13 Şubat 2016 Cumartesi


SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN HAZIR MESAJ VE RESİMLER






Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm... Sevgililer günün kutlu olsun!


* * * * *


Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz... İyi ki varsın!


* * * * *


Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak. Sevgililer günün kutlu olsun!




Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!


* * * * *


 Bir kuş olup gitsem, aşsam şu enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana.


* * * * *


 Sana doğru bir kelebek uçurdum, dalgaları denizleri astı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi? Sevgililer günün kutlu olsun Bir tanem.




Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim. Daha nice mutlu sevgililer gününe.   


* * * * * 


Beni karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler. Seni seviyorum. Daha nice günlere hep birlikte canım.    


* * * * * 


Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir... Bu sevgililer gününde yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle. Seni seviyorum! 




Aşıktım, bugün farklı bir şey yapmaya çalıştım, denedim ama yine sana aşık oldum ve defalarca seni düşündüm.


* * * * *


Acaba kimse senin gibi baktı mı bana bilmiyorum ama biliyorum ki sana asla kimse ben gibi bakamayacak.


* * * * *


Kalbimde müzik oldun, yaşamım ritmini buldu.





Hayatımı feda ederim, sadece senin bir gülüşüne. Daha nice günlere hep birlikte canım.    



* * * * *


Bu yaşamda üç şeyi sevdim. Seni sensin diye sevdim, Kalbimi seni sevdi diye sevdim, Ümit etmeyi belki seversin diye sevdim. Daha nice günlere hep birlikte canım.    




Sevgililer gününde belki yanında değilim ama dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep oradayım!  Daha nice günlere hep birlikte canım.    




Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!


* * * * *


Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki. Sevgililer günün kutlu olsun!



* * * * *


Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin. Sevgililer günün kutlu olsun!




Seviyorum seni ben hergün anacağım, sevgilim aşkım diyerek sana koşacağım seni bir gün anıp sonra atmayacağım sevgim büyüktür bir güne bırakmayacağım.


* * * * *


 Ben çiçek armağan etmiyorum sana canım, göreceksin; gözlerimde, yüreğimde, elimi tutarsan eğer, kalan son yudumumla suladığım orkideyle geldim sana, sana olumune; aşk adına verdiğim yüreğime, kabul edersen eğer.


* * * * *


 Zamansız yağan yağmür bulutu gibi gelip oturacağım gözbebeklerine ağlayacaksın, bir burukluk duyacaksın vefasız yüreğinde beni unutmayacaksın, bir kabus gibi uykularını böleceğim gece yarısı, nasıl ben senı unutmadıysam sende beni unutamayacaksın.




Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamöz gibisin, ışığım sensin, güneşim sensin... Bil ki çok özlendin... Sevgililer günün kutlu olsun.


* * * * *


 Bazı rüyalar diğerlerinden daha uzun sürer. Bazıları da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun!


* * * * *


 Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir mısın? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun.




Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar, ormandaki ağaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular, sahildeki martılar ve güneşin ışıklarından daha çok seviyorum. Birlikte daha güzel günlere gitmemiz dileğiyle sevgililer günün kutlu olsun!   


* * * * *


Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.    Öperim yanaklarından gül kokulu yanaklarından her dem gözlerimin hapsindesin kalbimin tek sahibisin... Sevgililer günün kutlu olsun!   


* * * * *


 Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.    

 

14 şubat sevgililer günü mesajları, 14 şubat sevgililer günü sözleri, 14 şubat sevgililer günü sözleri kısa, s, sevgililer günü ile ilgili mesajlar, sevgililer günü sözleri, sözler, İYİ OKUMALAR.

0 yorum:

Yorum Gönder