8 Mart 2016 Salı



Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin.


* * * * *


Gül bahçesinde geçse de ömrüm ,
Senin üstüne gül koklamam gülüm!
Seni koklamak olsa da ölüm ,
İnan uğrunda ölmeye değersin gülüm



* * * * *


Ne zaman tutsam ellerini,
Gözlerimin önünden mevsimler geçer.
Ne zaman gözlerin gözlerime değse
Samanyolundan bir yıldız düşer...



* * * * *


Dünya unutursa dönmeyi,
Rüzgar unutursa esmeyi,
Aşıklar unutursa sevmeyi,
Belki o zaman unuturum seni


* * * * *


Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine,
gözlerin zamansız takılırsa,
kulakların zamansız deli gibi çınlarsa
bil ki bir yerlerde özlemişsindir


* * * * *


Sevgilerin en güzeli seni sevmek,
Özlemlerin en güzeli seni özlemek,
Ve hayatın tadı sabah kalktığımda,
Senin varolduğunu bilmek...


* * * * *


Semadaki tüm yıldızlar sönünce,
Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,
İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,
Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....


* * * * *


Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.


* * * * *


Aşkınla sararıp solacak kadar,
Sevginle bahtiyar olacak kadar
Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?



* * * * *


Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...



* * * * *


Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma...



* * * * *


Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,
Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...



* * * * *


Sen benim gözlerimde saf bir gerçek,
Yüreğime bahar getiren bir çiçeksin.
Sen bedenimdeki yumuşak kudret,
Gönül bahçemde uçuşan bir kelebeksin..



* * * * *


Hafif hafif çiseleyen yağmurda kalırsan;
Saçlarını okşayan her tanede
BENİ HATIRLA !



* * * * *


Bugünde yarın da yüreğin kadar yanındayım ,
Kendini yanlız hissettiğinde
elini yüreğine koy..
ben hep oradayım!!



* * * * *


Kimbilir hangi akşam
güneşle beraber bende söneceğim,
Kimbilir hangi ellerden
son suyumu içeceğim,
Belki göremeden öleceğim
fakat yinede seni
'EBEDiYEN SEVECEĞiM'


* * * * *


Sahiller dalgayı nasıl beklerse,
Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse,
Kuru topraklar suya nasıl hasretse,
Sende benim hasretimsin...



* * * * *


Sevda Irmağında Balığa Durdum, Olatama Sen takıldın Bebeğim…


* * * * *


Seni Seninle Yaşamak varken kader Sensizliği Alnıma Yazdı Aşkım :(


* * * * *


Ben Elini Tutmadım, Sen Elimi Tutmadın bence Ele Ele vermeyince Bu Aşk Tutmaz…



* * * * *


Sevgilim Sen Erişilmeyecek kadar yüksek Bir Dağın Zirvesindeki Koparılmayan Kır Çiçeğimsin Birtanem…



* * * * *


Senin kalbini Kuşatmak “Viyana Kuşatması” ndanda Zormuş Sevgilim :)



* * * * *


Bir Söz Vardır Aşkım Harç Bitti Yapı Paydos , Sen Gittin âşka Paydos



* * * * *


Aşkım hadi Rol yapmayı Bırak Bir Kalp taşıdfığın ortaya Çıksn :(



* * * * *


Gülü bir gün, Seni her gün, Gülü soluncaya kadar, Seni ölünceye kadar seveceğim...



* * * * *


Beni terk ettiğin gün saçlarından bir tel koparıp asacağım kedimi beni terk ettiğin gün kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime ve beni terk ettiğin gün öleceğim



* * * * *


Dava: Bir aşk hikayesi
Davacı: Yalnızlık
Davalı: Ayrılık
Şahit: Yeminler
Suçlu: Sevgilim
Ceza: Sonsuza dek seveceğim


* * * * *

Geceye inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım, bundan sonra hep sana bağlı kalacağım…


* * * * *


Birlikte yaşabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiğinde boşluk doldurandan değil, gittiğinde yeri dolmayanlardan olsun…


* * * * *


Şu dinmeyen arzuya karşı koysa da dağlar, ümitsizce gözlerim sanma ki her dem ağlar, varsın hasret ile geçiversin seneler, bizi ayıran yollar bir gün yeniden bağlar…


* * * * *


Korkma sakın gecelerden pencerende yıldız gibi parlayacağım, uzaklarda yalnızsın sanma sakın, nefes gibi içinde, gölgen gibi arkanda, can gibi canındayım bebeğim…


* * * * *


Birine verilecek değer, uğruna feda edilebileceklerle ölçülebiliyorsa aç gözlerini etrafına bak… Gördüğün her şeyi feda edebilirim… Ama sakın aynaya bakma…


* * * * *


Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan bir kızla berabersin. Aya baktım ve dedim ki, sen hiç gökyüzünden vazgeçebilir misin.


* * * * *


Sen hiç denizlerin dibine bakınca yemyeşil ormanları gördün mü. İmkansız deme, çünkü ben senin gözlerine bakınca ölülerin bile şahit olmadığı o cenneti gördüm…


* * * * *


Hayatta iki kör tanıyorum birincisi senden başkasını görmeyen ben, ikincisi beni göremeyen sen…


* * * * *


Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun… Yüzün ve gülün hiç solmasın, sevdiklerin hep yanında olsun.


* * * * *


Paylaşacak dostlarınız yoksa iyi şeylere sahip olmanın bir zevki de yoktur.


en romantik aşk şiirleri, en romantik gece şiiri, en romantik kısa şiirler, en romantik mesajlar, en romantik şiirleri indir, en romantik özlem şiirleri, en romantik özür şiirleri, mesajlar,

1 yorum: