19 Mart 2016 Cumartesi

Resimli Güzel Günaydın Mesajları


Günaydın güzeller güzelim. 


* * * * *


Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; canımın cananı. 


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar.


* * * * *


Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. 


* * * * *


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim, günaydın kır çiçeğim, günaydın gönlümü fetheden sevgilim… 



günaydın mesajları














Günaydın… Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. 


* * * * *


Günaydın tatlım. 


* * * * *


Bir sabahı bir de gözlerini özledim sevgilim, sensiz kaçıncı sabahım hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık her şeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. Gunaydın herşeyim. 


* * * * *


Ellerimiz uzak olsa da birbirinden, gönüllerimiz bir, şuan gözlerine bakamasam da güneşin ışığı avutur beni sensizliğimde, günaydın biriciğim benim. 


* * * * *


Günlerimin biricik aydın ışığı bugün gün senin için doğuyor kalbimden günaydın bebeğim. Benim güneşim, bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim. 



resimli günaydın sözleri











Günaydın her sabah hayatıma güneş gibi doğan aşkım, seni çok seviyorum. 


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar. 


* * * * *


Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır. Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugün de günaydın olsun güneşime Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim. 


* * * * *


Güzelliğin gibi gününde aydın olsun günaydın aşkım sana günaydın sadece sana. 


* * * * *


Günaydın dünyalar güzeli biricik sevgilim hadi uyan artık aç gözleri kocacım seni çok özledim. Güneşin karanlığa veda ettiği şu saatlerde beni düşünen biricik aşkıma günaydınlar.. 



günaydın mesajları

















Günaydın maviye, Günaydın Şiirlere, Günaydın 
şimdilere, Günaydın yarınlara… 


* * * * *


Gönlünüzden geçen her güzel şeyin hayalden çıkıp, gerçeğe dönüşmesi dileğiyle hepinize hayırlı ve mutlu sabahlar.. Yeni günün size huzur getirmesi dileğiyle hayırlı sabahlar.. 


* * * * *


Umut dolu, neşe dolu, keşkelerden uzak, çok güzel bir gün olması dileğiyle… 


* * * * *


Tüm dostlara günaydınlar… 


* * * * *


Mutlulukların peşinizi bırakmadığı, üzüntülerin size yaklaşmadığı güzel bir gün dilerim. Günaydın.. Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha, gece seninleydim gittim türlü diyara.!!

















Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım. Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. 


* * * * *




* * * * *


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın. 


* * * * *


Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım. 


* * * * *


Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın, yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın. 


* * * * *


Günaydın hayatımın anlamı gözümün nuru bir tanem gözümü açtığımda aklıma gelen tek gerçek günaydın. 




* * * * *


Seninle batsın günaydın günümün en güzel varlığı. 


* * * * *


Sensiz günlerim karanlık sensiz aldığım nefes yarım sensiz güneşi görmeyen benim sevgilim, günaydın can özüm günün aydın olsun. 


* * * * *


Gözlerimi açtığım zaman senin güzelliğin benim aklımdan çıkmıyor aç gözlerini uyan aşkım sana en çok sevdiğin aşkından günaydın aşkım. 


* * * * *


Günaydın dünyalar güzeli biricik sevgilim hadi uyan artık aç gözleri kocacım seni çok özledim. 


* * * * *


Günaydın aşkım o kadar güzel bir gün olsun ki bugün, hiç bitmese dediğin ve bitmeye yakınken yarının özlemini çektiğin huzur sevgi aşk heyecan mutluluk ve sevinç dolu bir gün geçirmen dileğiyle… 


* * * * *


Esip esip geç ey deli rüzgâr, geldiğin yerden yârim kokusu, çağlar yollara dağlara rüzgâra günaydın, özlemiyle yandığım aşkıyla uyandığım sevdama günaydın, güne güneş gibi doğan biriciğim sevgilim sana günaydın. 


* * * * *


en güzel resimli günaydın mesajları, en güzel resimli günaydın mesajları sevgiliye, mesajlar, resimli güzel günaydın mesajları, resimli güzel günaydın mesajları indir, g, 

0 yorum:

Yorum Gönder