4 Şubat 2016 Perşembe


Yeni Bir Günüme Doğan Güneşim günaydın... 

Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim...

Benim viran gönlümün sultanı, Günaydın...

Dost bağımın gonca gülü Günaydın...

Süreyya yıldızım, Günaydın...

Canımın cananı, Günaydın….

Ay yüzlüm, Günaydın...























Her Günüme Adını Yazdım Güneşim de Sen Olsun Yıldızım da Sensin Sevgilim Günaydınlar...


* * * * *


Bir Günüm Değil Bir Ömrüm Ol, Bugünüm Değil Yarınlarım Ol Birtanem Günaydın…


* * * * *


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın...


* * * * *


 Bugünü Güneşe Bakarak Değil Benim Öpücüklerimi Hissederek Uyandırmak isterdim Sevgilim :( Günaydın Herşeyim…


* * * * *


Sevgilim, aşkım, umudum, yaşam kaynağım… günaydın! bügün de adını anarak hayaline bakarak uyandım… günaydın... 







Günümü aydınlatan, tek bakışıyla yüreğimi yakıp kavuran, günümü yaşanılabilir kılan meleğim! Sılam günaydın , seni çok seviyorum


* * * * *


Sevgimin öbür adı, yüreğimin mutlu yanı, özlediğim zamanlardaki sıcak umudum, uykusuzluğuma eş soluk, şimdi günün aydın olsun.


* * * * *


Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum seni çünkü sen yaşam sın sen 
benim için yeni bir gün sün bebeğim Günaydın her şeyimmm..


* * * * *


Yine Güneş Doğuyor Adınla Başlıyorum hayata, Güneş Gözlerin Gibi Yakıyor içimi Cennet Gözlüm Günaydın Olsun Sana..


* * * * *


Her Güne Seninle Başlamak, Her Günü Seninle Bitirmek, Bir Ömrü Seninle Yaşamak Beni Ayakta Tutan Tek Amaç Sevgilim, Günaydın.























Sen uyurken neler oldu neler? 

Tom Jerry"i yakaladı.


Uyuyan güzel uyandı, 



kabasakal Safinaz"la evlendi.



Temel ıspanak yemekten vazgeçti, 



Gargamel şirinleri yakaladı,



 yedi cüceler uzadı, 


Daltonlar Redkiti yendi,



 pembe panter mavi oldu,



 daha da kötüsü kalk sabah oldu...



 Günaydın Prensesim…


* * * * *


 Günaydın güneş gibisin ay gibi geceyi de gündüzü de aydınlatıyorsun ışık gibi parlıyorsun ışık yüzlüm.


* * * * *


aşk günaydın mesajları, en güzel günaydın mesajı, günaydın mesajkarı, resimli  günaydın mesajları, Sevda sözleri, sevgiliye günaydın mesajları, 

0 yorum:

Yorum Gönder