9 Şubat 2016 Salı







Gözlerini kapatınca, kurduğun en güzel hayalin, önce rüyaların, uyanınca hayatında olsun.. iyi geceler.








Gülen gözlerinde batıp, doğmayı senden öğrendim… İyi Geceler.. Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin..







Ben en cokta, sen uyurken seni izlemeyi hayal etmeyi seviyorum.








Her gece uyanmadan önce,en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum. İyi geceler...









Sağlık mutluluk huzur getirsin yeni doğacak güneş,, iyi geceler canım.








Artık sırdaş değil geceler bana sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla en içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana…








Yeni doğacak güneşin yeni umutlar, yarınlar getirmesi dileğiyle iyi uykular.








Hayat senı uzunce , gozyasların kalbıne akınca , yalnız olmadıgını ve unutulmadıgını bıl yeter , iyi geceler sevdıgım








Sana öyle vurgun ve tutkunum ki.. Artık sensiz kalmaktan çok korkuyorum.Hiç ayrılmadan beraber uyuyacağımız gecelerin yaklaşması için benim tek duam sın. İyi geceler hasretim








Gece karanlık sen gunesım , uyku sabaha sen sonsuza kadar sevdıgımsın, iyi geceler








Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim. İyi geceler herşeyim








Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uyukudayken ben sana dalıyorum uyuku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uyukuya ben sana doyamıyorum birtanem iyi geceler.






Kalbinin ışığı, gecennin karanlığını bastırsın. Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin. Gecen ve kalbin mutlu ve huzurlu olsun. İyi geceler.







İyi geceler herşeyim. Kalbimde tüten çiçeğim. İstesemde unutamayıp ömür boyu seveceğim.
İyi geceler küçük cadım tatlı rüyalar seni çok seviyorum bitanem rüyanda beni görmen dileğiyle..



* * * * * 



Gecenin sessizliğinde gözlerim seni arıyor.. tanıdık bir dost dilinden adını duyunca gönlüm yanıyor.. yüreğimde bir fırtına koparcasına.. iyi geceler...



* * * * * 


Sana gecelerin sessizliğini rüyaların en güzelini görmen için dua edeceğim aşkım iyi geceler...




* * * * * 


Müjde; bu gece günahlarda %100′e varan indirimler, iyiliklerde bin kata varan extra puanlar sizi bekliyor… NOT: kul hakkı kampanya dışıdır.. İyi geceler..





en özel resimli iyi geceler mesajı, en yeni iyi geceler mesajları, hayırlı sabahlar resimli mesajı, iyi uykular resimli mesajı, sevgililer günü resimli, sevgiliye resimli iyi geceler mesajları, i daha fazlası için...

0 yorum:

Yorum Gönder