11 Şubat 2016 Perşembe


SEVGİLİLER GÜNÜNDE AŞKINI FARKLI DİLDE SÖYLE

Dünyadaki tek gerçeğim tek Aşkımsın

my honey my real only you in the world


başka dillerde sevgililer günü mesajı


l'm die with you and l'm smeling with you

Seninle ölürüm Seninle Gülerim Bu hayatta


 ingilizce sevgililer günü mesajı


my honey l start life with you and l dream with you

Seninle hayata Başlıyorum Seninle Hayal Kuruyorum balım


* * * * *


my darling without you my life nothing pls come back

Şimdi Sensiz hayat Boş Lütfen geri dön aşkım Seni Seviyorum


size tatlı sözler


l can you walkng road

yürüdüğün yol olurum senin


* * * * *


 my darlıng my body lıvıng lıke rose

Gül Kokulum Seninle Hayat Buluyor Bu bedenim


aşk kartı


 l want lıve wıth you

Seninle Yaşayıp Seninle öLmek iStiyorum


* * * * *


 No body love you lıke me

Kimse Seni Benim kadar Sevemez


romantik sevgililer günü mesajı


 my tomorrows only you my darlıng

Yarınlarım Seninle Güzel


* * * * *


 my eyes waiting your ways

Gözlerim Yolunu Bekliyor


sevmek güzel


 you are my lovely bird

Sen benim Biricik Güvercinimsin


* * * * *


 l burn this cıty for you honey

Senin için Bu şehri yakarım


resimli aşk mesajı


l m allways with you and lm only you my darlıng!

Herzaman Seninleyim ve herzaman Seninim Aşkım!


* * * * *


aşkını farklı dilde anlat, başka dillerde sevgililer günü mesajı, en güzel ingilizce sevgililer günü sözleri, ingilizce sevgililer günü mesajı, love mesajları, s, size tatlı okumalar.

0 yorum:

Yorum Gönder