15 Mart 2016 Salı


Ben senin gözlerine daldım dalalı tattım derinliğinde serin sularını.Ben senin gözlerine daldım dalalı unuttum karaları limanları.


* * * * *

Sen ruhumda başladın ve bütün vücudumu kapladın. Bütün vücudum sen artık.


* * * * *


Ya gönlümü al artık seni sevmesin, ya aklımı al artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözlerimden hayalin silinmesin ya da canımı al bu kadar acı çekmesin.


* * * * *


Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin.


* * * * *


Gül bahçesinde geçse de ömrüm ,
Senin üstüne gül koklamam gülüm!
Seni koklamak olsa da ölüm ,
İnan uğrunda ölmeye değersin gülüm



* * * * *


RÜYALARIN EN GÜZELINI GÕRÜRKEN ALLAH\'IN SENI KORUMASI IÇIN GÕNDERDIGI MELEGIN KANATLARI ÕYLE BÜYÜK OLSUN KI;EN MASUM ANINDA SANA KIMSELER ZARAR VEREMESIN.. DALGALAR KIYIYA ÇARPARKEN SU SÕZÜ SÕYLER;SENI SEVIYORUM GONLUMUN BOSLUGUNDAN YAKNINIYORDUM, MUTSUZLUGUM ASKSIZLIKDAN ZANNEDIYORDUM, NEDEN BENIMDE BIR SEVGILIM OLMASIN DIYORDUM, OYLE BIR ASKA DUSTUM KI BIN PISMAN OLDUM! GUL KOKLAMADIM USTUNE KOKUNU UNUTURUM DIYE, GOZLERIMI KAPAMADIM KAPATINCA SEN GIDERSIN DIYE. EY HAZIN GONLUM SENDEN YANA AHIM SITEM YOK, KORKTUGUM SADECE UNUTULMAK!



* * * * *



gözlerim yolunu bekliyor, günü gününe ekliyor
ruhun tüm dünyayı senin için geziyor
aşkın beni gitik çe eziyor
inan bana seni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun ve bir ömür boyu da bilmeyeceksin seni seviyorummmmm canım aşkım bitane ruhum kalbimin sahibi ............



* * * * *


OYMUŞ KARGA GÖZÜMÜ OYSUNKİ BOŞ TÜFEK KAFAMDA PATLASINKİ SUSUZ HAVUZDA BOĞULAYIMKİ BOZUK ARABA BANA ÇARPSINKİ ŞU AN SENİ DÜŞÜNÜYORUM


* * * * *


GÕKYÜZÜNDEKİ BÜTÜN YILDIZLAR SANA OLAN AŞKIMI AY İSE SENİN TEK OLDUĞUNU ANLATIN BİRTANEM


* * * * *


SANA YıLDıZLAR KADAR YAKıN OLMAK ISTERDIM HER BAKTıĞıNDA BENI GÕREBILMEN IÇIN, SANA BULUTLAR KADAR YAKıN OLMAK ISTERDIM ÜZÜLDÜĞÜNDE GÕZYAŞLARıNı YAĞMUR OLUP SILEBILMEK IÇIN, SANA SEN KADAR YAKıN OLMAK ISTERDIM KI BENI, SENI SEVDIĞIM KADAR SEVEBILMEN IÇIN. SEVGILILER GÜNÜN KUTLU OLSUN BIRICIĞIM.


* * * * *


BİR BAKIŞ BİR AŞIĞI AŞKINDAN EMİN EDER,SEVENLER GÕZLERİYLE DAİMA YEMİN EDER.


* * * * *


BİR BULUT GİBİDİR BENİM YÜREĞİM,BAŞKA YÜREKLERLE ÇARPIŞIR YAĞMUR YAĞDIRIR.BU YAĞMURDA SADECE VAZGEÇEMEDİKLERİM ISLANIR,DOKUN ŞİMDİ SAÇINA MUTLAKA ISLAKTIR.


* * * * *


sanma serseri sevmez,serseri sevdimi candan sever,sanma serseri ağlamaz,serseri ağladımı sevdiği bile tutamaz,ama unutma ki her isteyen serseri olamaz...


* * * * *


SADECE YALAN BU DÜNYAYI BOZAN! SADECE SEVDA INSANI BOZAN! SADECE SENSIN BENI AGLATAN!


