder