18 Mart 2016 Cuma

Komik Günaydın Mesajları Oku


Günaydın aşkım, bugünde güzelliğin üstünde... başlat menün ilk gündeki gibi yeni, yerim senin yerel diskini..


* * * * *


Bu sabah çok yer gezdim; balkon, mutfak, odalar gibi yakında bir çılgınlık yapıp bakkala gitmeyi düşünüyorum Günaydın.


* * * * *


Her sabah "günaydın aşkım" mesajı atacak bayan eleman aranıyor. asgari ücret + prim + sigorta + telefon + sms paketi. (isteyene yatacak yer)... :)


* * * * *


Kurduğu alarm'a karşı verdiği amansız mücadeleyi bugün de kaybeden değerli insan: Günaydın.


* * * * *


Günaydın. Kendimi komşular görmesin diye çamaşır ipinin en arkasına asılan dantelli don gibi hissediyorum.



resimli günaydın mesajları
















Aşkım bu gün günlerden pazar, sakın değmesin sana nazar, sevdanla yanan bu garip, ilk mesajı sana yazar... günaydın :)


* * * * *


Dünya üç günlüktür; dün, bugün ve yarın. Dün geçti, yarın ne olur bilinmez, öyleyse bugünün kıymetini bil. Günaydın


* * * * *


Uzak olsa da mesafeler, dostlar her zaman en yakındaymış, dert ortağım, yoldaşım, günaydın arkadaşım.


* * * * *


Bir sabah mesajı, ısıtır yürekleri, umut saçar her yana, siler kötülükleri... günün gönlünün dilediği gibi geçsin dostum günaydın.


* * * * *


Her zaman ve her durumda yanımda olan, desteğini esirgemeyen biricik arkadaşıma bir günaydın desem uyanmış mıdır acaba, günaydın çok değerli arkadaşım.





















Günaydın ve olur da görüşemezsek iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler.


* * * * *


Bitlerin turnuvası bugün, eğer biraz daha yatarsan bitler turnuvaya yetişemeyecek.


* * * * *


Neşelenme hattına hoş geldiniz. Menümüzde bu bugün ; espiri kavurma, kahkaha sote, gülücük salatası, tatlı olarak ta “ben” varım ... Alır mıydınız ?


* * * * *


Günaydın dostum, yastık kafandaki bitlerden rahatsız oldu, uyan da rahat etsin!


* * * * *


Sevdiğinden günaydın mesajı almayan dostlarım bir araya gelsek, dünyanın etrafını 2 kez dönecek halay kurarız, günaydınlar :)



komik mesajlar resimli















Günaydın günaydın, haydi kalk uyan gel katıl bize gir aramıza bir fırça bir macun her yemekten sonra.


* * * * *


Yata yata dödündeki kıllar beyazladı kalk artıkk lann : GÜNAYDINN.


* * * * *


Çok yardımseverimdir, bütün yardımları kabul ederim. Bugün de yardımları bekliyorum dostum, günaydın :)


* * * * *


Zeytin kara ben kara, aşkından düştüm dara, gel yârim buluşalım, onbire çeyrek kala :D günaydın aşk bahçemin gülü.


* * * * *


Sevmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer, günaydın gariban dostum.



komik mesajları















(G)özümü açamıyorum
(Ü)stümde fil mi var
(N)e ara sabah oldu
(A)h böyle işin
(Y)astık nerde
(D)ünün aynısı
(I)srarcı alarm
(N)eyse kalkayım


* * * * *


Bu sabah ölü taklidi yaptım uyanmamak için ama alarm çalınca bütün konsantrem bozuldu ya, Günaydın.


* * * * *


Okula gidenlere günaydın, işe gidenlere daha çok günaydın, boş gezenlere ise daha gün aymadı.  Bu saatte aymaz.


* * * * *


 İki çeşit uyku vardır. 1. Gece gelmeyenler 2. Sabah gitmeyenler Nolacak bizim halimiz, hepinize günaydın.


