30 Mart 2016 Çarşamba

* * * * *


Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni. Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru günaydın.



* * * * *


Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkım.



* * * * *


Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.



* * * * *


Günaydın aşkım o kadar güzel bir gün olsun ki bugün, hiç bitmese dediğin ve bitmeye yakınken yarının özlemini çektiğin huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle…



* * * * *


Günaydın hayatımın anlamı gözümün nuru bir tanem gözümü açtığımda aklıma gelen tek gerçek günaydın.



* * * * *


Bu sabah, bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum, güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem.



* * * * *


İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor. Günaydın aşkım.



* * * * *


Güneş herkes için doğar. Ay ise gece uyumayanlar için. Ben güneş olup sadece ve sadece o güzel gözlerin için doğacağım. Günaydın yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel sevgilim.



* * * * *


Bu doğan güneş bizim için doğuyor, yeni günü bize doğuruyor. Mutlu bir gün geçirmemiz dileğiyle günün aydın olsun sevgilim.



* * * * *


Bir önceki güzel sözümüz olan Seni Seviyorum Sözleri başlıklı yazımızda güzel mesajlar, güzel sözler ve seni seviyorum demek gibi etiketlerin yer aldığı sözler bulunmaktadır.


* * * * *



* * * * *


Seni kıskanıp oyuncaklarını saklamak isterdim. Ağlayınca kıyamayıp geri getirmek ve senin o bakışını görmek isterdim.


* * * * *


Akan gözyaşlarınla, mutluluğunu bebek halinde görmek isterdim. Okula başladığın günü görmek isterdim. Beraber sınıflarımıza girip Teneffüsler de yanına gelmek isterdim Simitimi, ayranımı bölüşmek isterdim. Ders aralarında izin alıp lavaboya gidiyorum diye seni görmek isterdim. Okul bittiğinde seni bekleyip beraber eve dönmek isterdim. Bazen okuldan kaçıp, sahile inmek ve eve dönerken çamurlu sokaklardan geçip üstümüzü başımızı kirletmeyi isterdim. Eve gittiğimizde annelerimizin bize kızmasını isterdim. Günaydın hayatım.


* * * * *


Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim. Her şeyden çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim.



* * * * *


Uzaklarda olup ta göremediğim ay yüzlü gülüm, bahçemin en güzel, en nadide çiçeği günaydın.



* * * * *


Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslında istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili: günaydın dünyanın en güzel gerçeği.



* * * * *


Günaydın kadınım, günaydın hayat ve gene günaydın içimde sen olup koparamadığım kadınım…



* * * * *


Dün gece gene aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım. Seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem.



* * * * *


Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heyecanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydınlar olsun sana.



* * * * *


Sensiz günlerim karanlık sensiz aldığım nefes yarım sensiz güneşi görmeyen benim sevgilim, günaydın can özüm günün aydın olsun.



Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere...


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.




Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *



Ey Sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin.
Yüz parça olmuş gönlümün gülüde sensin.
Hayırlı sabahlar, En mutlu yarınlar...


* * * * *


Tıpkı yıldız gibisin pırıl pırıl, ışıl ışılsın, fakat sen özelsin çünkü sen benim bir tanesin. Bir tanem günaydın.


* * * * *

Günaydın Aşkım, Günaydın Huzurum, Günaydın Hayatımın Güneşi, Günaydın Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *

Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, oyun eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.
Gülüm. Günaydın.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...
Meleğim. Günaydın.


* * * * *


Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli lle Bak Geleceğe. Günümüz Günümüze Aydın Olsun Günaydınlar Olsun. 


* * * * *


Yere Düşen Yağmur Damlaları Kalbine lnecek Güneşi Engellemesin Güneş Bulutların Arasından Hep Sana Doğru Baksın Güneş Güzellikler Getirsin Günaydın.


* * * * *


Seviyorum Seni Seninle geçen Günleri Seviyorum Seni Sana Günaydın Demeyi.


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.


* * * * *


1 Gün Daha Başladı Elimde Simit Çay Aldımda Sen Sabahın Kör Noktasında ismin Aklımda Günaydın olsun Sana Bu Can Sana feda… 


* * * * *

Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *

Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *


Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın. 


* * * * *


Her Günü Seninle Anıyorum Her Sabahı Adınla Bekliyorum her Mesajımı Sana Gün Ağrırken Atıyorum Şimdiki Gibi Günaydın Bebeğim.


* * * * *


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın. 


* * * * *

Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.

* * * * *

Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *

Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *

Güzel Günaydın Mesajı : güzel günaydın mesajı, güzel günaydın mesajı indir, güzel günaydın mesajı komik, güzel günaydın mesajları, güzel günaydın mesajları indir, mesajlar, 

0 yorum:

Yorum Gönder