3 Şubat 2016 Çarşamba



EN ÖZEL İYİ GECELER MESAJLARI


Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın Bir tanem!..



* * * * *



Geceye inat seninle sabahlayacağım güneş kıskansın seninle ısınacağım yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım ve bir tek sana bağlı kalacağım aşkım…



* * * * *



Geceler karanlık, geceler ıssız çok zor geliyor bana, hele de sensiz hiç çekilmiyor bir tanem, gel de sevindir seni seven sevgiliyi..




* * * * *



Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bir tanem iyi geceler.



* * * * *



Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim  tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.



* * * * *



Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima  yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.



* * * * *



Gecenin karanlığından gündüzün aydınlığına en mutlu şekilde uyan ve sabah gülümseyerek yeni güne başladığında beni aklından geçirmeyi unutma iyi uykular.



* * * * *



Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum..Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum..Sende bütün umutlar sende bütün duygular..Beni sende arama ben artık senin olmuşum.



* * * * *



Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…



* * * * *



Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Her şeyim!



* * * * *



Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek  gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.



* * * * *



Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum her şeyim… Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur.. şimdi yine seni düşünerek yatıyorum Allah rahatlık versin.



* * * * *



Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler!



* * * * *



Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bir tanem iyi geceler.



* * * * *



Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bir tanem.. huzurlu ve mutlu… İyi geceler.



* * * * *



Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma.  İyi Geceler.



* * * * *



Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum
Bir tanem iyi geceler .



* * * * *



Aşkım rüyamda seni göreyim diyeceğim ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya değil kabus oluyor.



* * * * *



Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…



* * * * *



Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…



* * * * *



ARIM BALIM PETEĞİM GÜLÜM DALIM ÇİÇEĞİM KARİZMATİK ERKEĞİM İYİ GECELER.



* * * * *



SEN BENİM RÜYALARIMDA Kİ HAYALIM HAYATTAKİ TEK YASAMA SEBEBİM SİN İYİ GECELER MELEGİM.



* * * * *



GÜNÜN BİRİNDE HAYAT SENİ BOŞ VERİRSE VE YÜREĞİN SANA YALNIZ 
BIRAKILDIĞINI SÖYLERSE ALDIRMA CEVİR GÖZLERİNİ GÖK YÜZÜNE SANA GÜLÜMSEYEN GÖZLERİMİ GÖRECEKSİN AŞKIM İYİ UYKULAR TATLI RÜYALAR.



* * * * *



İyi Geceler Aşkım. Ne kadar da sıcak ellerini ellerimde yüzümde hisedemessemde yastığın verdiği rahatlığı senin kucağın yorganın ısıtmasına sen sarılıyormuş sun gibi farz edeceğim. Sen uyurken ben hep seni düşüneceğim. İyi uyu aşkım. Geceler korkutmasın seni. Üstünü açarsan üstüne örtmeye geleceğim iyi geceler aşkım.



* * * * *



Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değer mi dediler, meğerse değmezmiş..



* * * * *



Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar Evliliğe giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdiği mutlulukla uyuyacağım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalarıma bekliyorum.



* * * * *



güzel sözler kısa, iyi geceler mesajı aşk, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı kıza, İyi geceler romantik mesajlar, İyi Geceler Sözleri, mesajı, sevgiliye güzel sözler, i 

0 yorum:

Yorum Gönder