28 Şubat 2016 Pazar


Sevgiliye Özür Sözleri

  
Korkum sevmek değiI sevipte ayrıImak, korkum kurşun yemek değiI kaIIeşçe vuruImak. Korkum öIüm değiI sevdiğim tarafından unutuImak, seni üzdüğüm için çok özür diIerim.


* * * * *

ÇaIışma hayatım boyunca iIk defa böyIe bir hata yapıyorum. Hata yapmamın sebepIerini de sizIere açıkIadım. Vereceğiniz karara her zaman saygıIıyım.


* * * * *


Yaptığım hatadan doIayı gerçekten çok özür diIerim. BöyIe bir hata tekrar oImayacaktır. SaygıIarımIa.


* * * * *


Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum. Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet? Tekrar yazıyorum Özür dilerim tüm olanlar için. Gerçekten çok üzgünüm? 


* * * * *


Sana olan aşkımdan kuşku duymamalısın, seni sevmiyor sana tapıyorum. N?olur beni affettiğini söyle?


* * * * *


Sözlerinden belli, kırmışım seni bilmeden. Bir öpücük versem, sarılsam, özür dilesem affeder misin beni?


* * * * *


Yaptığım bir hatadır, aklım bunu bana anlatır, özrün arkasına saklanmak istemem ama senden tek dileğim ; bir ‘AF’TIR

Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla birlikte buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem, bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin… Birtaneciğim seni çok seviyorum?


* * * * *


Yaptığım hatadan dolayı özür diler, bundan sonra böyle bir hatanın tekrar etmeyeceğine bildirerek, özürlerimin kabul edilmesini temenni ederim. Saygılarımla?


* * * * *


Beni affetmen için ne söylemem gerekiyor? Şaka mı gerçek mi diye düşünme, sana hiç yalan söylemedim. Ben sensiz yaşayamam aşkım. Her şey için özür dilerim. Beni affet.


* * * * *


Benim için çok anlamlısın öyleki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sende biliyorsun ki her insan hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum.


* * * * *


Kalbindeki yerimi yitirdiysem, Beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için ağlayabilirim.


* * * * *


Biliyorum hata bende… Yaptıgım affedilecek bir şey degil! Ama yine de yalvariyorum sana ne olur beni affet…
* * * * *


Sana olan mahcubiyetimi nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum, gerçekten çok özür dilerim.


* * * * *


Yaptığım tüm hatalara ve saçmalıklara rağmen beni affedebilmen büyük incelikti. Tekrar özür dilerim.


* * * * *


Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor... Yok nafile uyku tutmuyor... Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda? Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim... Bu nedenle tüm kalbimle senden özür diliyorum! Aşkım, kalbim her şeyim sensin, birtanemsin? Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim... Seni seviyorum


* * * * *


Ben bu özür işlerinde hiçbir zaman iyi olamadım ancak seni o kadar seviyorum ki, onun için, özür dilerim canım!


* * * * *


Bu çok ciddi bir mesajdır, içeriği kalbimin en derin köşesinden geliyor? Özür dilerim!


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı. Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye.


* * * * *


Yaptığım hatadan dolayı özür diler, bundan sonra böyle bir hatanın tekrar etmeyeceğine bildirerek, özürlerimi kabul edilmesini temenni ederim. Saygılarımla.


* * * * *


Bugün çook gerginim, stresliyim. Sesim sürekli ağlamaklı kafam o biçim. Ama sen beni tanır, bilirsin bana katlanırsın. Farkındayım Bugun üzdüm seni,Ama sen beni bilir susarsın aşkım.


* * * * *


Bana sürekli öyle hemen parlama, kızma derdin. Ama bu kadar da kolay alınma. Durma uzakta öle yaklaş ve sarıl bana. Bana sarıldıgında hiç bişe düşünme. Sana çok ihtiyacım var. Beni bırakma


* * * * *


Benim huzur buldugum mutlu oldugum yer seninle birlikte oldugum andır. Özür Dilerim aşkım.


* * * * *


bir rüyaydın benim için uyandığımda yoktun yanımda. seni kaybettiğimi biliyorum. ayrılmamızın üzerinden 22 ay geçmesine rağmen sana hala aynı aşkla bağlıyım. ve seni asla unutmayacağım. Lütfen affet beni


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı. Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye.. Bu mesaj sana ne mi söylüyor? Dinle, diyor ki: "kırdım seni ama inan çok üzgünüm. Bugün için özür dilerim. İstediğim tek şey beni affetmen ve yine eski gibi olmamız. Seni seviyorum!"


* * * * *


Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim.


* * * * *


Dostluk kolay kurulur ama devam ettirmek zordur. Bugün kırdım seni. Ama inan istemeden oldu. Bu nedenle senden çok, çok özür dilerim.


* * * * *


Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin. Seni çok seviyorum her şeyden önce bunu bilmelisin!


* * * * *


Sözlerinden belli, kırmışım seni bilmeden... Bir öpücük versem, sarılsam, özür dilesem affeder misin beni?


* * * * *

Sensiz hiçbir şeyin tadı yok. Tüm duygulara anlam katan yanlızca senin sevgin. Seni seviyorum. Lütfen beni affet…


* * * * *


Şey.. Nasıl söylesem? Kelime bulamıyorum.. Çok zor biliyorum… Söylemeliyim artık… Şey… Dinle bak. Ben çok üzgünüm olanlara. Yani özür dilerim.


* * * * *


Tartışmalar aslında hayatta verdiğimiz bir sınav. Aşkımızın sınavı. Bu sınavı kazanalım olmaz mı!..


* * * * * 

af dileme mesajları Facebook, af dileme mesajları kısa, af dileme Mesajları Twitter, af dleme mesajları, en güzel af dileme mesajları 2016, sevgiliden af dileme mesajları yeni, 

0 yorum:

Yorum Gönder