14 Şubat 2016 Pazar



Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.





Sen çöllerde serɑp, engin denizlerde yɑkɑmoz, ormɑnın derinliklerinde ki en nadide çicek gibisin, ışığım sensin, yıldızım sensin... Bil ki çok özlendin.. Sevgililer günün kutlu olsun!





Gönlüme taht kurdun, gönlümün, ömrümün sultanı oldun, gece gökyüzünde ışıldayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgililer günün kutlu olsun!







İçtiğim su gibi aziz,
Yediğim yemek kadar kıymetli,
Canım kadar değerlisin, sevgilim.
Sen varsın hayatımda, her şey tamam.
Seninle bir ömür boyumutlu olmak, dileği ile 
Sevgililer günümüz kutlu olsun...Canım Eşim.


* * * * *


Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! 
Benimle meydan oku her çaresizliğe! 
Benimle uyu benimle uyan. 
Birlikte varalım daha nice güzel yıllara...
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. 
Ama ben seni seçtim, güneşim için, bin yıldızdan vazgeçtim. 
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Tatlı Meleğim, Güzel gülüşünü,
Tatlı bakışını, özlüyorum. Sevgilim.
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, 
İmkansız olduğun için tutkunum sana.
İmkansızım Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda! 
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.



* * * * *


Bu mutlu günde, kalbimin özeline, vazgeçilmezime,
Kucak dolusu, en içten sevgilerimi gönderiyorum...
Sevgililer günümüz kutlu olsun. 
Her günümüz gülücüklerle dolsun...


* * * * *


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf. 
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * * 


Sevmek seni seviyorum demek değil, 
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir. 
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil, 
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil, 
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.

0 yorum:

Yorum Gönder