3 Şubat 2016 Çarşamba

Bir Güne Seninle Başlayıp Bu Günü’de Seninle Bitirmenin vermiş Olduğu Huzurla yastığa Başımı Koydum ve Sana tatlı Rüyalar Görmen için dua ediyorum. Sevgilim iyi geceler.



* * * * *



 Bir Güne Seninle Başlayıp Bu Günüde Seninle Bitirmenin vermiş Olduğu Huzurla yastığa Başımı Koydum ve Sana tatlı Rüyalar Görmen için dua ediyorum;  Sevgilim iyi geceler.



* * * * *



 Bir kuş misali uçsa dudaklarım sana doğru. Konsa kıpkırmızı dudaklarına irkilir misin? Yoksa onu alıp kendine seninkileri bana gönderir misin? İyi geceler aşk busem.



* * * * *




Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır
yarın ki güneş senin için bir tanem iyi geceler.



* * * * *



 Karanlık geceni aydınlatsın kalbimdeki aşkın nurlu ışığı. Rüyalarının esas oğlanı olayım sevgilim. İyi geceler sonsuz aşkım.



* * * * *



 Müjde… Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan ekstra puanlar sizi bekliyor… NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…



* * * * *



 Özlemim sana sevdiğim. Sensiz rüyalarımdan artık bıktım. Umarım sen beni rüyalarında görüyorsundur. İyi geceler biriciğim. Seni çok seviyorum.



* * * * *



 Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben
 sana doyamıyorum Birtanem iyi geceler .



* * * * *



 Rüyalarda hayal Ettiğim Hayallerimi Gerçekleştirmek için Sevdiğim Yaşama Sebebim İyi Geceler



* * * * *



 Rüyaların içinde Seninle Yaşanmamış Anları yaşamak Dileğiyle iyi Geceler Sevgilim



* * * * *



 Sabahların güneşi kalbini gecelerin Yıldızları ise Gözlerini Anımsatır Bana her şeyim iyi Geceler.



* * * * *



 Sen Yokken Yanımda, gecelerin tatdı, tuzu hayalin olur sevgilim iyi geceler :lowe



* * * * *



 Seni çok seviyorum gülüm. Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. İyi geceler aşkım.



* * * * *



 Senin Kadar Tatlı Bir Rüya Görmek için bütün gün uyumak isterdim aşkım :) iyi geceler



* * * * *



Seninle Başladığım Bugüne Seninle Bitirmenin Vermiş Olduğu Sevinçle, Devam Etmek için Senin kadar tatlı Bir rüya görmenin
hevesi içindeyim rüyalarımın en tatlı sahibi seviyorum seni iyi geceler.



* * * * *



 Seninle Başladığım Bugüne Seninle Bitirmenin Vermiş Olduğu Sevinçle, Devam Etmek için Senin kadar tatlı Bir rüya görmenin
 hevesi içindeyim rüyalarımın en tatlı sahibi seviyorum seni iyi geceler.



* * * * *



Seninle kurduğum hayaller olmasa, geceler bana kabus olurdu. İyi uykular sevgilim!



* * * * *



Güzellikler içinde gecenin bu saatlerinde belki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana İYİ GECELER diyesim geldi.



* * * * *

güzel sözler kısa, i, iyi geceler mesajı aşk, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı kıza, İyi geceler romantik mesajlar, İyi Geceler Sözleri, mesajı, sevgiliye güzel sözler, 

0 yorum:

Yorum Gönder