6 Nisan 2016 Çarşamba



Selam olsun , gözümün görmediği
Ama yüreğimin hissettiği yüreklere...
Huzurlu bereketli bir gün dilerim...
     GÜNAYDIN :)


 * * * * *

Gününüz aydın ,
Yüzünüz neşeli,
Kalbiniz huzurlu,
İşleriniz hayırlı,
Kazancınız bereketli olsun...
      GÜNAYDIN


 * * * * *


Güzelliklerle dolu
Mutlu huzur dolu
Kazasız belasız bir gün
Dileğimle
GÜNAYDIN
HAYIRLI SABAHLAR

* * * * *


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Mutluluk nerede?
Gülen gözlerde,
Tatlı sözlerde,
Nurlu yüzlerde,
Bazen gündüzlerde,
Bazen gecelerde,
Ama; en güzeli,
Sevgi dolu yüreklerde.
Günaydınlar, Hayırlı Sabahlar
Sabahınız nurlu,
Gönlünüz huzurlu olsun.


* * * * *


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * *

Etkileyici Günaydın Sözleri (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *

Etkileyici Sözler (Kızgın)
Yıllarımı, sırlarımı geri ver.
Hasretin yasını tuttuğum yeter.
Baykuşa yarenlik ettiğim yeter,
Cevrinden eriyip bittiğim yeter.
Şöken şafaklarla çıkıp geli ver.


* * * * *

Etkileyici Günaydın Sözleri (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *

Etkileyici Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi ger ver!



Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.



* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * *


Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur.
Ey sevgili...Gül sevgili...

* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...


* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.



* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,
Bakma geldiğime sen,
Beklemediğini biliyordum.


* * * * *


Bu güzellik varken bende,
Aklı kalır her halinde,
Gül sende, diken bende,
Kalmaz zaman, mekan bende.


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum.
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


* * * * *

Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.



* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Önce Kendime Sonra Evime Sonra Evimdekilere Sonra Kapılarımı Açtığımda Bana. Seni Seviyorum Gözlerin gibi Bugünde Günaydın Olsun Güneşime.


* * * * *


Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe , Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe , Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler , Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.


* * * * *

Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *



* * * * *

Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *

Sokak lambaları,
Sessizce hışırdayan yapraklar,
Yağmur damlaları ile ıslanan saçlarım.
Nasıl etsem bulutlara mı saklasam? İçim deki dalgaları.
Anlıyorsun işte... Gözümü açtım... ve Günaydın...


* * * * *


Sabahın erken vakti,
Günün ilk ışıkları, inerken sokaklara,
Ben yerimde hayallere dalmış,
Binmişim bulutlara...arıyorum seni...;
Sevgilim Günaydın!


* * * * *


Gülüşünü sevdiğim, gülüşüm. Günaydın.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Ödünç verdim sana şu titrek kalbimi,
Artık mühlet doldu, geri ver.
Ayın pencereye vuruşu gibi,
Mahmurluğum geçsin, hadi geli ver.


* * * * * -


Romantik Sözler (Kızgın)
Mühlet doldu dedim, onu geri ver,
Paylaştığım sırlarım da ödünçtü,
Tutamadın; ciğerime ateş düştü.
Ah ceylan bakışlı! Gonca gülüşlü,
Aynalara küstüm, hadi geli ver.


* * * * *

Romantik Sözler (Kızgın)
Tüketme kalbimi, bana geri ver.
Bir ömür beyhude gelip geçmesin.
Fasıl ki bahardır, poyraz esmesin.
Bir meltim gibi geli ver.


* * * * *


Romantik Sözler (Kızgın)
Çocuk sevincimi bana geri ver.
Kaç defa kuşlarla haber saldım.
Mahpuslar dağıldı ben susuz kaldım.
Yüzünü göstermiyorsan bari bir adım
At da yol sevinsin; hadi geli ver.
Yol bekleyen gözlerimi geri ver!



* * * * *

Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.



* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.



* * * * *



Çiğ tanesi ... Sessiz, berrak
Bir gülün yaprağına bak.
Tenine dokunmam yasak,
Göz yaşıyla yıkarım aşkın terini...


* * * * *

Hem aşağı, hem yukarı,
Sütten beyaz sudan arı,
Benim sevgim, akar durur.
Ey sevgili...Gül sevgili...


* * * * *

Cesaret topladım ay ışığından,
Kendimce güzel kelimeler buldum,
Gülücüklerle boyadım yüzümü,
Sevincimden kayboldum...



* * * * *


Tek sokağındaydım mahalllenin,
Gideceğim yeri unuttum,
Sana benzettim birini,
Usulca kolundan tuttum.



* * * * *


Dizlerim boşalmış, avucum terli
Duygularım sanki bir mahşer yeri,

* * * * *


Etkileyici Günaydın Mesajları : etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları kısa, etkileyici günaydın mesajları resimli, etkileyici günaydın mesajları uzun, etkileyici günaydın msj, etkili msj, günaydın,

0 yorum:

Yorum Gönder