19 Mart 2016 Cumartesi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın



* * * * *


Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim,
Her şeyden çok sana olan özlemim,
Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim,
GÜNAYDIN benim her şeyim.. 


* * * * *


Senin için yanan yüreğimin dumanında özlem kokmakta, vuslatını bekliyorum. Günaydın...


* * * * *


Ey Sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin.
Yüz parça olmuş gönlümün ışığı da sensin. Hayırlı sabahlar.


* * * * *


Tıpkı yıldız gibisin pırıl pırıl, ışıl ışılsın, fakat bir fark var sen bir tanesin. Bir tanem günaydın.



resimli günaydın mesajı

















Doğan her günün sabahında,  senin sevgin beni daha çok heyecanlandırıyor. Aşkım seni seviyorum. Günaydın sevdiğim.


* * * * *


Bir bir umutla başlar her güzel gün... Gün güzel olunca da umudum  da özel oluyor... Her yeni gün sana umut getirsin...Günaydın kaderim.


* * * * *


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.
Günaydın baharım.


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla gizlice sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...
Günaydın rüyam.



resimli günaydın mesajı

















Dostlukların tükenmediği
Sevgilerin ölmediği
Göz yaşların akmadığı
Gülücüklerin bitmediği
En güzel günler seninle olsun.!!
 En Sevgiliye  GÜNAYDIN


* * * * *


Bereketiniz, şansınız
Yolunuz acık olsun
Her şey umduğunuzdan daha güzel olsun
GÜNAYDIN :)


* * * * *


Acılardan uzak
Dualarla dolu
İçimizden geçenlerin
inşallah kabul olacağı
 sevgi dolu
Bir gün dilerim herkese
GÜNAYDIN
HAYIRLI SABAHLAR


* * * * *

Sabahın güneşi bahtınıza doğsun
Acılar kederler gönlünüzden uzak olsun
Tüm güzellikler mutluluklar sizlerin olsun
 GÜNAYDIN


* * * * *


Yaşamın büyüsü umuttur,
Umutlarınız hiç bitmesin,
Kalbinizden sevgi, yüzünüzden
Tebessümün eksik olmadığı
Güzellikler sizlerle olsun
GÜNAYDIN



resimli günaydın mesajı



















Her gününüz her an bitecekmiş gibi
Birbirinize daha sıkı sarılarak
Sevgi dolu yaşamanız dileğiyle....
GÜNAYDIN


 * * * * *


Bir umutla başlar
Her güzel gün.
Gün güzel olunca
Umut da özel olur
Her yeni gün
Sana umut getirsin.
Umudun sevgi,
Sevgin sonsuz,
Sabah'ın aydın olsun
GÜNAYDINLAR...


* * * * *


Hayallerinle avunuyorum...
Yüreğimde sancı,
Alnımda kanlı ter,
Hislerim direksiz,
Seni hayal ederken.
EN TATLI MELEĞİME
Günaydın
MUTLU,
HUZURLU,
YARINLAR
Diliyorum....


* * * * *


Sevgiliye gönderilecek en güzel günaydın mesajı, 'Seni seviyorum.' sözüdür.


* * * * *


Doğdun ruhuma, beni hasretinle yakma,
Ne olursun beni yalnız bırakma...
Gel bekliyorum sevgili...Günaydın Sevdiğim.



aşkına resimli günaydın mesajı














İyi ki senle nefes alıyorum,
Senle ısınıp, senle üşüyorum
Sevgi böceğim günaydın...


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli aşkım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayır olsun inşallah. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Sevgilerimi gönderiyorum, selamlar. Günaydın Bebeğim.


* * * * *


Güzel olan senle nefes almak,

Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.

Sevgi köpüğüm günaydın...


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.



resimli günaydın mesajı




Günaydın Aşkım, günaydın seninle başlayan her güne.. 


* * * * *


Doğan her yeni günün sabahında içimde gözlerini görebilme aşkı olmasa, bu hayatın hiç bir anlamı kalmadı. 


* * * * *


GÜNAYDIN AŞKIM.. 


* * * * *


Günaydın Aşkım, sevgim seni bugün de yalnız bırakmayacak.. 


* * * * *


Günlük, alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi yine kaybettim.Galiba yarın da kaybedeceğim. Ne olsun bana yaaaaaaaa, umudumu kaybetmemedim değil mi? Yok yok, neyse sana GÜNAYDIN…


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Güzel bir gün hayır duaları ile başlar...hayırlı ve mutlu sabahlarınız olsun inşallah.. Hayırlı Cumalar Diliyorum.


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?


* * * * *


Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.


* * * * *


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.


* * * * *


Çok üşüdüğünde, kendini yalnız hissettiğinde, beklerim, Senden ricam buz tutmadan gelirsen iyi olur.
Buyur  gel senin sevginle dolu, sıcak bir kalbim var. Seninle yeniden başlamak istiyorum en güzel güne Günaydın.


* * * * *


Günaydın tahtı kalbimde olan prensesim.. 


* * * * *


Günaydın günüme değer katan, günümü aydınlatan en büyük güneşim.. 


* * * * *


aşkına resimli günaydın mesajları indir, g, günaydın mesajları sevgiliye, mesajlar, resimli günaydın mesajı, Resimli günaydın mesajları sevgiliye, resimli günaydın mesajları sevgiliye özel, 

0 yorum:

Yorum Gönder