19 Mart 2016 Cumartesi

Komik Günaydın Mesajları İndir ve Paylaş


















Günaydın günaydın, haydi kalk uyan gel katıl bize gir aramıza bir fırça bir macun her yemekten sonra.


* * * * *


Sevgilisi ile Fingirdeşerek Uyananlar Hariç..! Herkese GÜNAYDIN… :))



* * * * *


Günaydın gözün aydın olsun uyanabildiniz sonunda ya da hiç uyanmasaydında olurdu şurada kaç saat kaldı ki akşama ;)


* * * * *


Kurduğu alarm’a karşı verdiği amansız mücadeleyi bugün de kaybeden değerli insan: Günaydın


* * * * *


Günaydın ve olur da görüşemezsek iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler.


* * * * *


Günaydın dostum, yastık kafandaki bitlerden rahatsız oldu, uyan da rahat etsin!


* * * * *


Bugün günlerden pazar, sakın değmesin sana nazar, sevdanla yanan bu garip, ilk mesajı sana yazar… günaydın :)


* * * * *


Bugün günlerden pazar, fazla uyku beni bozar, uyandım bekliyorum, belki biri mesaj yazar… Günaydın benden, he bu mesajı okuyan, hazır telefonu eline almışken bir cevap yaz da dertleşelim :)


* * * * *


Bu sabah ölü taklidi yaptım uyanmamak için ama alarm çalınca bütün konsantrem bozuldu ya, Günaydın :)


* * * * *


Günaydın gözün aydın olsun uyanabildiniz sonunda ya da hiç uyanmasaydında olurdu şurada kaç saat kaldı ki akşama ;)


* * * * *


Erken kalkınca uykumu alamıyorum uykumu alamayınca mutlu olamıyorum mutlu olamayınca ders dinlemiyorum Sonra neden başarısızsınız. Günaydın


* * * * *


Güzel bir uyku çekmemi sağlayan, annemin biricik elleri ile yapmış olduğu yastık, yorgan ve döşeğe gece boyu desteklerinden dolayı teşekkür ederim.


* * * * *


Erken yatar geç kalkar, geç yatar erken kalkar, dal sarkar kartal kalkar, dal sarkar kartal kalkar. Kısacası “Günaydın ” diyecektim.


* * * * *


Seni görünce kendimi tanıyamıyorum.
Ayağım yürüdüğü yola yabancılaşıyor.
Aklım şaşıyor, ellerim sanki yelpaze.


* * * * *


Boşuna kendini yerme,
Hayat gerçek, düş hayal,
Garip bir yolda tükenir insan...


* * * * * *

Gözlerin geçer aklımdan,
Yola bakarım sevgili.
Ben her gece yatağımdan
Böyle kalkarım sevgili,


* * * * *


Ağaç hışırtısı, kuş sesi,
İçimde vuslat hevesi,
Menzilim yüreğimdeki sevgili
Yola çıkar beklerim seni.


* * * * *


Sözleşirim akşamdan,
Ellerim uzanır camdan,
Uzanırım çıkmaz hülyamdan,
Uykumdaysa rüyamdan.


* * * * *


İzim karışır izine
Çiğ düşsün diye göğsüne,
Dilek diler gökyüzüne,
Yıldız takarım sevgili.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.        
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Kulağına fısıldamak istiyorum.
Senin için çarpan kalbimle,
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğimsin,
Sen benim canımın canı, hayatımın anlamısın.


* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok! Seviyorum.


* * * * *


Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştirende.


* * * * *


Aritmik atan kalbimin sebebi sensin.



* * * * *


1 Hafta 7 gün boyunca Bütün günümü Aydınlat Aşkım Seni Seviyorum günaydın bebeğim.


* * * * *


Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.


* * * * *


Sevmek, evrenin özüdür, su gibi derin, gök kuşağı gibi renkli. Günaydın, mutlu, huzurlu nice güzel günlere...


* * * * *


Özlüyorum, çok şeyler özlüyorum ama hiç bir şey özlenirken senin kadar heyecanlandırmıyor beni. günaydın.


* * * * *


Sevmek, yelkenli aşk rüzgarında, hayatın vazgeçilmez yoludur. Gül yüzlü, tatlı meleğim günaydın.


* * * * *

Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte dua ile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *




Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dualarınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız af olsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzden umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *


g, komik günaydın mesajı, komik günaydın mesajları, komik günaydın mesajları indir, komik günaydın mesajları resimli, komik günaydın resmi, mesajlar, sevgiliye komik günaydın mesajları, 

0 yorum:

Yorum Gönder