19 Mart 2016 Cumartesi

Romantik Günaydın Mesajları 


günaydın mesajları



















Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim..


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN
Günaydın meleğim.


* * * * *


Kulağına fısıldamak istiyorum.
Senin için çarpan kalbimle,
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...
Günaydın Aşkım.


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Günaydın masum meleğim.


* * * * *


Günaydın bahar gülüm.


* * * * *


Günaydın gönlümü fetheden sevgilim…


* * * * *


Günaydın uykucu şirinim benim, uyan da bu yeni güne birlikte günaydın diyelim..


* * * * *


Doğan her güneş sana mutluluk getirsin…


* * * * *


Günaydın Birtanem…


* * * * *


Her sabah RAB'bimize DUA etmeyi unutmayalım.
Çünkü ALLAH bizi uyandırmayı unutmadı.
Yaşadığımız her anın kıymetini bilelim,
günaydın ve hayırlı sabahlar.


* * * * *


Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Haydi kalk yeter artık aç o güzel gözlerini,  sana güzel bir resim yolladım. Gül yüzlüm, Günaydın...


* * * * *


Sabah erkenden senin için uyandım, yanımda değildin bak sana mesajımı yolladım. GÜNAYDIN


* * * * *


Haydi kalk yeter artık aç o güzel gözlerini,  sana güzel bir resim yolladım. Gül yüzlüm, Günaydın...


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Aşkım, sevgim olsun son sermayem.
Saz, caz istemem...



* * * * *


Gözlerin, bugüne öyle bir aç ki her şey istediğin gibi gitsin bebeğim günaydın.


* * * * *


Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın… 


* * * * *


Günaydın,günaydın pozitif düşün bugün önce gülümse sonra gül kahkaha at ve hatta, ve hatta.


* * * * *


Katıla katıla gül korkma siyah renk gidecek önce günün pozitifleşecek gök kuşağı gibi aynen renk renk bil ki 7 renkten oluşan renk beyazdır.


* * * * *


Ve gülmek bulaşıcıdır haydi, bulaştır! Önce kendime sonra evime sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda bana değen ne varsa yüreğimle beynim arası çizgi derinliğince günaydın



* * * * *


Elini verene gözünü değdirene sözünü diyene diyemeyene sevgimi görene göremeyene günaydın.


* * * * *


Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim.


* * * * *


Yere düşen yağmur damlaları kalbine inecek güneşi engellemesin güneş bulutların arasından hep sana doğru baksın güneş güzellikler getirsin günaydın meleğim.


* * * * *


Günaydın iyi sabahlar, o kadar güzel uyuyorsun ki, sanki bulutlar üzerinde, uyan sevgilim sabah oldu. Kalk ta kocana kahvaltı hazırla.


* * * * *


Seni uyandırmak istemem, elinden yemek çok güzel, sen bir dahisin, kahvaltımı rengarenk yapıyorsun, yemesen de yanımda otur, bırak çayımı ben koyarım, sen bir tanem karşımda otur, Hadi kalk günaydın.


* * * * *


Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın….


* * * * *


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın…. 


* * * * *


Günaydın yatağımda rüyalarım isimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın.


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm… 


* * * * *


Her şeyim günaydın günaydın.


* * * * *


Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör her şeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın günaydın günaydın canım.


* * * * *


g, günaydın, kısa romantik günaydın sözleri, romantik günaydın mesajları sözleri, romantik günaydın sözler, romantik günaydın sözleri, romantik sözler, sevgiliye romantik günaydın sözleri, 

0 yorum:

Yorum Gönder