3 Şubat 2016 Çarşamba

EN YENİ GÜZEL VE KISA İYİ GECELER MESAJLARI


GÖKYÜZÜ MEHTABI NASIL BEKLERSE SAHİLLER DALGALARI NASIL ÖZLERSE KURU TOPRAK SUYA NASIL HASRETSE SENDE BENİM HASRETİM SİM AŞKIM İYİ UYKULAR TATLI RÜYALAR.



* * * * *



Kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi… ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm…



* * * * *



Her gün hasretindeyim bu gece olduğu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyeyim sana aşkım; Keşke sabaha kadar uykusuz kalsam da sana bakabilsem..
 Keşke benim üzerimde yorgan olmasa donsam da senin yanında uyuyabilsem.. Keşke gözlerimi kapattığım da ellerim yanımdaki yastığa dokunduğunda o yastığı boş bulmasam..
 Yine yalnız bir rüyaya dalıyorum.. Sensizim iyi geceler! Bütün bunları yaşayabilmek için mutlu yarınlara kadar yalnız uyuyacağım sevgilim.



* * * * *



Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şefkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.



* * * * *



Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Her şeyim!



* * * * *



Allah'ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.



* * * * *



Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Ne olursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Her şeye rağmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım….



* * * * *



Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler canım….



* * * * *



En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bir tenem tatlı uykular.



* * * * *



Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…
 Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…



* * * * *



Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Her şeyim!



* * * * *



İyi Geceler Aşkım. Ne kadar da sıcak ellerini ellerimde yüzümde hissedemessemde yastığın verdiği rahatlığı senin kucağın yorganın ısıtmasına sen  sarılıyormuş sun gibi farzetcem. Sen uyurken ben hep seni düşüneceğim.İyi uyu aşkım. Geceler korkutmasın seni. Üstünü açarsan üstüne örtmeye geleceğim iyi geceler aşkım.



* * * * *



Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değer mi dediler, meğerse değmezmiş..



* * * * *



Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım;
senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar ‘ıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden



* * * * *



Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır, her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler



* * * * *



bataryası zayıf rüyalarımızın kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası sebebi ile ulaşamadık ful çeken hatlarımla
SENİ ÇOK SEVİYORUM aşkım tatlı benli rüyalar.



* * * * *



Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz.sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler



* * * * *



Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır, her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler



* * * * *



bataryası zayıf rüyalarımızın kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası sebebi ile ulaşamadık ful çeken hatlarımla SENİ ÇOK SEVİYORUM aşkım tatlı benli rüyalar.


* * * * *



Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz.sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler



* * * * *


Hayatımdaki en değerli varlık canım ta içi bir tanecik sevgilim benim iyi uyu yarın umarım görüşmek dileğiyle seni çok seviyorum iyi geceler



* * * * *



Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.



* * * * *



Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler



* * * * *



Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bir tanem.. huzurlu ve mutlu… İyi geceler.. Seni seviyorum.



* * * * *



HER ŞEYİN BİR ZAMANI VAR YAŞAMINDA,SEVMENİN DE,ÖLMENİN DE AMA ŞİMDİ UYUMA ZAMANI…İYİ GECELER



* * * * *



güzel sözler kısa, iyi geceler mesajı aşk, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı kıza, İyi geceler romantik mesajlar, İyi Geceler Sözleri, mesajı, sevgiliye güzel sözler, İ 

0 yorum:

Yorum Gönder