1 Nisan 2016 Cuma

En Güzel Günaydın Mesajları 2016 Kısa – Sevgiliye Anlamlı Günaydın Mesajları 

Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...



* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *

* * * * *


AŞKIM, yanımda olmasan da yüreğimin ta içindesin, Günaydın  Sevdiğim Gül Yüzlü Meleğim, GÜNAYDIN


* * * * *


Aşk acısı taşımayan yürek, ya deliye aittir ya da ölüye. (Hz.Mevlana)
Dünyanın en tatlı, en güzel insanına GÜNAYDIN.


* * * * *


Ayrılık küçük sevgileri öldürür,
ama büyük sevgileri güçlendirir.
Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp,
yangını körüklediği gibi...


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *




11111111111111111111


Bu sabah senin için aralandı gözlerim, bugün dahada büyük sana özlemim, zaten günden güne artıyor, herşeye değecek mükemmel sevgilim …GÜNAYDIN…



* * * * *


Günaydın gönlümün prensesi günaydın varlığıma sebep olan aşk böceğim günaydın içime huzur veren nurdan yaratılmış dünyadaki hurim günaydın günaydın günaydınnn …



* * * * *


Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar…



* * * * *


Aşk yüreğin güneşidir. Kimi yürekte her gün doğar,kimi yürekte ebediyen batar. Yüreğime doğan güneşe ortak ettim seni. Sende güneşinden mahrum etme beni?.. Günaydın



* * * * *


Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.



* * * * *


GÜNAYDIN sevgimin öbür adı GÜNAYDIN yüregimin mutlu yanı GÜNAYDIN özledigim zamanlardaki sıcak soluk VARLIĞIM YOKLUĞUM UMUDUM Uykusuzluguma eş soluk, şimdi günün aydın olsun. Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çoooook sevecek koca bir yüregin olsun…!



* * * * *


Kurduğu alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi bugün de kaybeden değerli insan: GÜNAYDIN…



* * * * *



Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu,yanağına ufacık bir öpücük kondurdu hissettin mi? günaydın bebeğim (:



* * * * *


Şöyle bir bak güneş ne güzel parlıyor, masmavi gökyüzü,kuşlar heyecanla dört bir yana uçuşuyor….. Umutların yüreğinde hep taze kalsın, kuşların heyecanı gibi kalbin pırpır etsin ve bir bebeğin gülümsemesi kadar günün tatlı geçsin…GÜNAYDIN



* * * * *


üzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, Seninle Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim.



* * * * *


Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim. Günaydın



* * * * *


Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.



* * * * *


Önceden uyanmış olup ta ayakta olanlara, bıktık artık senden bırak yakamı diyenlere, biricik kankalarıma arkadaşlarıma, beni seven ya da gıcık olup ta söyleyemeyen herkese günaydınlar olsun.



* * * * *


Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, seninle güne merhaba dedim Günaydın Sevgilim.



* * * * *


* * * * *


Bugünün sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana güneş bile gözlerini kıskanıyor sevgilim bunu unutma. Günaydın AşkImMMmMMm



* * * * *


Bugün sana sabah kahvaltısı gönderiyorum umut dolu bir omlet, 2 dilim öpücük, haşlanmış sevgi ve hasret çayı demledim kaç şekerli olsun?



* * * * *


Her Sabaha Adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim Günaydınlar Birtanem benim.


* * * * *


Sadece Bu Sabah Değil Her Sabah Koynumda resminle uyanıyorum hayata Bebeğim Seni böylede sevdim, Günaydın birtanem.



* * * * *


Sabahın Bütün Güzel renkleri Odana dolsun, hayatın tatlı, Günün aydın olsun sevgilim…



* * * * *


Aşık olamıyor musunuz? Sevgiliniz mi yok? Sabahları günaydın mesajları alamıyor musunuz? E ölün bi zahmet, ne diye yaşıyorsunuz lan?



* * * * *


Bir gün gözlerimi açtığımda sadece sen ol yanımda, 1 gün değil her gün seni göreyim rüya gibi yanımda bebeğim, Günaydın Olsun Sanada.



* * * * *


Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana..



* * * * *


Yine Güneş Doğuyor Adınla Başlıyorum hayata, Güneş Gözlerin Gibi Yakıyor içimi Cennet Gözlüm Günaydın Olsun Sana..



* * * * *


Bende diyorum neden bana Günaydın Adam"ım iyi geceler herifim mesajları gelmiyor meğerse sevgilim yokmuş ya benim…



* * * * *


Günlerimin Biricik Aydın ışığı Bugün Gün Senin için Doğuyor Kalbimden Günaydın Bebeğim..




* * * * *


Yeni Bir Gün Yeni Bir Anıyı Hatıralarımıza Yazmak için Yeni Bir Renk Geliyor Bugün Hayatımıza Günaydın Sevgilim..



* * * * *


Karanlık geçmiş Silindi ömrümüzden Işıkla Bakıyoruz Artık geleceğimize Günaydın Sevgilim..



* * * * *


Sensiz Bir Gece Daha Gözlerini Kıskanan Güneşin Doğmasıyla Bitti, Bugünüde Seninle Geçirmenin Ümidiyle Günaydın Aşkım…



* * * * *


Gelmeyen “günaydın” mesajları, yalnız yapılan kahvaltılar, bugün de gerçekleşmeyen rüyalar. Yeni bir güne “günaydın…



* * * * *


Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem..



* * * * *


Sensiz Uyandığım Her Sabah Geceymiş Gibi Geliyor Bana Birtanem Sensizlik Karanlık Zindanlardan Bir Kuyu Benim için, Güneş Gözlüm Günaydın..



* * * * *


Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın



* * * * *


Anı yaşayalım, mesajlaşalım, ilk mesaj benden, sonrası senden, günaydın sana, güzel bir gün, güzel bir sabah, hadi bana eyvallah…



* * * * *


Günlerin Aydın Olurken Kalbin Bensiz Olmasın, Kalbin Benimleyken Bende Herzaman Seninleyim Biriciğim, Günaydınlar Olsun..



* * * * *


Günlerimin ışığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ay"ısın Sabahlarımın Günaydını gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.



* * * * *


Yeni Bir Güne Seninle Yaşamanın Vericeği Moralle Başlıyorum ve Bugünüde 24 Saat Seni Düşünerek Geçirecegim Bebeğim Günaydın..



* * * * *


Güzel bir sabah için 5 adım;
1. Gözlerini aç.
2. Derin bir nefes al.
3. Yorganı kenara at.
4. Yataktan kalk.
5. Ve benim mesajı oku.
    Aşkım günaydın…



* * * * *


Günaydın,günaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta… Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır… Ve gülmek bulaşıcıdır Haydi, bulaştır!



* * * * *


Seviyorum hayatı Sen Olduğun Sürece, Her Gün Aydın Bana Güldüğün Sürece, Gözlerin yeter Güneşin yerine, Seviyorum Seni Bebeğim Günaydın Herşeyim..



* * * * *


Gün Seninle Güzel Güne Başlamak Seninle Sıcak Olucak, Günlerimiz Aydın geleceğimiz Parlak Olsun Sana Günaydın Olsun bebeğim.



* * * * *


Arkadaşlar olmadan, hayatın bir anlamı olmaz. Bir sevgi olmadan, kalpte huzur olmaz. Bir hikâye olmadan, bir film olmaz ve benden bir günaydın mesajı almadan, güzel bir gün olmaz! Günaydın…



* * * * *


Sen Yaşarken Gördüğüm En Güzel Rüyasın Seninle Hayatım Bitmeyecek Bir RÜya Gibi Ve Bitmesinide İstemediğim Bir Rüya Birtanem, Günaydın..



* * * * *


Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizgi derinliğince Günaydın



* * * * *


Bugün Rüyalarımı Seninle hayata Geçirmek istiyorum neden mi? Çünkü Gördüğüm En Güzel Rüya Sensin bebeğim Günaydın :)


* * * * *


Sendin benim hayatıma anlam katan yasama sebebim olan. Öyle bir girdin ki kalbime çıkmamak üzere yerleştin bu yüreğime. GÜNAYDIN meleğim.



* * * * *


Ne kadar isterdim yanında olmak sana sarılmak gözlerinin içine bakarak seni seviyorum demek. İyi ki varsın aşkım günaydının parlayan yıldızım.


* * * * *


Güneşim herkes meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkes güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim.


* * * * *


Bir tanem, her ne kadar aramızda mesafeler olsa da kalbim ve aklım sana tahmin edemeyeceğin kadar yakın. Seni her zaman bütün kalbimle seveceğim.


* * * * *


En güzel kokulu öpücükleri sana gönderiyorum günaydın her şeyim, günaydın meleğim, günaydın. Bir sabah uyandığında ben olacağım yanında, gözlerini bana açacaksın, o gün güneş bile başka doğacak, bulutlar güneşimizi engellemeye utanacak, biz sarıldıkça odamız aydınlanacak, sabret sevdiğim o günler de yaşanacak. Aykırım sevdiğim günaydın!


* * * * *


Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor günaydın Esip esip geç ey deli rüzgâr geldiğin yerden yârim kokusu çağlar yollara dağlara rüzgara günaydın özlemiyle yandığım aşkıyla uyandığım sevdama günaydın güne güneş gibi doğan biriciğim sevgilim sana günaydın.


* * * * *


Güzel bir gün, umut dolu, neşe dolu, arkadaşça, yaşam dolu, değerli bir gün, ılımlı, nedensiz bir gün olması dileği ile günaydınlar olsun.


* * * * *


Herkes meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkes güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim. Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem.



* * * * *


Günaydının ne kadarda yakışıyor sabahlara ne merhabanın soğukluğu ne elvedanın burukluğu o kadar saf temiz bir kelime tıpkı sana olan sevgim gibi günaydın aşkım Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.


* * * * *


Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin.


* * * * *


Günaydın bir tanem. Geceleri uzaklara çığlık olur, sesim denizden çıkan yosun kokusundan keskin, sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim.


* * * * *


Günaydın canım benim. Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte..


* * * * *


Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın aşkım.


* * * * *


Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin.


* * * * *


Günaydın bitanem. Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın aşkım.


* * * * *


Bir gece daha bitti sensiz yeni güne başladı kalbim ümitsiz simdi kızsam da sana gittin diye içim acıyor hala ah keşke kalsaydı diye.


* * * * *


Ne kadar bilmeyecek olsan da bu günde yüreğim seninle günaydın sevdiğim.


* * * * *


Bir sabah uyandığında ben olacağım yanında, gözlerini bana açacaksın, o gün güneş bile başka doğacak, bulutlar güneşimizi engellemeye utanacak, biz sarıldıkça odamız aydınlanacak, sabret sevdiğim o günler de yaşanacak. Aykırım sevdiğim günaydın! Dertler Olsada ömrümüzde ışık bitmez Kalbimizde Yine Gülerek Başlıyacağız Bu güne Günaydın Olsun Bitaneme.


* * * * *


Gözlerinizi bu sabah mucizelere açmanız dileğiyle, hayırlı günler dilerim. Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar.


* * * * *


Huzur dolu günler, kalbinizdeki tüm güzellikler hayatınıza yansısın dostlar. Hayırlı günler. Dünyanız mutlu hayalleriniz tatlı olsun.


* * * * *


Gönlünüze huzur dolsun mutluluklar ömrünüzce, her şey gönlünüzce olsun. Günaydın. Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın tatlım.


* * * * *


Dostlukların tükenmediği, sevgilerin ölmediği, göz yaşlarının akmadığı, gülücüklerin bitmediği en güzel sabahlar sizlerin olsun.


* * * * *


Sabahınız hayırlı, gününüz aydın, eviniz bereketli ve huzurlu olsun. Günaydın. Dualarımın gözü yüksekte, lakin haddimin boynu Hakkın karşısında eğilmekte.


* * * * *


Rabbim; hakkımızda hayırlı olan neyse ihsan eyle… Amin. Hayırlı günler, günaydın. Günaydın! Evinizden bereket, dilinizden dua, kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.


* * * * *


Yüzünüzden gülümseme kalbinizden umut eksik olmasın, gününüz aydın mutluluğunuz daim olsun. Yüreğinizin sesi duyulması ve bütün dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle. Günaydın.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
Günümüz uzak olsun beladan,
Hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Güzel Günaydın Mesajları İndir : güzel günaydın mesajı, güzel günaydın mesajları arkadaşa, güzel günaydın mesajları indir, güzel günaydın mesajları sevgiliye, güzel günaydın mesajları uzun, mesajlar,

0 yorum:

Yorum Gönder