7 Nisan 2016 Perşembe

Sevgiliye Günaydın mesajları yollayarak sizde sevdiğinizi ilk güneş ışıkları ile hatırladığınızı gösterin ve onun kalbini derinden etkileyin.


* * * * *


Eğer küçük bir tartışma yaşamışsanız aşağıdaki günaydın mesajları ile onun kalbini yumuşatabilir ve aranızı tekrardan iyi yapabilirsiniz.


* * * * *


Çünkü aşk öyle küçük birşey değildir, sizin barışmanıza yada sevgilinizin yüzündeki ufacık bir tebessüme yardımcı olabilirsek ne mutlu bize..


* * * * *


Seni o kadar çok seviyorum ki, sesimi bile edemiyorum.
Çünkü aşkım sessiz, sevgim dilsizdir. kalbimin sesini dinle yeter.


* * * * *


Arıyorum seni her yerde,
Aşkımın  sözlerin merhemdir derde,
Ben bir dertliyim, dermanım sende.
Güzelim günaydın, sevgiliye


* * * * *


 Bir sana, bir de sabah uykusuna doyamadım en tatlıma günaydın...


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *



Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *



Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Sen aşksın, sana geldim,
Sen beklenilensin, vuslata geldim.
Sen cansın, canan olmaya geldim,
Sen aşksın, sana geldim yarim.


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Sevgilim Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.        
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *

Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...
 

* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *



Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm,
Sevdiceğim,
Canım ,
Benim,
Aşkım.
aŞKıM
AşkIm


* * * * *

Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Güneşiniz tepenizde paranız cebinizde sevginiz aşkınız yüreğinizde olsun günaydın herkese.. Dününün nasıl olduğunu ve ya bugününün nasıl geçeceğinden önce bugüne uyanabildiğine şükret.. Yeni güne bismillah..


* * * * *

Günaydın Mesajı : günaydın, günaydın mesajı, günaydın mesajı indir, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajları, günaydın mesajları indir, günaydın sevgilim, resimli günaydın mesajı,

0 yorum:

Yorum Gönder