29 Mart 2016 Salı

Etkileyici Günaydın - İyi Sabahlar Mesajları-2016



Herkese mutlu sabahlar diliyorum... hayırlı ve mutlu bir güne başlamanız dileğiyle günaydın...


* * * * *


Allah'ın selamı üzerimize olsun, sabahımız nurla dolsun, günümüz aydın olsun. Hayıtlı sabahlar...


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..
Günlerin nasıl geçtiğinin önemi yok. Günleri nasıl geçirdiğimizin önemi var... Günün güzel, ömrün berekeetli olsun.


* * * * *


Ya Rab! gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına çıkardığın gibi, günümüzüde hayırlı kıl..


* * * * *


Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayırolsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Segilerimi gönderiyorum, selamlar.


* * * * *



İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
ünümüz uzak olsun beladan,
hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum.


* * * * *


Selam ve dua ile başlayalım güne,
Huzur dolu nice güzel günlere,
Hep birlikte duaile,
kavuşalım, rahmetine, Herkese günaydınlar...


* * * * *


Yüreğine huzur dolsun,
Hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun.
Hayırlı sabahlar...


* * * * *


Dua ibadetin özüdür,
Bol dualı bir gün geçirmek dileğiyle
Günümüz aydın, kazancımız bereketli olsun,
DEğerli arkadaşıma günaydın, hayırlı sabahlar..


* * * * *


Ettiğiniz duaların kabul olması dileğiyle günaydın dostlarıma.


* * * * *


Günümüzü aydınlatan Allah'a (c.c) şükürler olsun. Cümleten hayırlı sabahlar diliyorum.



* * * * *


Bu mübarek günün hürmetine dularınız ve ibadetleriniz kabul, hata ve günahlarınız affolsun, hayırlı günler, hayırlı cumalar...


* * * * *


Günaydın! Evinizden bereket,
Dilinizden dua,
Kalbinizden iman eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Günaydın! Evinizden huzur,
Dilinizden dua, Gönlünüzdem umut,
Kalbinizden Rahman ve Resul aşkı eksik olmasın.
Mutlu ve huzurlu günler dilerim.


* * * * *


Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.


* * * * *


Ya Rab! bizi yaşadığımız her anın kıymetini bilenlerden eyle. Günaydın, hayırlı sabahlar.


* * * * *


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...


* * * * *


Allah'ın rahmeti ve berekti üzerinize olsun. Hayırlı günler.


* * * * *


Günün en güzel anı olan sabahın erken vaktinde herkese nasip olmayan mutluluk duygusu sizinle olsun. Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *

Nedir Sevmek?
Sevmek her an sevdiğinin,
Güzel adını anmaktır.
Sevmek, kıyamete değin,
Yanmak, yanmak ve YANMAK'tır.


Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.


* * * * *




Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.
Sesini duyup, kokusunu hissettinde,
Kendini huzurda hissetmektir, sevmek.


* * * * *




Günaydın, hayırlı sabahlar dilerim.
Onu gördüğünde, ondan haber aldığında,
Mutluluktan uçacakmış gibi olmaktır, sevmek.


* * * * *


Nedir Sevmek?
Telefon elinde bir mesaj beklemek,
Mesaj geldiğinde mutluluktan,
elleri titremektir, sevmek.


* * * * *


Sevmek mi?
Onun nazarı ile,
Eriyebilmektir, sevmek.


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
Her şeyimsin. S&B


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,



* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!



* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.


* * * * *


Günaydın Güneşim Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu karabLık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma.


* * * * *


Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim. Sen Benim Canım Sen Cananımsın Sen benim Günüm Karanlık Sabahlarımı Aydınlatansın Günaydın Bebeğim…


* * * * *



Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istedipğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.


* * * * *


Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.



* * * * *


Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın…


* * * * *


Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim.



* * * * *


Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın


* * * * *


Merhaba Hayata Merhaba! Uyandım Aşkımın Adıyla Bu yeni Sabaha, Haydi Sende Kalk birtanem beni yalnız Bırakma :) Günaydın Aşkım Sanada :p


* * * * *


Her günün Ayrı Bir güzelliği Olsun yanında güne Gülerek Başla Sevgilim, Bugünde Seni Kıskansın herşeyim Günaydın.


* * * * *


Günün aydın olsun bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar bebeğim.



* * * * *


Günaydın, sabah sabah bela mısın sen ya diyenlere, oooo sen bana mesaj atar mıydın diyenlere, ulan daha yatacaktım of ya diyenlere günaydın…


* * * * *


Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın Olsun Sana.



* * * * *


Hayatıma renk katan , her gece sabahı bana özleten biricik aşkım Günaydın



* * * * *


Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm



* * * * *


Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. GUNAYDIN herşeyim.



* * * * *


İlahi ben ya… Sabah sabah nedir bu bendeki pozitif enerji… Bende anlayamadım. Kahkaha atasım var. Çatıya çıkasım var. Komşumun camına taş atasım var. Önce ağlayıp sonra gülesim var. Ya aslında benim sana günaydın diyesim var. Günaydın…



* * * * *


Günaydın bebegim bugünde herzamanki gibi muhtacım sana


* * * * *


Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum seni çünki sen yaşamsın sen benim için yeni bir günsün bebeğim Günaydın herşeyimmm..

* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.


* * * * *


Sabah gözlerimi açıp seni izlemek, dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşkım… SENİ ÇOK SEVİYORUM… BİTANEMSİN.


* * * * *


Her sabah seni düşünerek uyanmak bana huzur veriyor… mutluluk neşe hayat herşeyin anlamı sensin… varlığına binlerce kez şükürler olsun… günaydın her şeyim.


* * * * *


Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe, Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler, Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.


* * * * *


Her Doğan Güneş Size bir parça mutluluk getirsin ve hergün mutlu uyanın mustilife haber en güzel dileklerini sizlere sunuyor.


* * * * *



Sen günümün aydını, sımsıcak bakışlı, hayatımın tek anlamı, günaydın birtanem.


* * * * *


Bir sabah da gözümü açtığımda aklımda değil de yanımda olsan. Günaydın aşkım.


* * * * *


Bir günüm değil bir ömrüm ol, bugünüm değil yarınlarım ol birtanem günaydın.


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *

günaydın, günaydın mesajı, günaydın mesajı indir, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajları, günaydın mesajları indir, günaydın sevgilim, resimli günaydın mesajı,

0 yorum:

Yorum Gönder