20 Şubat 2016 Cumartesi





Aşk, yalnız sende gerçekmiş ..Seninle aşkı yaşamak hiçbirşeye değişilmezmiş..İYİ GECELER SEVGİLİM..


* * * * *


yeni bir krize giriyorum,ellerim titriyor.Üzgün değilim ama;Gözlerim doluyor.Sensizliğin krizi olsa gerek bu!
''İYİ GECELER''

iyi gecele rsevdiğim



Ve bazen unutmak için uyumak gerek rüyaları hesaba katmadan İYİ GECELER herkese..


* * * * *


Tek gözüm kapalıyken bile "Uykum yok konuşalım" dediğim insandın sen.''İYİ GECELER


* * * * *


Hatırlamak gönül dağındaki gül kadar güzel ise,unutulmak  hüzün dağındaki diken kadar acıdır.UNUTULMADIN  ''İYİ GECELER''


* * * * *


Vakit gece yarısı yine herzamanki gibi seni düşünüyorum, ıslak gözlerim camda belki gelir diyorum.Hani bir şarkımız vardı ya işte onu söylüyorum....


* * * * *

Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum iyi geceler.


* * * * *


GeceIeri UzakIara çığIık OIur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana OIan özIemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor GözIerim. İyi geceler Herşeyim!


* * * * *


Rüyalarıma sen gel diye uyuyorum sevgilim,sen de yum gözlerini düşleyerek ikimizi.sen ve ben değil biz demek ne hoş.bizli rüyalar ne hoş.Yum gözlerini rüyanda gör ikimizi..iYİ GECELER..


* * * * *


Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. Sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler.


* * * * *


Hayatımdaki en değerli varlık canım ta içi bir tanecik sevgilim benim iyi uyu yarın umarım görüşmek dileğiyle seni çok seviyorum iyi geceler.


* * * * *


Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler.


* * * * *


Seni gözlerimi kapattığımda değil, gözlerimi açtığımda görmek ve var olduğunu bilmek isterim Gül parem iyi geceler.


* * * * *


Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. Sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler.


* * * * *


Dur bir dakika önce bana bir öpücük, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyuyabilirsin…


* * * * *


Artık sırdaş değil geceler bana sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla en içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana…


* * * * *


Gecenin en güzel karanlığına gözlerini yumduğunda aklına ben geleyim iyi geceler bir tanem.


* * * * *


Aşk sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda, bir kalp çizip içine isminin baş harflerini yazmaktır buğulu camlara, bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana iyi geceler aşkitoma…


* * * * *


Bir dua gönderiyorum Allah’ıma sen uyurken rüyanda beni göresin diye. Seni seviyorum aşkım. İyi geceler sana.


* * * * *


Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum bir tanem iyi geceler…


* * * * *

Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum, kalbim senin yanında özgürce uyumakta olacak. İyi uykular!


* * * * *


Rüyalarda hayal Ettiğim Hayallerimi Gerçekleştirmek için Sevdiğim Yaşama Sebebim İyi Geceler


* * * * *


Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Birtanem iyi Geceler


* * * * *


Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.


* * * * *


Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler .


* * * * *


Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya deil kabus oluyo.


* * * * *


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…


* * * * *


Müjde… Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor… NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…


* * * * *


Bir Güne Seninle Başlayıp Bu Günü’de Seninle Bitirmenin vermiş Olduğu Huzurla yastığa Başımı Koydum ve Sana tatlı Rüyalar Görmen için dua ediyorum Sevgilim iyi geceler.


* * * * *


Gözlerinde Yalakadım Hayatı Bırakmam, Sözlerinle Başladı Kalbim Atmaya Durduramam Sadece Sabahların Yakıcı Güneşine Değil gecelerin Soğuk Sessizliğinede Anlattım Aşkımı Şimdi Olduğu Gibi Seviyorum Seni iyi geceler Birtanem.


* * * * *


Yaşadığım Kadar Değil Yaşattığın kadar Seviyorum Seni Bebeğim Bu Gece de Dualarım Seninle Benim yaşama Sebebim Sensin iyi Geceler Aşkım.


* * * * *


Hayatı Seviyorsam Anlamı Sen Olduğun için Seviyorum geceleri uyuyorsam Sabaha Adınla Başlamak için uyuyorum biriciğim iyi geceler.


* * * * *


Sabahların güneşi kalbini gecelerin Yıldızları ise Gözlerini Anımsatır Bana herşeyim iyi Geceler.


* * * * *


Koynunda kokunla uyumayı herşeyden çok isterdim yastğımın yarısı ben yarısı sensin iyi geceler canımın yarısı seni çoook ama çook seviyorum..


* * * * *


Başım yastığa,gözlerim uykuya teslim olmuyor sen gelmeden.Hadi gel sevgilim ruhum huzur gözlerim uyku bulsun,geceler ikimize iyi geceler olsun..


* * * * *


Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER.


* * * * *


Bugün de Başımı Yastığa Bana Vermiş Olduğun Mutlulukla Koyuyorum, Yarın ise Hayata Bana Verdiğin Huzurla Uyanacağım Seni çok Seviyorum Canım Benim iyi Geceler HerşeyiMmMmM


* * * * *


Yüce Rabbim En Güzel Rüyaları Sana Mutlulukları Hayatına Huzuru ise Yaşadığın Hayata Bağışlasın iyi Geceler Sevgilim


* * * * *


Gecenin Çekilmez Soğukluğu Seninle Vız Gelir bana Her Başımı yastığa Koyduğumda Dualarım Sadece Sana Birtanem Seviyorum Seni iyi geceler.

* * * * *

arkadaşına iyi geceler sözleri, en çok okunan anlamlı iyi geceler sözleri, en anlamlı iyi geceler mesajları, iyi gecelerle ilgili kısa sözler, eşine özlü iyi geceler sözleri, etkili iyi geceler sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder