3 Şubat 2016 Çarşamba

Hayatımdaki en değerli varlık canım ta içi bir tanecik sevgilim benim iyi uyu yarın umarım görmek dileğiyle seni çok seviyorum iyi geceler



* * * * *



Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.



* * * * *



Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler



* * * * *



Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bir tanem..
 huzurlu ve mutlu… İyi geceler.. Seni seviyorum.



* * * * *



HER ŞEYİN BİR ZAMANI VAR YAŞAMINDA,SEVMENİN DE,ÖLMENİN DE AMA ŞİMDİ UYUMA ZAMANI…İYİ GECELER




* * * * *



iyi geceler gözümün görmediği gönlümün hissettiği




* * * * *



Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler.




* * * * *


Seni çok seviyorum gülüm Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca İyi geceler aşkım.




* * * * *


Allah'ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.




* * * * *


 Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Ne olursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız.
Her şeye rağmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım….




* * * * *


 Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye.
Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler canım….



* * * * *


 En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bir tanem tatlı uykular.


* * * * *


 Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…
 Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…


* * * * *


 Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim.
İyi Geceler Her şeyim!


* * * * *


 İyi Geceler Aşkım. Ne kadar da sıcak ellerini ellerim de yüzümde his edemesem de yastığın verdiği rahatlığı senin kucağın yorganın ısıtmasına sen sarılıyormuş sun gibi farz edeceğim. Sen uyurken ben hep seni düşüneceğim.İyi uyu aşkım. Geceler korkutmasın seni. Üstünü açarsan üstüne örtmeye geleceğim iyi geceler aşkım.


* * * * *


 Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değer mi dediler, meğerse değmezmiş..



* * * * *


 Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar Evliliğe giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdiği mutlulukla uyuyacağım;
senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalarıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden




* * * * *

Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler.


* * * * *


Seni çok seviyorum gülüm Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca İyi geceler aşkım.


* * * * *


Allah'ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.


* * * * *


Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Ne olursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Her şeye rağmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım….


* * * * *


Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye. Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık. Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler canım….


* * * * *


En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bir tanem tatlı uykular.


* * * * *


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…


* * * * *


Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Her şeyim!


* * * * *


güzel sözler kısa, i, iyi geceler mesajı aşk, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı kıza, İyi geceler romantik mesajlar, İyi Geceler Sözleri, mesajı, sevgiliye güzel sözler, etkileyici güzel iyi geceler sözler, etkileyici iyi geceler sözleri, sevgiliye etkileyici iyi geceler sözleri, etkileyici iyi geceler sözleri mesajları, iyi geceler sözler facebook, iyi geceler sözler 2015, 
güzel iyi geceler sözleri arkadaşa, güzel iyi geceler sözleri dostlara, güzel iyi geceler sözleri kısa

0 yorum:

Yorum Gönder