16 Mart 2016 Çarşamba

Güzel sözler, anlamlı kısa sözler, kısa etkileyici sözler. 

Sonsuz sevginin sıcaklığı kadar büyük olsada yüreğim; senden başkasını sığdıramayacak kadar da küçülür aslında.

* * * * *


Hani derler ya elimi sallasam 50'si diye 1 tane olsun sonsuz olsun 49' u aşkıma kurban olsun.

* * * * *


Özlemek güzeldi seni, ta ki senin özlenmeyi hobi edindiğini anlayana kadar.



güzel sözler




















Yastığa başını koyduğunda başlar asıl macera göz yaşların intihar eder. Tek tek gözlerinden yastığa dertleşirsin yalnızlığında.


* * * * *


AI senin olsun bende ne varsa, istemem mutluluğu senden uzaksa, olamam bu dünyada sensiz ceylan gözlüm. Ölürüm yaşayamam aşkın bana yasaksa!


* * * * *


Baka kaldım peşinden; Ne gözümü alabildim, ne göze alabildim.



güzel sözler resimli




















 Allah'ın bana verdiği gözler sadece seni gördü


* * * * *


Allah'ın bana verdiği ağız sadece senin için konuştu



* * * * *


 Allah'ın bana verdiği elde sadece senin elini tutacak



resimli güzel sözler




















Seni ne kadar sevdiğimi anIamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damIası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır…


* * * * *


Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.


* * * * *


Kusursuz dost arayan dostsuz kalır. Mevlana




resimli güzel sözler



Şimdiki zaman da gerçekten seven var mı ki? Gerçekten sevmiyorsa gelip de bu anlamlı sözlerden biraz ders alsın ki aşkın ne olduğunu bilsin.


* * * * *


Eğer ‘unutmak’ 7 harfi yan yana getirmek kadar kolay olsaydı, biz de 5 harfi yan yana getirip ‘mutlu’ olurduk.


* * * * *


Sussam gönül razı değil, söylesem tesiri yok. Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar.



geliver güzel sözler



Haklı olduğun mücadeleden korkma! Bilesin ki atın iyisine doru yiğidin iyisine deli derler.



* * * * *


Şunu asIa unutma; Gülerken kaybettiklerini, ağlayarak kazanamazsın!


* * * * *


Ne dostu dost tanıdım kendime, nede düşmanı düşman saydım kendime, gün gelir; Dostun düşman, düşmanın ise dosttur sana.


* * * * *


Hayatı gözyaşlarınla ödüllendireçeğine; Gülücüklerin cezalandır.


GÜZEL SÖZLER. TATLI SÖZLER.
Güzel sözler anlamlı kısa ve öz sözler, sizin için. Yüzünüz gülücükle dolsun. Umudun gerçek olsun.


* * * * *


anlamlı sözler, etkileyici sözler, güzel sözler 2015, güzel sözler anlamlı, güzel sözler anlamlı kısa ve öz, güzel sözler dini, güzel sözler resimli, kısa güzel sözler, sözler,

0 yorum:

Yorum Gönder