20 Şubat 2016 Cumartesi


AŞKINA ROMANTİK İYİ GECELER MESAJLARI



Ben ay olsam sen benim gökyüzüm sün, ben güneş olsam sen gene benim gökyüzüm sün, ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular köylü kızı!


* * * * *


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bir tanem tatlı uykular.


* * * * *


Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır, her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. İyi geceler.


* * * * *


Güzellikler içinde gecenin bu saatlerinde belki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana iyi geceler diyesim geldi.


* * * * *


Yatağına uzandığında istediğin bütün güzellikler senin olsun. Ve de duygularını paylaşacak birine ihtiyaç duyarsan ben buradayım her zaman aşkım tatlı rüyalar.


* * * * *


Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana OIan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi geceler Her şeyim!


* * * * *


İyi uykular gecemi aydınlatan yıldız gözlüm!


* * * * *


Bugün de Başımı Yastığa Bana Vermiş Olduğun Mutlulukla Koyuyorum, Yarın ise Hayata Bana Verdiğin Huzurla Uyanacağım Seni çok Seviyorum Canım Benim iyi Geceler HerşeyiMmMmM


* * * * *


Yüce Rabbim En Güzel Rüyaları Sana Mutlulukları Hayatına Huzuru ise Yaşadığın Hayata Bağışlasın iyi Geceler Sevgilim


* * * * *


Gecenin Çekilmez Soğukluğu Seninle Vız Gelir bana Her Başımı yastığa Koyduğumda Dualarım Sadece Sana Birtanem Seviyorum Seni iyi geceler.


* * * * *


Bir Güne Seninle Başlayıp Bu Günü’de Seninle Bitirmenin vermiş Olduğu Huzurla yastığa Başımı Koydum ve Sana tatlı Rüyalar Görmen için dua ediyorum Sevgilim iyi geceler.


* * * * *


Gözlerinde Yalakadım Hayatı Bırakmam, Sözlerinle Başladı Kalbim Atmaya Durduramam Sadece Sabahların Yakıcı Güneşine Değil gecelerin Soğuk Sessizliğinede Anlattım Aşkımı Şimdi Olduğu Gibi Seviyorum Seni iyi geceler Birtanem.


* * * * *


Yaşadığım Kadar Değil Yaşattığın kadar Seviyorum Seni Bebeğim Bu Gece de Dualarım Seninle Benim yaşama Sebebim Sensin iyi Geceler Aşkım.


* * * * *


Ben seni gündüzlerden daha çok geceleri yaşıyorum. Yalnız geçen geceme yoldaşım iyi uykular!


* * * * *


Seninle kurduğum hayaller olmasa, geceler bana kabus olurdu. İyi uykular sevgilim!


* * * * *


Dilim adını anarken uyuyabilirim ama uyusam bile kalbim adını daima anar. İyi uykular unutulmazım!


* * * * *


İyi uykular yüreğimdeki hıçırığım, iyi uykular ulaşamadığım feryadım, iyi uykular çok derin yaşadığım aşkım!


* * * * *


Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen yine benim gökyüzümsün. Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular tutkum!


* * * * *

Arım Balım Peteğim Gülüm Dalım çiçeğim Karizmatik Erkeğim iyi Geceler


* * * * *


Sen Benim Rüyalarımdaki Hayalim Hayattaki Tek Yaşama sebebimsin iyi Geceler Meleğim


* * * * *


Koynunda kokunla uyumayı herşeyden çok isterdim yastğımın yarısı ben yarısı sensin iyi geceler canımın yarısı seni çoook ama çook seviyorum..


* * * * *


Arım Balım Peteğim Gülüm Dalım çiçeğim Güzel Kadınım iyi Geceler


* * * * *


Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER.


* * * * *


Seninle Başladığım Bugüne Seninle Bitirmenin Vermiş Olduğu Sevinçle, Devam Etmek için Senin kadar tatlı Bir rüya görmenin hevesi içindeyim rüyalarımın en tatlı sahibi seviyorum seni iyi geceler.


* * * * *


Hayatı Seviyorsam Anlamı Sen Olduğun için Seviyorum geceleri uyuyorsam Sabaha Adınla Başlamak için uyuyorum biriciğim iyi geceler.


* * * * *


Sabahların güneşi kalbini gecelerin Yıldızları ise Gözlerini Anımsatır Bana herşeyim iyi Geceler.


* * * * *

Gündüzüm gecem beIIi değiI, seviyorum seni yaIan değiI, senin sayende oIdum Aşık, Görmez Gözüm Senden Başkasını Artık iyi geceler aşkım


* * * * *


Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek…iyi geceler  Seni seviyorum!


* * * * *


Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim  iyi geceler.!


* * * * *

Aşk dolu sesinle bana iyi geceler de ki... Kalbim huzur içinde uyusun


* * * * *


Rüyanda eğer beni görürsen hiç şaşma çünkü ben seni her gün rüyamda görüyorum…


* * * * *


Arım Balım Peteğim Gülüm Dalım çiçeğim Karizmatik Erkeğim iyi Geceler


* * * * *


Sen Benim Rüyalarımdaki Hayalim Hayattaki Tek Yaşama sebebimsin iyi Geceler Meleğim


* * * * *

İyi geceler dünya iyi geceler insanlar iyi geceler bir tanem rüyanda beni gör olur mu?


* * * * *


Rüyaların en güzelini görürken Allah’ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar veremesin. İyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim.


* * * * *


Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim. Seni yaşadığım her gün için. Yanağına bir buse gönderiyorum. Huzurla uyu bir tanem. Huzurlu ve mutlu iyi geceler. Seni seviyorum…


* * * * *


Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım, sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim; seni çok seviyorum ve hep seveceğim iyi geceler.


* * * * *


Her gün hasretindeyim bu gece olduğu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyim sana askim; Keske 
sabaha kadar uykusuz kalsam da sana bakabilsem.. Keske benim uzerimde yorgan olmasa donsamda senin yaninda uyuyabilsem.. Keske gozlerimi kapattigimda ellerim yanimdaki yastiga dokundugunda o yastigi bos bulmasam.. Yine yalniz bir ruyaya daliyorum.. Sensizim iyi geceler! Butun bunlari yasiyabilmek icin mutlu yarinlara kadar yalniz uyuyacagim sevgilim..




* * * * *


Yeni bir krize giriyorum,ellerim titriyor.Üzgün değilim ama;Gözlerim doluyor.Sensizliğin krizi olsa gerek bu!


* * * * *


Tek gözüm kapalıyken bile "Uykum yok konuşalım" dediğim insandın sen.''İYİ GECELER


* * * * *


Hatırlamak gönül dağındaki gül kadar güzel ise,unutulmak  hüzün dağındaki diken kadar acıdır.UNUTULMADIN  ''İYİ GECELER''


* * * * *

En anlamlı iyi geceler mesajları, etkili iyi geceler sözleri, kısa anlamlı iyi geceler sözleri, kısa iyi geceler sözleri, özlü iyi geceler sözleri, tatlı iyi geceler sms'leri, aşk iyi geceler mesajı

0 yorum:

Yorum Gönder