24 Şubat 2016 Çarşamba

DUYGUSAL SÖZ VE MESAJLAR


Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda kimi yanımdasın kimi rüyamda ama hep aklımdasın sakın unutma.


* * * * *


Sevgilerin en güzeli seni sevmek özlemlerin en güzeli seni özlemek ve hayatin tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek.


* * * * *


Bakma sen yağmurların sağnak döküldüğüne bakma sen gecelerin karanlığına bu pembe umut sütten de beyaz bu senli hayal gülden de kırmızı işte renk renk çiçekleri aşkımızın görsene!


* * * * *


Senin kanadın olmak isterdim ben olmadan uçma diyeSenin baharın olmak isterdim ben olmadan açma diye


* * * * *


Balık yüzerken suyun farkında mı? Kuş uçarken rüzgarın,ya insan alıp verdiği havanın, kapatır gözlerini dinlersen yüreğini, anlarsın benim sana olan aşkımı.


* * * * *


Ne dil yeter seni anlatmaya,Ne göz kıyar sana bakmaya, Ne ellerim dayanır sana dokunmaya, Ne kollarım uzanır seni sarmaya hiç ömür yeter mi? Bir sen daha bulmaya bitanesi...


* * * * *


Ne dil yeter seni anlatmaya,
Ne göz kıyar sana bakmaya,
Ne ellerim dayanır sana dokunmaya,
Ne kollarım uzanır seni sarmaya
Hiç ömür yeter mi?
Bir sen daha bulmaya bitanesi...


* * * * *


Ayrılrklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi...


* * * * *


Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..


* * * * *


Dünyada 2 renk gül olsun, biri kirmizi digeri beyaz, sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.


* * * * *


Kimbilir hangi aksam güneşle beraber bende söneceğim kimbilir hangi ellerden son suyumu içeceğim belki göremeden öleceğim fakat yinede seni ebediyen seveceğim.


* * * * *


Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........


* * * * *


Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun


* * * * *


Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce


* * * * *


Sari giyer güneş olursun,
Mavi giyer deniz olursun,
Siyah giyer matem olursun,
Kim bilir belki bir gün,
Beyaz giyer benim olursun.


* * * * *


Gözlerin Nehir,
Kirpiklerin Köprü Olsun,
Ben Tam Üzerinden Geçerken ipler Kopsun,
Düştügüm O Yer Kalbin Olsun...


* * * * *


Yalnızlık gecelerin,
Umit bekleyenlerin,
Hayal caresizlerin,
Yagmur sokakların,
Tebessum dudakların,
Sen ise yalnız benimsin birtanem...
Dünyada iki kör tanidim; biri beni görmeyen sen, biri de senden başkasını görmeyen ben...


* * * * *


Eğer çölde bir çicek olsan, seni kaybetmemek ; için gözyaşlarımla sulardım eger gözümdeki bir damla yaş olsaydın; seni kaybetmemek; için hiç ağlamazdim..


* * * * *


Gece midir insani hüzünlendiren, yoksa insan midir hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?


* * * * *


Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım.Yağmur olur üzerine yagarim.Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin


* * * * *


Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim...


* * * * *


Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için....


* * * * *


Ustune seviyorum yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum..


* * * * *


Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.


* * * * *


Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman.


* * * * *


Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.


* * * * *


Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim.


* * * * *




Yanağına konan kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayım....


* * * * *


Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek...


* * * * *


Aşk bir elma şekeridir.  Şekeri yersin sapı kalır...


* * * * *


Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..


* * * * *

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..


* * * * *


Eger beni bu sokakta,bu semtte,bu $ehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, Gözlerinin daldigi yerdeyim...


* * * * *


Güller hep ellerinde açsin,ama dikenleri batmasin.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsun,ama beni unutturmasin.


* * * * *


Gün bir gün, sevdalanmış geceye gecede yakomoz düsürmüs denize ogünden bugüne geceyle gündüz ayrilmaz olmus taki günes tutlup gölge düsürene dek sevdalara


* * * * *


romantik sözler, en güzel romantik sözler, anlamlı romantik sözler, çok güzel romantik sözler, anlamlı romantik mesajlar, romantik sözler, etkileyici romantik sözler,

0 yorum:

Yorum Gönder