18 Mart 2016 Cuma


BİZ NE KADAR KIRMIZI PABUÇLU SIRIN KIZLARLA DANS ETMESİNİ BİLMESEK DE,KARTAL’IN BİLE UÇMADIĞI,ŞAHİN’İN BİLE YUVA YAPMADIĞI YERDE,ŞEYTAN’LA DANS ETMESİNİ BİLİRİZ..



* * * * *



SENİ TANIMADAN ÖNCE BEN DEĞİLDİM,SENİ TANIDIKTAN SONRA BENDEKİ BENSİZLİĞİN ASLINDA SENSİZLİK OLDUĞUNU ANLADIM..


* * * * *


DALGALAR KIYIYA ÇARPARKEN SU SÖZÜ SÖYLER;SENİ SEVİYORUM…


* * * * *


Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcısın yarim.


* * * * *


Kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın,


* * * * *


Sen benim yaşayamadığım her şeysin, sen cansın heycansın.


* * * * *


Annem yaşı ilerledikçe elim kolum ağrıyor diyor, ah be annem benim yaşım kaç ki her gün sol yanım ağrıyor.


* * * * *


Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda, kimi yanımdasın kimi rüyamda, ama hep aklımdasın sakın unutma.


* * *  * *


Sen, hayalini kurup, sonunda bulduğum o hayallerimdeki adam değilsin.


* * * * *


Sen karşıma çıkıp, bana aşkı hayal ettiren sevgilisin.


* * * * *


Aşk, sakızdan çıkan sözler kadar basit olmaya devam ettikçe, insanlar da onu çiğneyip tükürmeye devam edecekler.


* * * * *


Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?


* * * * *


UNUTMA,UNUTULANLAR,UNUTANLARI,ASLA UNUTMAZLAR..



* * * * *


Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zamanherşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan


* * * * *

Evet kirpiklerine kadar aşık olduğum bi adam var.


* * * * *


Zor mudur gözlere bakarken aşkı görmek? Yoksa sadece aşk mıdır gözlerdeki tek gerçek?



* * * * *


Semadaki tüm yıldızlar sönünce,
Gözlerinde gecenin yalnızlığını hissedince,
İçten içe muhtaç olunca bir dost sohbetine,
Unutma ki seni düşünen bir var bu şehirde....


* * * * *


Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.


* * * * *


Onu gördüğünde için titrerken, sana gözleri dudaklarından önce tebessüm ederse işte AŞK budur!


* * * * *


Eğer aşk karşılıklı olsaydı, tek taraflı aşkın en güzel aşk olduğunu inkar ederdi.


* * * * *


Aslında onun karşısındayken konuşmak istemezsin. Çünkü o an susmak, gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır.


* * * * *


Seni ah seni. Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü, dağlara savurduğum gülüşünü, duvarları boyadığım gülüşünü, derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü, bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü, çiçeklerle yarıştığım gülüşünü, amber kokulu gülüşünü.


* * * * *


Beni kör kuyulardan sonsuz dehlizlerden çıkaran seni çok seviyorum!


* * * * *


Üşüyorum! Üşüdükçe seni daha çok özlüyorum. Denize her bakışta sular alevleniyor.


* * * * *


Hangi akşamlar da saklı gözlerin bilmiyorum ama ellerin bütün sırlarımı örtüyor. Avucumda yanık bir gül kokusu bırakıyorsun.


* * * * *


Aşk davaya benzer, acı çekmek şahide. Şahidin yoksa davayı asla kazanamazsın.


* * * * *


Şimdi burada, ben burada kırılgan bir mıh gibi duruyorum. Vuruyorum kendimi sensizliğe, sensizlik batmıyor canıma, yalnızca acıtıyor beni…


* * * * *


Aşk diye birşey yaşıyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var. Ne de karşıIıkIı oIduğuna ispatım.


* * * * *


Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım Kendini yaInız hissettiğinde eIini kaIbine koy; ben hep ordayım!


* * * * *


Eğer, gözlerin görüyor ve kulakların da duyuyorsa; Sen aşık değilsin ve olman da imkansız.


* * * * *


İnsan iki şeyi saklayamaz: Sarhoş olduğunu ve aşık olduğunu.


* * * * *


Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev.


* * * * *


Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın!


* * * * *


Aşk bazen yeni çıkan bir filmin fragmanı gibidir. Görebileceğin tüm güzellikler yalnızca tanıtımda verilir.


* * * * *


Bana büyük bir şaka yap gülüm! Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle. Yarına çıkart beni ne olur.


* * * * *


Yürekten akan sözler yüreğe akar. Ağızdan çıkan sözler ise bir kulaktan girer bir kulaktan çıkar.


* * * * *


Bu gece bir gözyaşı medeniyeti kuruyorum. Karşı durdukça büyüyen devleşen ve bütün engellemelere rağmen beni de yutmaya hazırlanan bir medeniyet. Ama dört nala giden bir atlı gibi sökün ediyor yaşları; dizgin ne fayda?


* * * * *


Sus be yüreğim, ben de biliyorum özlediğimi; Sus da bilmesin özlendiğini…

* * * * *

duygusal, etkileyici duygusal sözler, duygusal aşk sözleri, anlamlı duygusal sözler, duygusal sözler kısa, duygusal sözler resimli, duygusal hayat sözleri, duygusal sözler facebook

0 yorum:

Yorum Gönder