15 Mart 2016 Salı

Kısa Aşk Mesajları, Güzel sözler, Özlü sözler

Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın… Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir… ama; anlayana işte…


* * * * *


Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın. (Bob Marley)


* * * * *


Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm..


* * * * *


Açık çay içerdi hep,demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, Öyle derdi…


* * * * *


Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından?


* * * * *


Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme…Yanıma gel, Mevzu KALBİMDE!


* * * * *


Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)


* * * * *


Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik.…


* * * * *


kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?


* * * * *


Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem. “Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalımm Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma AŞlK olurdun.


* * * * *


Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, Başka şişelerden şarap olmuşuz, Başka hayatlarda harap olmuşuz.


* * * * *

Ben aşkı sana ihaneti kara toprağa yazdım sevgilim ben aşkım sensin ihanetim kara toprağa hediyemdir.


* * * * *


Ben senin sadece güzel günlerinde yanında değilim kötü günündede yanındayım sevgilim seni değişmem hiçbirşeye unutma sevgilim.


* * * * *


Ben seninle sevmeyi öğrendim sevgilim, sen girmeden önce hayatıma yalanlar içinde kaybolmuşum yeni vardım farkına seviyorum seni unutma bunuda


* * * * *


Bir gece ay bana sordu neden seni aglatan bir kızla berabersin? Aya baktim ve dedimki sen hiç gökyüzünden vazgeç


* * * * *


Sen çatlayan dudagimda bir damla su, içimdeki yasama tutkusu, avuçlarima düsen kar tanesi. Sen! Sevgilim, sevdigim, taptigim, herseyimsin. S.ç.s.


* * * * *


Aşkim; gökyüzünde bir yıldız seç. Senin kadar güzel ve parlak olsun. Benim içinde bir yildiz seç, parlakligi önemli degil yeterki sana yakin…


* * * * *


Sen hiç denizlerin dibine bakinca yemyesil ormanlari gördün mü? Lmkansiz deme! Çünkü ben senin gözlerine bakinca ölülerin bile sahit olmadigi o cenneti gördüm.


* * * * *


Seni çok özledim. Seni her özledigimde kalbime bir yildiz çizdim. Seni ne kadar özledigimi bilmek istermisin? Sayende bir gökyüzüne sahibim canim!


* * * * *


Gözlerinden süzülen bir damla yas olmak isterdim. Gözlerinden dogup, yanaklarindan süzülüp, dudaklarinda ölmek iç


* * * * *


Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmidir hüzünlenmek için geceyi bekleyen?gecemidir seni bana düsündüren,yoksabenmiyim seni düsünmek içingeceyi bekleyen?


* * * * *


Sen benim hayatımda oldugun sürece ne sen kimseye rakip, ne de kimse sana rakipti. Çünkü sen benim için daima tektin.


* * * * *


Yarınlarımın sıcak sabahı, sıcak sabahlarımın yarınlarısın.


* * * * *


Hayatımın bütün zamanı senin sevgilim senin için zamanı çıkarırım hayatımdan sevgilim…


* * * * *


Ben seni ilk gördüğüm gibi değil hep hayal ettiğim gibi sevdim sevgilim.


* * * * *


Ucsuz bucaksız bir şehrin içindeyim bebeğim hadi güzelliğinle kalbinin sıcaklıgıyla bu şehri güzelleştir bu şehir sensiz çekilmez sevgilim.


* * * * *


Sen büyük bir okyanusun içinde gizemli ve bir okadarda etkileyici bir adasın sevgilim seninle yaşadığım için mutluyum sevgilim.


* * * * *


Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı, sabah hiç olmazdı. www.orjinalsozler.com


* * * * *


Yarınların ufkundayım kalbimle, seni bekliyorum sıcacık sevgimle seni özlüyorum haydi gel benimle sevgilim yarınlarımıza yelken açalım.


* * * * *



* * * * *


Okadar Tatlısınki Sana Bakmak için gecemi gündüzüme gündüzümü geceme kattım aşkım!


* * * * *


usanıpta bir gün bırakırım sanma Ölsemde sözümden dönmeyeceğim, Aşkıma karşılık vermesen bile ! Senden baskaşkasını sevmeyeceğim . Bunu hic bir zaman unutma askim..!


* * * * *


Her Nefesimde Sen Varsın Senden Ayrılınca Bunu Anladım Seviyorum Seni Tatlım..


* * * * *


Duman duman askin yanar icinde , Ateste sen külde sensin bir tanem . Senin sözlerinde buldum sevdayi , Goncada sen gülde sensin bir Tanem ..


* * * * *


Kimse Dur Demesin bana Seni Seviyorum Artık Duramam Sevgi yolunda :)


* * * * *


Her gece geliyorsun.Ben seni yasamin armagani olarak karsiliyorum; simsiki sariliyoruz.Gülümsüyoruz …Görülmemis güzellikte gülümsüyorsun …


* * * * *


gülüşüne bu can feda olsun ağlama sakın bebeğim kahrolurum..


* * * * *


Umutlarinin bittigi yerde düslerine saril; Düslerini paylasacak birini ararsan ben burdayim …


* * * * *


Yollarımı ayağına serdim hadi gel birlikte gidelim


* * * * *


Yardim etmekmi istiyorsun ? O zaman dinle ; Yasama sevinci getir bana cokca olsun , Cabuk tükenmeyenlerinden ihtiyacim var . Bu ara unutmak üzereyim mutlulugu , Unuttum sicak bir cayin tadini , esen rüzgarin serinligini , Haydi durma öyle hatiralarimi canlandir , iyi olanlari !


* * * * *


Bana Sadece Kalbini ver ben gerisini hallderim


* * * * *


Ay yildiza mutluluk fisildarken , Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylasirken . Ben sana bir parca mutluluk yolluyorum . Icindeki umut cicekleri hic solmasin diye .


* * * * *


Biraz Burukluk içinde Yazıyorum Sana Bu Mesajımı Hadi Güzel Sözlerinle mutlu et bu insanı


* * * * *


Bir gün gelip soracaksın beni mi daha çok seviyorsun yoksa Tanrı’yı mı diye…Ben hiç düşünmeden Tanrıyı diyeceğim ve sen küsüp gideceksin.


* * * * *


Ama nereden bileceksin içimdeki Tanrının sen olduğunu…


* * * * *


Hayatta üç şeyi sevdim; seni, kalbimi, ümit etmeyi…Seni sevdim, sensin diye, kalbimi sevdim, seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, Belki seversin diye…


* * * * *


Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa ,Bilki o seni benden daha çok seviyor…


* * * * *


Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.


* * * * *


Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen, Buğulu bir cama güneşi çizebilmektir.YAŞAMAK DİRENMEKTİR !


* * * * *


Ağlamak istiyorsanız asla yapmayın.Çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için,Yaşayan birileri mutlaka vardır.


* * * * *


Eğer bir gün aşkın ölürse onu doğduğu yere göm kalbine

0 yorum:

Yorum Gönder