3 Nisan 2016 Pazar


Gönlü sevgi dolu dostlara. Dostluğu dost gibi bilenlere. Güzelliği sevgi ile yoğuran insanlara. Gönül dolusu Günaydınlar.


* * * * *


Gitmen sorun değil de.. Hasta falan olduğumda, Doktorun seni bana hatırlatması zoruma gidiyor. ‘Nefes’ al, ‘Nefes’ ver .


* * * * *


Tekrar günaydın sevgilim. Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizgi derinliğince Günaydın.


* * * * *


Gün Seninle Güzel Güne Başlamak Seninle Sıcak Olucak, Günlerimiz Aydın geleceğimiz Parlak Olsun Sana Günaydın Olsun bebeğim…


* * * * *


Günaydın,günaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta…


* * * * *


Seninle geçen her anım, hayatımdaki en güzel geçen zamanlarım oluyor. Günün güzel olsun.


 * * * * *


Hey, günaydın! Günün güzel ve aydınlık olsun.


 * * * * *


Harika bir gün geçirmeni umut ediyorum! Günün güzel olsun.


* * * * *


Benim güneşim sen bana günaydın mesajı atınca doğuyor. Aşkima iyi günler...


* * * * *


Gitmesini bileceksin kimi zaman,
arkana bile bakmadan!
Ve kimi zaman söyleyeceksin sevdiğini,
çok geç kalmadan…
Seni Seviyorum...


* * * * *


Gökyüzünde yıldız çok ay bi tane…
yer yüzünde insan çok sen bir tane…
Gönlümün incisi, günaydın.


* * * * *


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır…Ve gülmek bulaşıcıdır.


* * * * *


Günlerimin ışığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ay’ısın Sabahlarımın Günaydını gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.



* * * * *


Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın.


* * * * *


Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem…


* * * * *


karanLık geçmiş Silindi ömrümüzden lşıkla Bakıyoruz Artık geleceğimize Günaydın Sevgilim…


* * * * *


Günlerimin Biricik Aydın ışığı Bugün Gün Senin için Doğuyor Kalbimden Günaydın Bebeğim…


* * * * *


Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana..


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *

Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


* * * * *

Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
İşte ben seni böyle sevdim bir tanem...


* * * * *




Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerinde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...;
Sevgilim Günaydın!


* * * * *



* * * * *


Senin için ettim aşk yeminler,
Tesbih yapıp çekim mor menekşeleri.
Yaşamıyormuşum ben önceleri,
Ben seni en zor anımda sevgim.


* * * * *

Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
günümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * *

Hayal bahçemin, narin çiçeği,
Rüyalarımın süsü,
Gönlümün gülü,
Günaydın.

* * * * *




* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.

* * * * *
Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *


Sevgi ne renktir? Bence sevginin  rengi yoktur. Hiçbir rengin baskısı altında da kalmamıştır.


* * * * *



Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *

Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Sevgi nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *

Adını güneşe yazsam güneş batmamak için ant içer, gözlerini yıldızlarla paylaşsam yıldızlar kaymamak için yemin eder, ben sana yeminliyim sevgilim günaydın.





* * * * *



* * * * *




* * * * *


Seninle harcanan her dakika en güzel geçen anlardır. Günün güzel olsun.


* * * * *


Son 24 saat, 1440 dakika, 86.400 saniye içinde, seni çok özledim. Günaydın. Günaydın En tatlım. 


* * * * * 


Hey, Günaydın! 
Gün doğdu, sabah güneşi selamlamak için gözlerini aç, huzurlu ve mutlu bir gün diliyorum.


 * * * * * 


Hey, günaydın! Günün güzel ve aydınlık olsun. 


 * * * * * 


Senin iyi bir gün geçirmeni umut ediyorum!
Günün güzel olsun.


* * * * *


Bana kalsa alfabeyi yeniden düzenlerdim, Sen&Ben Günaydın.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.

* * * * *


Etkileyici Günaydın Mesajları : etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları kısa, etkileyici günaydın mesajları resimli, etkileyici günaydın mesajları uzun, etkileyici günaydın msj, etkili msj, günaydın,

0 yorum:

Yorum Gönder