20 Şubat 2016 Cumartesi

SEVGİLİYE EN GÜZEL İYİ GECELER MESAJLARI


Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte o zaman bende tatlı bir rüya görmüş olurum sevdiğim, iyi geceler bebeğim.


* * * * *

Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler seninle olsun.. İyi geceler aşşkım tekrar haykırıyorum İyi geceleeeeeer aşk busemmmmm…


* * * * *


Gecenin sessizliğinde dinlerim seni, bir rüya gibisin beklerim seni, iyi geceler yıldız gözlüm.


* * * * *


Uyuduğunda melekler sarsın dört bir yanını, en güzel rüyalar seninle olsun çünkü sen buna layıksın, iyi geceler sevgilim.


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez iyi geceler tatlı rüyalar Allah rahatlık versin.


* * * * *


Yıldızlar gözlerine özensin sen bir tanesin bebeğim iyi geceler dilerim.


* * * * *


Bu gece bütün sevdiklerin yanında. Ne tatlı uyursun sen şimdi. Bir tek seni ölesiye sevenin senden uzakta, bir tek seni ölesiye sevenin uykusuz. Adını can koydum seni canıma koydum. İyi uykular…

* * * * 


Seni çok seviyorum gülüm. Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. İyi geceler 
aşkım.


* * * * *


Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene iyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı…


* * * * *


İyi geceler bir tanem. En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun.


* * * * *


İsyanım sensiz geçen gecelerime ben seni düşünmekten uyuyamazken sen rahat ve huzurlu uyu diye bu mesajı gönderiyorum sana iyi geceler canım rüyalarda kavuşmak dileğiyle…


* * * * *


Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler senin olsun. İyi geceler.


* * * * *


Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi geceler.


* * * * *


Kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi… Ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm…


* * * * *


Geceler sessiz, soğuk, ayaz sevgim o kadar sıcak ki onu gönderiyorum sana, ört üstüne sakın üşüme diye iyi geceler canıma…


* * * * *


Allah’ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.


* * * * *


Bu gece hayallerimi, aşkımı gönderiyorum sana yeniden bu mesajla sığın içlerine hangisini istersen korur seni tüm kâbuslardan sen rahat uyu sevdiğim iyi geceler biriciğim…


* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bir tanem iyi geceler.


* * * * *


Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.


* * * * *


Sensiz sabaha uyanacağım bir gece nasıl iyi geçebilir ki. İyi geceler iki gözüm…


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana ıslatsam seni tek tek düşen damlalarımla, yavaş yavaş rüyalarında aşk seli olup akşamüstüne sen rahat uyu bir tanem, iyi geceler sevgilim...


* * * * *


İyi ki varsın bir tanem. Rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun. İyi geceler sevgilim. Seni çok seven aşkın…


* * * * *


Dur bir dakika once bana bir opucuk, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyayabilirsin


* * * * *


Geceleri gözlerimden süzülen inci tanem iyi uykular.


* * * * *


Her gece olduğu gibi bu gecede uykusuzluğumun sebebi aşkım! 


* * * * *


Hasrettim! Özlemim! Nefesim iyi geceler.


* * * * *


Ben her gece, gecenin karanlığında değil, gözlerinin karanlığında uyuyorum. Kara gözlüm iyi geceler.


* * * * *


Her gece gecenin ıssızlığına değil, sensiz geçen geceye sarılıp uyuyorum. İyi uykular ay yüzlüm!


* * * * *


Aşk dolu sesinle bana iyi geceler de ki... Kalbim huzur içinde uyusun


* * * * *


Rüyanda eğer beni görürsen hiç şaşma çünkü ben seni her gün rüyamda görüyorum…


* * * * *

İyi Geceler Sözleri, sevgiliye en güzel iyi geceler sözleri, anlamlı iyi geceler sözleri, çok güzel iyi geceler sözleri, romantik iyi geceler mesajları, harika iyi geceler sözleri, eşine iyi geceler mesajı, aşkına iyi  geceler mesajı

0 yorum:

Yorum Gönder