20 Mart 2016 Pazar






Sevgi Dolu Günaydın Mesajları






















Gülüşünü sevdiğim, gülüşüm. Günaydın.


* * * * *


Sabahleyin gözlerini açtığında ben olayım aklında, gözlerindeki hayal ben olayım, kısaca sevgimle dolasın her anında, günaydın.


* * * * *


Sensizlik karanlık bir gece, sensizlik cevapsız bir bilmece, sensizlik anlamsız bir hece; bir ses, bir mesaj gönder de bitsin bu içimi acıtan işkence, günaydın sevdiğim, özlediğim


* * * * *


Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...


* * * * *


Doğan her günün sabahında,  senin sevgin beni daha çok heyecanlandırıyor. Bir tanecik aşkım benim, günaydın.


* * * * *


Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...


* * * * *


Sabaha senin sevginle uyanmak sanki mutluluktan uçmak gibi en tatlım, sevgilim günaydın.


* * * * *


Doğan her günün sabahında,  senin sevgin beni daha çok heyecanlandırıyor. Bir tanecik aşkım benim Aşkım seni seviyorum.


* * * * *


Sevmek, evrenin özüdür, su gibi derin, gök kuşağı gibi renkli. Günaydın, mutlu, huzurlu nice güzel günlere...


* * * * *


Sabahleyin gözlerini açtığında ben olayım aklında, gözlerindeki hayal ben olayım, kısaca sevgimle dolasın her anında, günaydın.


* * * * *


Günaydın Güneşim Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu kalabalık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma. 


* * * * *


Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim.


* * * * *


Sen Benim Canım Sen Cananımsın Sen benim Günüm Karanlık Sabahlarımı Aydınlatansın Günaydın Bebeğim…


* * * * *


Kimseye Günaydın Demedim Hayatımda Günümü Aydınlattın Sana da Günaydın Olsun Candan.


* * * * *


Günaydın ceylan Gözlüm Sabahımın Güneşi Gözlerimin ışığı Hayata Seninle günaydın demeyi Seviyorum… 


* * * * *


Kulağına fısıldamak istiyorum.
Senin için çarpan kalbimle,
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...
Günaydın sevdiğim.


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı, hayatımın anlamısın.
Günaydın Canım.


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha bizimle olsun. Dünaydın mutluluğum.


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. Günaydın.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günaydınlara.


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok! Ve öylesine Sevdiğie günaydın.


* * * * *


Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştirene günaydın.


* * * * *


Aritmik atan kalbimin sebebi günaydın.



* * * * *


1 Hafta 7 gün boyunca Bütün günümü Aydınlat Aşkım Seni Seviyorum günaydın bebeğim. 


* * * * *


Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.


* * * * *


Sevmek, evrenin özüdür, su gibi derin, gök kuşağı gibi renkli. Günaydın, mutlu, huzurlu nice güzel günlere...


* * * * *


Özlüyorum, çok şeyler özlüyorum ama hiç bir şey özlenirken senin kadar heyecanlandırmıyor beni. günaydın.


* * * * *


Sevmek, yelkenli aşk rüzgarında, hayatın vazgeçilmez yoludur. Gül yüzlü, tatlı meleğim günaydın.


* * * * *


Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın. 


* * * * *


Her Günü Seninle Anıyorum Her Sabahı Adınla Bekliyorum her Mesajımı Sana Gün Ağrırken Atıyorum Şimdiki Gibi Günaydın Bebeğim.


* * * * *


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın. 


* * * * *




* * * * *


Önce Kendime Sonra Evime Sonra Evimdekilere Sonra Kapılarımı Açtığımda Bana. Seni Seviyorum Gözlerin gibi Bugünde Günaydın Olsun Güneşime.


* * * * *


Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe , Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe , Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler , Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.


* * * * *


Kalbim Gibi Bugünde Senin için Aydın ve Günaydın Arkadaşım. Günün Aydın Olsun. , 


* * * * *


Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli lle Bak Geleceğe. Günümüz Günümüze Aydın Olsun Günaydınlar Olsun. 


* * * * *


Yere Düşen Yağmur Damlaları Kalbine lnecek Güneşi Engellemesin Güneş Bulutların Arasından Hep Sana Doğru Baksın Güneş Güzellikler Getirsin Günaydın.


* * * * *


Seviyorum Seni Seninle geçen Günleri Seviyorum Seni Sana Günaydın Demeyi.


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.


* * * * *


1 Gün Daha Başladı Elimde Simit Çay Aldımda Sen Sabahın Kör Noktasında ismin Aklımda Günaydın olsun Sana Bu Can Sana feda… 


* * * * *



Günaydın Aşkım, Günaydın Huzurum, Günaydın Hayatımın Güneşi, Günaydın Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, oyun eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.
Gülüm. Günaydın.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...
Meleğim. Günaydın.


* * * * *

Ben seni el gibi sıradan değil,
Ben seni ben gibi yürekten sevdim.
Kıymetlim, gül yüzlüm Günaydın.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
İşte ben seni böyle sevdim günaydın bir tanem...


* * * * *


günaydın, sevgiliye günaydın mesajı, sevgiliye günaydın mesajı uzun, sevgiliye günaydın resimli, sevgiliye günaydın sözleri, sevgiliye günaydın şiirleri, sevgiliye mesaj, sevgiliye sözler, g, 

0 yorum:

Yorum Gönder