12 Mart 2016 Cumartesi

Yağmur ıslatıyor duygularımı, hafif bir sis var sokağında, perdeler kapalı, görünen yüz sensin gönül gözümde.


* * * * *


Koyver kovulmuş yüregimdeki kıskanç sözleri, seni sevdigimi unut , unut unutturdugum acıları.


* * * * *


Seni habersizce Sevdim Habersizce gitmesini de bilirim platonik sevgilim..


* * * * *

Gönlünde bana yer yoksa güzelim önemli değil ben ayakta da giderim…



* * * * *


Platonik sevmek zordur. Her hareketi üstünüze alınmak istersiniz ama onlar başkasına aittir; kalbi de dahil.



aşk mesajları



Hiç görüp, dokunup, öpmediğin birine aşık oldun mu? Olsan bilirdin aşkın ne olduğunu.


* * * * *


Karşılıksız sevmek yalnızca onlarda vardır…Her yiğidin harcı değil…Yalandan sevmek nedir ki sanki…Herkes yalandan sever…Ben de yalandan sevebilirim seni…Kolay iş…



* * * * *


Sen bir de yürekten sevmeyi denesene…Bakalım benim gibi acılara göğüs gerebilecek misin…Bakalım pes etmemeyi becerebilecek misin…Hiç sanmıyorum biliyor musun…Benim yerimde olsan ne olur biliyor musun…Ağlamak istersin, yapamazsın…



* * * * *


Bitsin artık dersin, bitmez…Nefret edersin…Nefret ettiğin kadar delice seversin…Ama çare yoktur…Bence sen bunlara zaten dayanamazdın…Yürekten sevmediğin de isabet olmuş…



* * * * *


Zaten yürekten sevenler sevdiğinin üzülmesine de dayanamazlar biliyor musun…İşte budur yürekten sevmek ve öyle göründüğü gibi de kolay değildir…Unutma bunu…



aşk sözleri



Bir gün bi çılgınlık edip seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoksa sende sever misin?


* * * * *


Her gündüz ve gece kendimi kaybediyorum, ayakucumda gitmekten başka çare olmadığı için.



* * * * * 


Gizli hayranın oldu bu kalp sana durmuyor inan bana, seviyorum seni ne olur beni anla platonik aşk bitsin hadi gel bana…



* * * * * 


Koyuver kovulmuş yüreğimdeki kıskanç sözleri, seni sevdiğimi unut, unut unutturduğum acıları.



* * * * * 


Sen varken senden habersiz seviyorum seni ya sen yokken nasıl seveceğim seni platonik aşkım benim…



aşk sözleri



Gül dikeniyle, bulut yağmuruyla, ketçap mayoneziyle, kalbim karşılıksız sevgimle tamamlıyor birbirini.



* * * * * 


Kalbinle sev beni dilinle değil, sevginle aldat beni hainliğinle değil, aşkınla sarhoş et beni içkinle değil, ölüm ayırsın bizi eller değil…



* * * * * 


Platonik bir sevgi ateşindeyim ya bana gülme ya da hep gül yanımdan gitme seviyorum seni…


* * * * *


Seni hayal ediyorum geceleri masamın soğuk kenarında zaten hep hayal ediyorum seni olsan da olmuyor istemiyorsun beni.


* * * * * 


Her gündüz ve gece kendimi kaybediyorum, ayakucumda gitmekten başka çare olmadığı için.






















Gizli hayranın oldu bu kalp sana durmuyor inan bana, seviyorum seni ne olur beni anla platonik aşk bitsin hadi gel bana…


* * * * * 


Koyuver kovulmuş yüreğimdeki kıskanç sözleri, seni sevdiğimi unut, unut unutturduğum acıları.


* * * * * 


Sen varken senden habersiz seviyorum seni ya sen yokken nasıl seveceğim seni platonik aşkım benim…


* * * * * 


Gül dikeniyle, bulut yağmuruyla, ketçap mayoneziyle, kalbim karşılıksız sevgimle tamamlıyor birbirini.


* * * * *


BekIedim. Hep seni bekIedim. Bir an biIe umutsuzIuğa düşmedim, kabuI etmedin, etmesen de hep sevdim, sen hep benimIeydin…




Sen benim kaIbimin iIk ve tek tarafIı aşkısın kaIbim seni seçti kaIbim beni de geçti.


* * * * *


Uzaktan seviyorum seni. Kokunu aIamadan, boynuna sarıIamadan, yüzüne dokunamadan. Sadece seviyorum.


* * * * *


Kız dediğin İstanbuI gibi oImaIı fet ediImesi zor fatihi tek…


* * * * *


Ne zaman seni görsem kaIbim yerinden oynuyor gözIerine baksam o an hayat donuyor ama bir sen görmüyorsun karşında duramıyorum.


* * * * *


Yağmur ısIatıyor duyguIarımı, hafif bir sis var sokağında, perdeIer kapaIı, görünen yüz sensin gönüI gözümde.


* * * * *


Ben senin için her akşam besteIer yazsam da adına şiirIer okusam da senin haberin oImayacak biIiyorum bunu da.


* * * * *


Seni habersizce sevdim habersizce gitmesini de biIirim pIatonik sevgiIim.


* * * * *


İnsan sesini hiç duymadığı, kokusunu hissetmediği, güIüp eğIenmediği, sarıIıp öpemediği birini bu denIi çok düşünür mü?






Hayatı Seviyorum Seni Sevdiğim kadar Ama Seni görünce Hayatı unutuyorum Sen Kalıyorsun o an sadece benim dünyamda. ama sen beni görmüyorsun kendi dünyanda.



* * * * * 


Yüregim sana yangın sen benden uzak hangi söz dindirir bendeki sensizligi.



* * * * * 


Duy sesimi sensizim senden kalan tortularla yaşıyorum



* * * * * 


Uzaklık kilometlerin aramızdaki acısı degilmiş uzaklık gözlerinin yüregime olan uzaklıgıymış.



* * * * * 


Aşkım seni senden alıkoyan şey beni bana bağlayan sessiz gülüşünmüş.




Egsozların bogdugu trafikte her frene bastıgımda seni düsündüm işte aşkımızda gaz pedalı gibi idi bazı gaza geliyor bazen duruyordu.




* * * * * 


Kalbimi çaldın masamın üstünden Aslı, Aslında aslı sende saklıydı damla damla göz yaşlarımda boguldum.




* * * * * 


Karşılık Beklemediğim umutlarımda hayallerde hep sevdiğim tek platonik aşkımsın seviyorum seni.




* * * * * 


gizli hayranın oldu bu kalp sana durmuyor inan bana, seviyorum seni ne olur beni anla pLatonik aşk bitsin hadi gel bana.




* * * * * 

0 yorum:

Yorum Gönder