19 Mart 2016 Cumartesi

Güzel Günaydın Sözleri


resimli günaydın mesajları
















Günaydın, mutlu sabahlar arkadaşım, dileklerinin gerçekleştiği, güzel haberlerin geldiği bir gün geçirmen dileğiyle


* * * * *


Mutlu, huzurlu ve keyif dolu bir pazar günü geçirmen dileğiyle, sevgiler, saygılar, hürmetler, günaydınlar efendim :)


* * * * *


Her sabah RAB'bimize DUA etmeyi unutmayalım. Çünkü ALLAH bizi uyandırmayı unutmadı. Yaşadığımız her anın kıymetini bilelim, günaydın ve hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gün başlıyor.... her yanda bir telaş... bir koşuşturmaca... Duran ne var ki hayatta, hareket canlılıktır zaten, haydi uyan ve canlan biraz, seni bekliyorum, günaydın


* * * * *


Sevgili dostum gecenin yıldızlarıyla ve ay ile vedalaş, parlayan güneşe merhaba de, dilerim o güneş bulunduğun her yerde sana neşe saçsın, günaydın, iyi sabahlar.


* * * * *


Pencereden dışarı bak ve güneşten yayılan enerjiyi hisset. Kötü dugulardan uzaklaş, yaşam en taze haliyle yeni bir gün sunuyor ve yaşanacak güzel bir gün seni bekliyor. Günaydın Dostum!


* * * * *


Arkadaşlar olmadan, hayatın bir anlamı olmaz. Bir sevgi olmadan, kalpte huzur olmaz. Bir hikaye olmadan, bir film olmaz ve benden bir günaydın mesajı almadan, güzel bir gün olmaz! Günaydın :)


* * * * *


DüNYaNıN EnTaTLı AşK-ı UyAn ArTıK Da GüNe


* * * * *


Kalpler imanla, gönüller huzurla dolsun, saadetler hepimizin olsun, ne kurulan bağlar bozulsun, ne de dostlar unutulsun, cumanız mübarek olsun, günaydın.


* * * * *


Yeni bir gün, yeni hedefler, coşku, özveri ve şevk ile çalışmak gerek güzel bir hayat için. Dostum harika bir sabah ve başarılı bir gün diliyorum, günaydın


* * * * *


Gecenin son yıldızından sabahın ilk ışıklarına merhaba dediğimiz bu güzel vakitlerde yürekten sana da merhaba ve günaydın dostum


* * * * *


Mutluluk tebessümden daha önemlidir. Çünkü mutluluk yürekten, tebessüm dudaklardan gelir. Güzel ve mutluluklarla dolu bir sabah diliyorum, günaydın


* * * * *


Geçmiş bir tarih, Gelecek bir gizem, Bugün bir hediye, Her anın kıymetini bilmeli, insana değer vermeli, Günaydın değerli dostum 


* * * * *


Birinin sevgilisi veya bir başkasının kardeşi olmak güzel ama o kadar insan arasında senin arkadaşın olmak da ayrı güzel be kanka. Günaydın 


* * * * *


Gerçek dostlar gökyüzünde yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama zor zamanlarında senin için hep var olduklarını ve koşarak geleceklerini bilirsin. Günaydın arkadaşım.


* * * * *


Arkadaşların en güzeli, en özeli, en özleneni artık aç gözlerini, işimiz çok :) Günaydın.


* * * * *


Günaydın uykucu şirinim benim, uyan da bu yeni güne birlikte günaydın diyelim.


* * * * *


Günaydın arkadaşım, yeni bir haftanın ilk gününde işlerinde kolaylık, huzurlu ve sağlıklı bir hafta geçirmeni diliyorum, kolay gelsin.


* * * * *


Bazı insanlar vardır Nereye gidersen git,aranızdaki mesafe hiç değişmez O mesafe;kiminde açılmaz, kiminde aşılmaz! Sağlık ve Huzurla GÜNAYDIN her zaman en yakınımda olan arkadaşım 


* * * * *


Gün aydın olursa dostunu hatırla atmıştır mesajı çoktan sana.Günaydın


 * * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Günaydın sabahı aydınlatan güneşim.


* * * * *


Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim.. 


* * * * *

Gerçeğim, gül yüzlü meleğim,
Kalbimin güneşi, kır çiçeğim.
Günaydın sevgilim.


* * * * *


Dünyada iki renk gül olsun,
biri kırmızı diğeri beyaz.
Sen beni unutursan kırmızılar solsun,
ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun..


* * * * *


Sevgi, Sevgilinin bakışlarında eriyip bitmektir.


* * * * *


Benim çarem sensin, dermanım sensin,
Kalbimin sahibi, gönlümün kardelen çiçeği sensin,
En güzel gün senin olsun sevgilime günaydın.


* * * * *


İçimde yalnızca, sen olduğun için Seni Seviyorum.


* * * * *


Seni önce aramak, sonra bulmak isterim! 
Seni önce anlamak, sonra sevmek isterim! 
Seninle her şeye  yeniden başlamak isterim!
Kısaca, seninle bir ömür boyu yaşamak ve yaşlanmak isterim.


* * * * *


Günaydın kır çiçeğim, 


* * * * *


Günaydın hayat, günaydın bahar günaydın sevgililer, günaydın aşk, tebessüm eşlik etsin sevdalarınıza.



* * * * *

Sevgi, seninle; yaşama; senin verdiğin enerjiyle, gülmek; gül yüzünle, sıcaklık gülüşünle anlamlı ve güzel. rüyalarımdaki meleğin günaydın sevgilim.


* * * * *


Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır,
benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.GÜNAYDINLAR


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * *


Oysa ki tek isteğim, sana günaydın dediğimde yanımda uyuyor olmandı…seni seviyorum günaydın. 


* * * * *


Azıcık gülümse başka bir şey istemem,
Sana olan sevgim son sermayem.
Saz, caz, eğlence istemem....
Sevgi çiçeğim Günaydın.


* * * * * 


Toz pembe hayallerle,
Avundum perde perde,
Yarimin gülüşleri,
Dermandır her derde.


* * * * *


Seni düşlüyorum sadece seni,
Öyle kapıldım ki hayaline,
Seni arıyorum sadece seni.


* * * * *


Seni görüyorum sadece seni
Gölgende ısınıyor, gölgende uyuyorum.
Zaten sende başka da renk bilmiyorum.
Seni görüyorum sadece seni.


* * * * * *


Öyle kapıldım ki hayaline,
Görmem Züleyha'yı, bakma Şirin'e
Seni alıyorum nefes yerine,
Seni veriyorum, sadece seni.


* * * * *

Günaydın güneş gibisin ay gibi geceyi de gündüzü de aydınlatıyorsun ışık gibi parlıyorsun ışık yüzlüm.


* * * * *


Günaydın sabahı aydınlatan güneşim.


* * * * *


g, güzel günaydın mesajı, güzel günaydın mesajı indir, güzel günaydın mesajı komik, güzel günaydın mesajları, güzel günaydın mesajları indir, mesajlar, 

0 yorum:

Yorum Gönder