8 Mart 2016 Salı



Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun…



* * * * *


BİR SABAH UYANDIĞINDA GÜNEŞİ GÖREMEZSEN YANINDA SAKIN GÖZLERİNİ KAPATMA YILDIZLARI DA KAYBEDERSİN SONRA.



* * * * *


Yaşamın kaynağı sevgi ise eğer, sevgi bir tutku.



* * * * *


amaç bir şeyleri paylaşmaksa, paylaşmak dostluk.



* * * * *


dostluk hatırlamaksa eğer, hep aklımdasın!!!




Seni unutmak mümkün mü?Seni unutmak uyanmayı unutmak...Bir gün uyur da uyanmayı unutursam,bilki seni unutmuşumdur gülüm..

* * * * *


Ustune `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum..


* * * * *


Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.


* * * * *


Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman.


* * * * *


Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.


* * * * *


Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim.


* * * * *


Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim....


* * * * *




* * * * *


Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun


* * * * *


Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce


* * * * *


Sari giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kim bilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.


* * * * *


Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun,Düştüğüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN…


* * * * *


Yalnızlık gecelerin,Ümit bekleyenlerin,Hayal çaresizlerin,Yağmur sokakların, Tebessüm dudakların, Sen ise yalnız benimsin bir tanem…


* * * * *


Eğer beni bu sokakta,bu semtte,bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, Gözlerinin daldığı yerdeyim…


* * * * *


Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın.


* * * * *


Gün bir gün, sevdalanmış geceye gecede yakamoz düşürmüş denize o günden bugüne geceyle gündüz ayrılmaz olmuş ta ki güneş tutulup gölge düşürene dek sevdalara..


* * * * *


Sen elimden tutunca, deniz basardı içimi. Sen elimden tutunca, yüreğim yeşil yosunlara takılıp günlerce dip akıntılarının peşisıra gitmek isterdim.


* * * * *


Yanağına konan kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayım…


* * * * *


Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçim giden zaman.



* * * * *


Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla……..



* * * * *


Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun



* * * * *


Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce



* * * * *


Sari giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kim bilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.



* * * * *


Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun,Düştüğüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN…



* * * * *


Yalnızlık gecelerin,Ümit bekleyenlerin,Hayal çaresizlerin,Yağmur sokakların, Tebessüm dudakların, Sen ise yalnız benimsin bir tanem…



* * * * *


Eğer beni bu sokakta,bu semtte,bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, Gözlerinin daldığı yerdeyim…



* * * * *


Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın.



* * * * *


Gün bir gün, sevdalanmış geceye gecede yakamoz düşürmüş denize o günden bugüne geceyle gündüz ayrılmaz olmuş ta ki güneş tutulup gölge düşürene dek sevdalara..



* * * * *


Eğer çölde bir çiçek olsan; seni kaybetmemek ; için göz yaşlarımla sulardım Eğer gözümdeki bir damlayan olsaydın; seni kaybetmemek; için hiç ağlamazdım..



* * * * *


Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek için geceyi bekleyen?gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?



* * * * *


Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi öğrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim her şeyi öğrendim de yalnız unutmayı öğrenemedim…….



* * * * *


Üstüne `seviyorum` yazdığım bir kağıttan, sandal yapıyor, dereye bırakıyorum. ister yüzsün, ister batsın, ister bir çalıya takılsın o kağıt sandal, hep derenin bir yerinde olacak biliyorum..



* * * * *


Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.


* * * * *

söz, sözler, mesaj, mesajlar, en etkileyici aşk söz, en etkileyici aşk sözleri, duygusal aşk söz, duygusal söz, duygusal mesajlar, duygusal aşk mesajları, 

0 yorum:

Yorum Gönder