3 Şubat 2016 Çarşamba

Anlamlı İyi Geceler Mesajları


Sana Gecelerin Sessizliğini Rüyaların En güzelini Görmen için Dua Edeceğim Aşkım iyi geceler..



* * * * *



Sen Güzel rüyalar içinde Ben Senin hayalinle Sen gecelerin Kucağında uykuda Ben ise Seni Düşünerek Sabahların içinde.. iyi geceler..



* * * * *


Geceme ışık ol Rüyalarımın Ateşi Ol Sadece benim Ol iyi geceler Aşkım.



* * * * *



Masum Gecelerin Masum Rüyaları Seninle Olsun iyi Geceler Olsun Biriciğim..



* * * * *



Seninle Her Gece Güzel Seni Düşünürken geceleri uykusuz Geçiriyorum rüyalarımı uykusuz seni düşünerek görüyorum.. iyi geceler Sana Bebeğim.



* * * * *



Geceleri uzaklara çığlık Olur Sesim,
Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim,
Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. iyi Geceler Her $eyim!



* * * * *



 Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Bir tanem iyi Geceler



* * * * *



  Birden uyandım. Doğruldum yatağımda. Yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam. Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan.
 Kabusum oldu sensiz geceler artık bana. Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle iyi geceler sana.



* * * * *



 Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin. Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene. İyi geceler gök yüzümün en parlak ve güzel yıldızı.



* * * * *



 Bu gece hayallerimi, aşkımı gönderiyorum sana yeniden bu mesajla. Sığın içlerine hangisini istersen. Korur seni tüm kabuslardan. Sen rahat uyu sevdiğim.
 İyi geceler biriciğim.



* * * * *



 Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım, sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ;
 SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER.



* * * * *



Sensiz Bu gecenin Soğukluğu çekilmiyor hayalin gözümün önünde yalnızım odamda resmin duvarda Sabahlarım Hayalinle, Tatlı Rüyalar Aşkım, iyi geceler



* * * * *



Sen uyurken şuan tatlı Rüyalar görürken ben seni düşünüp seni çizecem boş duvarlarıma bir tanem, iyi geceler.



* * * * *



Sensizlik olsa da sonum geceler dert ortağım olur, rüyalarında cenneti gör meleğim benim sonum yalnızlık olur, iyi geceler aşkım..



* * * * *



Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk yüreğinde sevi ve sadakat kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü . yanağını uzat.



* * * * *



Hayırlı geceler tatlı uykular aydınlık güzel günlere uyanmanız dileğiyle iyi geceler.



* * * * *



İşaret parmağınla birini suçladığında diğer üç parmağının sana dönük olduğunu unutma. iyi geceler.



* * * * *



Karanlık geceye yakışıyor sadece Yüreğiniz hep aydınlık olsun iyi geceler.



* * * * *



Her yüreğin Rahatlamak, huzur bulmak için çekildiği Bir köşesi vardır. Bende Artık Köşeme Çekileyim. Yüreğiniz Kıymet Bilene Emanet. iyi geceler.




* * * * *



 Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum, kalbim senin yanında özgürce uyumakta olacak. İyi uykular!



* * * * *



 Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen yine benim gökyüzümsün. Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular tutkum!



* * * * *



Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.



* * * * *



 Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Bir tanem iyi Geceler



* * * * *



Sevgi yağmuru olsam yağsam odana. Islatsam sen tek tek düşen damlalarımla yavaş yavaş. Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne.
Sen rahat uyu bir tanem, İyi geceler sevgilim .Rüyanda eğer beni görürsen hiç şaşma çünkü ben seni her gün rüyamda görüyorum…



* * * * *



Arım Balım Peteğim Gülüm Dalım çiçeğim Karizmatik Erkeğim iyi Geceler.


* * * * *


Sen Benim Rüyalarımdaki Hayalim Hayattaki Tek Yaşama sebebimsin iyi Geceler Meleğim.



* * * * *



Gökyüzü Mehtabı Nasıl beklerse,Sahiller Dalgaları Nasıl özlerse,Kuru Toprak Suya nasıl Hasretse,Sende Benim Hasretimsin Aşkım,iyi uykular Tatlı Rüyalar



* * * * *



İyi Geceler rüyalarımın prensesi.. iyi geceler mesajları sevgiliye


* * * * *



Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin..

güzel sözler kısa, i, iyi geceler mesajı aşk, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı kıza, İyi geceler romantik mesajlar, İyi Geceler Sözleri, mesajı, sevgiliye güzel sözler, 

0 yorum:

Yorum Gönder