14 Şubat 2016 Pazar


En güzel sözlerle güzel anlamlı kısa özlü sözler, güzel anlamlı sözler. 


Lütfen Küçümseme!
Her gün 1 şey, yılda 365 şey eder.


güzel anlamlı sözler


Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.

* * * * *

Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse samanyolundan bir yıldız düşer. Sevgililer günün kutlu olsun!

* * * * *

Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.


güzel anlamlı kısa sözler


Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

* * * * *

Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana.

* * * * *

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır... Nice sevgililer günlerine minik bebeğim.


* * * * *

güzel anlamlı sözler

Gözyaşı acının görünen imzasıdır.

Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var... Sevgililer günümüz kutlu olsun!


* * * * *


Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm... Sevgililer günün kutlu olsun!


* * * * *

Yedi ayrı iklimden yedi çesit arı getirseler yedi çesit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz... İyi ki varsın!

anlamlı güzel sözler

Bu hayatta hiçbir şey göründüğü gibi kolay değil.


Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevgilimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim.
sevgililer günün kutlu olsun


* * * * *


Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.


* * * * *


Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım... Sevgililer günün kutlu olsun biricik aşkım!


anlamlı kısa sözler

Haline şükretmezsen mutluluğu yakalayamazsın.


Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim... Sevgililer gününü kutluyorum. Daha nice yıllara.


* * * * *

deniz gözlüm, can parçam sevgililer günün kutlu olsun.

* * * * *

Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek..


güzel anlamlı aşk sözleri

Hayal Alfabem 3 harfli, S,E,N.


Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmayı diliyorum.

* * * * *

Sevgililer günümüz kutlu olsun helalim!

* * * * *

Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan. Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.


kısa güzel sözler


Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!

* * * * *

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

* * * * *

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!


güzel anlamlı sözler


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


tatlı güzel sözler


Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni

Ben Seni Çok Seviyorum.


Güzel sözler kısa anlamlı ve öz sözler.  On numara sözler. En güzel sözler.


*****




sizler için tatlı sözler  güzel anlamlı sözler güzel anlamlı sözler kısa güzel anlamlı sözler resimli güzel anlamlı aşk sözleri güzel anlamlı sözler kısa resimli güzel anlamlı mesajlar güzel anlamlı sözler facebook,
14 şubat sevgililer günü mesajları, 14 şubat sevgililer günü sözleri, 14 şubat sevgililer günü sözleri kısa, s, sevgililer günü ile ilgili mesajlar, sevgililer günü sözleri, sözler, 


0 yorum:

Yorum Gönder