19 Mart 2016 Cumartesi

Güzel Günaydın Mesajları


Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...


* * * *


Bir şey bilmediğimin dışında başka bir şey bilmiyorum.
Neyi mi biliyorum?
Seni çok sevdiğimi.
Günaydın her şeyim...


* * * *


Hiç bitmesini istemediğin, mutluluktan içinin içini yediği, dursan duramadığın, yatsan yatamadığın ama zevkten dört köşe olup kendini kaybetmediğin bir gün olsun. Günaydın mutluluk kelebeği, güzeller güzeli günaydın.


* * * * *


Gönül gözünü aç ve dinle: Seni seviyorum.Günaydın Meleğim.


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.



güzel günaydın mesajları
















Umutla ve dostluklarla çevrelensin dört bir yanın günün aydın, her günün güzel olsun...


* * * * *

Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *

Yüreğimdeki arzu,
Hayalimdeki tek tutkusun,
Beni yaşatan en güzel  duygusun.
Benim tatlı bebeğim...




* * * * *



Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa, yeni doğan günün güneşi seni ona kavuştursun, Günaydın..


* * * * *


Bir sabah da gözümü açtığımda aklımda değil de yanımda olsan. Günaydın aşkım…


* * * * *


Sevmek mi?
Onu, gece rüyanda,
Gündüz yanında olmasını istemektir sevmek.
Tatlı aşkım günaydın.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.
Günaydın güzelim.


* * * * *


Sesini duyup, kokusunu hissettiğimde,
Kendimi huzurda hissettiğim, Günaydın.


* * * * *


Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.
Günaydın Mutluluğum.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Gönül gözümün tatlı şekeri Günaydın :)


* * * * *


Eğer hasretsen birine gece geçmek bilmez, hele birde hasretin vazgeçilmezinse... Vazgeçilmezim günaydın


* * * * *


En içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri usulca kalbine bırakıyorum. Seni Seviyorum Günaydın


* * * * *


Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,

Bir turna sesi, bir yürek atımı.

Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.

İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,

Tesbih yapıp çektim mor geceleri.

Yaşamıyormuşum yar önceleri,

Ben seni yangına giderken sevdim.



* * * * *


Sabah erkenden senin için uyandım, yanımda değildin bak sana mesajımı yolladım. GÜNAYDIN


* * * * *


Sabaha senin sevginle uyanmak sanki mutluluktan uçmak gibi en tatlım, sevgilim günaydın.


* * * * *


Şimdi bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından gülümsüyorum hayata ve hayatıma, seni seviyorum, günaydın hayatımın tek gerçeği.


* * * * *


Gönlü Güzel Olan İnsanların Günü de Güzel Olsun :)
Mutlu Umutlu Sağlıklı Bir Gün Olsun
En Önemlisi de Etrafınızda Sizi Çıkarsız Sevenler Olsun...
GÜNAYDINLAR


 * * * * *


Gözümün görmediği ama yüreğimin hissettiği tüm güzel yüreklere...
Huzurlu, bereketli ve bol gülücüklü :) :) :)  bir gün dilerim...
GÜNAYDIN


 * * * * *


Gönlünüzden gecen her güzel
Şeyin hayalden çıkıp gerçeğe
Dönüşmesi dileği ile hepinize
HAYIRLI VE
MUTLU SABAHLAR


 * * * * *


Selam olsun , gözümün görmediği
Ama yüreğimin hissettiği yüreklere...
Huzurlu bereketli bir gün dilerim...
GÜNAYDIN :)


 * * * * *


Gününüz aydın ,
Yüzünüz neşeli,
Kalbiniz huzurlu,
İşleriniz hayırlı,
Kazancınız bereketli olsun...
GÜNAYDIN



* * * * *


Nedir Sevmek?
Sevmek Yanmaktır aslında,
Sevmek epeyce bir yürek ister.
Çünkü sevmek inanmaktır.
Geceleyin uykusundan,
Sırılsıklam uyanmaktır.
Günaydın sevgim.


* * * * *


Sevmek epey bedel ister,
Sevmek, temmuzda donmaktır.
Okyanusta kürek çekmek,
Kutuplarda yıkanmaktır.
Günaydın temizim.


* * * * *


Sevmek aşk denizinde,
Deniz kızı aramaktır.
Sevgilinin dizlerinde,
Saçlarını taramaktır.
Günaydın huzurum.


* * * * *


Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır
Günaydın uğruna öldüğüm.


* * * * *


Bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma, seviyorum seni günaydın hayatımın tek gerçeği..


* * * * *


Her sabaha adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar bir tanem benim. Bir günüm değil bir ömrüm ol, bugünüm değil yarınlarım ol bir tanem günaydın…


* * * * *


Güneşin doğduğu yer gözlerin gibi umut verici, gözlerine her baktığımda umutlarım yeşeriyor seninle, bir tanem günaydın.. Kalbimi aydınlatanlara, güneş ışığı kadar parlak kalplere günaydınlar…


* * * * *


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim…Günaydın kır çiçeğim… Günaydın gönlümü fetheden sevgilim. Günaydın..


* * * * *


arkadaşa güzel günaydın mesajı indir, en güzel günaydın mesajı indir, günaydın, günaydın mesajı indir, günaydın msj, güzel günaydın mesajı indir, resimli güzel günaydın mesajı indir, 

0 yorum:

Yorum Gönder