14 Şubat 2016 Pazar


Özgün güzel sözler, resimli sevgi sözleri indir, anlamlı sevgi sözleri, güzel sevgi sözleri okuindir


resimli sevgi sözleri


Tüm yollara adını koydum,
Sevgili aşkım, gülüm canım,
Sevgi çiçeğim, biriciğim,
Hayatım, aşkım cicim,
Mutluluk kelebeğim,
Gül yüzlü meleğim,
Ahu gözlüm, Sevdiceğim,
Canım , Benim, Aşkım.
Sevgililer günümüz kutlu olsun!!!




Güzel olan senle nefes almak,
Gölgende ısınıp, gölgende uyanmak.
Sevgi köpüğüm, sevgililer günümüz kutlu olsun!!!


* * * * *


Seni görüp, seni buldum,
Dertlerden, hüzünlerden kurtuldum.
Gönül kuşum , taze çiçeğim, günaydın...
Sevgililer günümüz kutlu olsun!!!


resimli sevgi sözleri indir


Ben seni el gibi sonradan değil,
Ben seni bir anda gerçekten sevdim.
En sevgili, biriciğim Günaydın
Sevgililer günümüz kutlu olsun!!!

* * * * *

Gönlüme bakışınla kaçakça sızdın,
Gönlüme sesinle resimler çizdim,
Gönlüme adını kanımla yazdım,
Ben seni işte böyle sevdim...


resimli sevgi sözleri facebook


Yırttım pusulamı yol haritamı,
Bir turna sesi, bir yürek atımı.
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim.
İşte böyle sevdim hata mıydı?
Sevgililer günümüz kutlu olsun!!!

* * * * *

Senin için ettim aşk yeminleri,
Tesbih yapıp çektim mor geceleri.
Yaşamıyormuşum yar önceleri,
Ben seni yangına giderken sevdim.
Sevgililer günümüz kutlu olsun!!!


sevgi sözleri resimli


Gözlerin ve Gülüşün;
Günün doğuşu gibi tatlı ve şirin.
Dünya kadar güzel ve esrarlı.
Gözlerin ve gülüşün.
Sevgililer günümüz kutlu olsun!!!


Resimli sevgi sözleri indir, resimli sevgi mesajları, resimli güzel sözler.

0 yorum:

Yorum Gönder