* * * * *


Gece sabahlamak niyetiyle en derin muhabbete girişip uyuyakalan, oha uyumuş kalmışım, sabah olmuş  ya yav diyen dostum, günaydın



















Bu sabah günaydın mesajı gelir gibi oldu , telefonun ışığı yandı gibi oldu ama yine gelmedi ama çok yaklaşmıştım. Neyse şimdilik herkese günaydın.


* * * * *


Kanka, bakıyorum yine günaydın mesajı gelmemiş.
Söyle o gerizekalıya mesaj atsın, mutlu :) etsin beni yoksa ağlıycam yaa.


* * * * *


Çikolota dişlerimi hayat düşlerimi çürüttü bebeqm günaydin.


* * * * *


Günaydın işe gitmemek için mazeretler arayan ama biraz sonra kapıda ayakkabılarını bağlayıp küfredecek olan dostum.


* * * * *


Günaydın kendim. Nasılım bugün, iyiyim inşallah. Sıkı giyinelim, bak hava soğuk üşütmeyelim. Öpüyorum gözlerimden, canımım ya. Akşama da geç kalmayayım. Yalnızlık işte.


* * * * *


Sen Uyurken Neler Oldu Neler?
Tom Jerry’i Yakaladı.
Uyuyan Güzel Uyandı,
Kabasakal Safinaz’la Evlendi.
Temel Ispanak Yemekten Vazgeçti,
Gargamel Şirinleri Yakaladı,
Yedi Cüceler Uzadı,
Daltonlar Redkiti Yendi,
Pembe Panter Mavi Oldu,
Daha Da Kötüsü Kalk Sabah Oldu : Günaydın Prensesim.


* * * * *


Günaydın lan sen daha uyanmadın mı uyan uyan sabah oldu.


* * * * *


Bak işte bir gün daha yaşlandık... sen hala yatıyosun, uyumakla ömrün bitti gitti be hadi bi kalk artık yaa... Günaydınn.


* * * * *


Kaybettiğin her şeyin alternatifi vardır... alternatifi olmayan tek şey sensin... kendi kıymetini bil... Günaydın


* * * * *


Erken yatar geç kalkar, geç yatar erken kalkar, dal sarkar kartal kalkar, dal sarkar kartal kalkar. Kısacası "Günaydın " diyecektim.


* * * * *


Kalkıp tuvalete gitmeye bile üşenen biri, sabahın köründe sana uykulu uykulu günaydın mesajı atıyorsa git sev onu abi.


* * * * *



Birinin sevgilisi veya bir başkasının kardeşi olmak güzel ama o kadar insan arasında senin arkadaşın olmak da ayrı güzel be kanka. Günaydın


* * * * *


Gerçek dostlar gökyüzünde yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama zor zamanlarında senin için hep var olduklarını ve koşarak geleceklerini bilirsin. Günaydın arkadaşım.


* * * * *


Arkadaşların en güzeli, en özeli, en özleneni artık aç gözlerini, işimiz çok :) Günaydın.


* * * * *


Günaydın uykucu şirinim benim, uyan da bu yeni güne birlikte günaydın diyelim.


* * * * *


Gün aydın olursa dostunu hatırla atmıştır mesajı çoktan sana.Günaydın



* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
günümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Bir bir umutla başlar her güzel gün... Gün güzel olunca da umudum  da özel oluyor... Her yeni gün sana umut getirsin...


* * * * *


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın


* * * * *


Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...Günaydın.


* * * * *


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?



* * * * *


Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman selamlar... Günaydın her şeyim...


* * * *


g, günaydın mesajları indir, komik günaydın mesajı, komik günaydın mesajı facebook, komik günaydın mesajı indir, mesajlar, resimli komik günaydın mesajları, sevgiliye komik günaydın mesajı, 

0 yorum:

Yorum Gönder