* * * * *



ÕYLE Bİ İMZA ATTINKİ SOLYANİMA GİZLİ GİZLİ DOLASIYOSUN BEDENİMİN HER YANINDA

* * * * *

ÕMRÜM SENİ BEKLEMEKLE GEÇECEKSEVE ÕLÜM SENİ BEKLERKEN GELECEKSE SENİ ORADADA BEKLEYECEĞİM BEBEĞİM SENİ SEVİYORUM


* * * * *


Sen... Yüreğimdeki gülüşün gizli sahibi,ruhumdaki çiçeği besleyen toprak... Yeni bir günde yeniden doğan umudum, yanlışlarım arasındanseçtiğim tek doğrum... Beraberken huzur bulduğum, kaybetmekten korktuğum, yanımdayken bakmaya doyamadığımbiricik aşkımsın SENİ SEVİYORUM!!!


* * * * *


YALNIZLIK ÜŞÜMEKSE, YALNIZIM ÜŞÜYORUM; SENSİZLİK UÇURUMSA, TUT KOLUMDAN DÜŞÜYORUM; SORU SORMA CEVABINI BİLMİYORUM, BİLDİĞİM TEK ŞEY SENİ SEVİYORUM.


* * * * *


GAKGOŞUN HALİ BAŞKA GAKGOŞ DOYMAZ AŞKA HELE BİRDE SEVDİĞİ VARSA GAKGOŞ ÕLMEZ ASLA GAKGOŞLAR AĞLAMAZ AĞLASA KİMSE DUYMAZ AMA UNUTMA HERKES GAKGOŞ OLAMAZ.


* * * * *


YA DURGUN OLMALI DENİZ YA DURMALI YADA KUDURMALI. SONUNA KADAR SPLANMAYACAKSA HANCER KININDA DURMALI. SEVEN ÕLENE DEK SEVİLMEYECEKSE BASTAN UNUTULMALI...



* * * * *


DÜN GECE SEN UYURKEN KIZILA BOYADIM DENİZLERİ UÇURUMDAN ATTIM SESSİZLİGİ HABER SALDIM RÜZGARLARA FISILDASINLAR KULAGINA SENİ NE KADAR ÇOOK ÕZLEDİGİMİ...


* * * * *



* * * * *

ŞİMDİ UZAKTASIN BENİMLE DEĞİL, BEN İSE YALNIZIM SENİNLE DEĞİL, ADIN KALBİMDE DİLİMDE DEĞİL, KALBİM SENİNLE, BENİMLE DEĞİL, SENİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM ELİMDE DEĞİL.



* * * * *

Kaç Yıl Aradım Seni Bulana Kadar, Ayıkladım İçimi Tek Sen Kalana Kadar,Seninle Varım Seninle Birbütünüm Şimdi Bil Seni Seveceğim Toprak Olana Kadar



* * * * *

DUN CICEKCININ ONUNDE BIR GUL GORDUM.DUNYA\'NIN EN GUZEL GULU BENIM DIYE HAYKIRIYORDU.ONU ALDIM.AMA EN GUZEL GUL OLDUGU ICIN DEGIL SENI GORUP UTANSIN DIYE



Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcı kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın, sen benim yaşayamadığım herşeysin sen cansın heyecansın..   Annem yaşı ilerledikçe elim kolum ağrıyo diyor, ah be annem benim yaşım kaç ki hergün sol yanım ağrıyor.. Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda, kimi yanımdasın kimi rüyamda, ama hep aklımdasın sakın unutma. Sen, hayalini kurup, sonunda bulduğum o hayallerimdeki adam değilsin. Sen karşıma çıkıp, bana aşkı hayal ettiren ilk sevgilisin. Aşk, sakızdan çıkan sözler kadar basit olmaya devam ettikçe, insanlar da onu çiğneyip tükürmeye devam edecekler. Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?
* * * * *



BİR KELEBEK UÇURDUM SANA DOĞRU.DAĞLARI DENİZLERİ ASTI,SENİ BULDU SANA MUTLULUK SUNDU.HİSSETTİN MI SÖYLE ÖYLESİNE DERİNDEN ÖYLESİNE İÇTEN??


* * * * *


Gözlerin bu sevdanın en güzel haliydi beni kendine aşık edeceğin her halinden belliydi yaram derindir aşkın için dağları delerim…


* * * * *


DOST VURULUNCA DEĞİL,”unutulunca ÖLÜR” VE BİZ SEVDİKLERİMİZİ KIR ÇİÇEĞİ GİBİ AVUCUMUZDA DEĞİL, KURSUN YARASI GİBİ YÜREĞİMİZDE TAŞIRIZ.!!


* * * * *


UNUTMA,UNUTULANLAR,UNUTANLARI,ASLA UNUTMAZLAR..


* * * * *


Aşk Sözleri, Aşk Sözleri 2016, Aşk Mesajları

0 yorum:

Yorum Gönder