21 Şubat 2016 Pazar



Hasrettim! Özlemim! Nefesim iyi geceler.


* * * * *


Ben her gece, gecenin karanlığında değil, gözlerinin karanlığında uyuyorum. Kara gözlüm iyi geceler.


* * * * *


Her gece gecenin ıssızlığına değil, sensiz geçen geceye sarılıp uyuyorum. İyi uykular ay yüzlüm!



iyi geceler

















Ben seni gündüzlerden daha çok geceleri yaşıyorum. Yalnız geçen geceme yoldaşım iyi uykular!


* * * * *


Seninle kurduğum hayaller olmasa, geceler bana kabus olurdu. İyi uykular sevgilim!





Dilim adını anarken uyuyabilirim ama uyusam bile kalbim adını daima anar. İyi uykular unutulmazım!


* * * * *


İyi uykular yüreğimdeki hıçırığım, iyi uykular ulaşamadığım feryadım, iyi uykular çok derin yaşadığım aşkım!


iyi geceler




















Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen yine benim gökyüzümsün. Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular tutkum!


* * * * *


Bugün de Başımı Yastığa Bana Vermiş Olduğun Mutlulukla Koyuyorum, Yarın ise Hayata Bana Verdiğin Huzurla Uyanacağım Seni çok Seviyorum Canım Benim iyi Geceler HerşeyiMmMmM


* * * * *


Yüce Rabbim En Güzel Rüyaları Sana Mutlulukları Hayatına Huzuru ise Yaşadığın Hayata Bağışlasın iyi Geceler Sevgilim


* * * * *


Gecenin Çekilmez Soğukluğu Seninle Vız Gelir bana Her Başımı yastığa Koyduğumda Dualarım Sadece Sana Bir tanem Seviyorum Seni iyi geceler.





Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Birtanem iyi Geceler


* * * * *


Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.


* * * * *


Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler .


* * * * *


Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya deil kabus oluyoR.






Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar ‘ıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden


* * * * *


bır hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yenı gün dogumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dilegıyle. iyi geceler


* * * * *


bataryası zayıf rüyalarımızın kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası sebebi ile ulaşamadık ful çeken hatlarımla SENİ ÇOK SEVİYORUM aşkımm tatlı benli rüyalar.


* * * * *


Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz.sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler






Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya deil kabus oluyo.


* * * * *


Sensiz sabaha uyanacağım bi gece nasıl iyi geçebilirki http://www.nazlim.net/guzel-sozler/sevgiliye-iyi-geceler-mesajlari.html


* * * * *


Gecenin en güzel karanlıgına gözlerini yumdugunda aklına ben geleyim iyi geceler birtanem


* * * * *


Dur bir dakika Önce bana bir öpücük sonra seni seviyorum tamam şimdi uyayabilirsin






Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerimİyi Geceler Herşeyim!


* * * * *


Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek tükenmek bilmeyen bişey bu bu can bu bedenden çıkana bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim


* * * * *


Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herseyimmm… Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olurşimdi yine seni düşünerek yatıyorum allah rahatlık versin


* * * * *


Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler!


* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler


* * * * *


Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem huzurlu ve mutlu… İyi geceler Seni seviyorum

Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. Sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler.


* * * * *


Hayatımdaki en değerli varlık canım ta içi bir tanecik sevgilim benim iyi uyu yarın umarım görüşmek dileğiyle seni çok seviyorum iyi geceler.


* * * * *


Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte o zaman bende tatlı bir rüya görmüş olurum sevdiğim, iyi geceler bebeğim.


* * * * *


Bir kuş misali uçsa dudaklarım sana doğru konsa kıpkırmızı dudaklarına irkilir misin? Yoksa onu alıp kendine seninkileri bana gönderir misin? İyi geceler aşk busem…


* * * * *


Gecenin sessizliğinde dinlerim seni, bir rüya gibisin beklerim seni, www.orjinalsozler.com iyi geceler yıldız gözlüm.


* * * * *


İyi geceler dünya iyi geceler insanlar iyi geceler bir tanem rüyanda beni gör olur mu?


* * * * *


Rüyaların en güzelini görürken Allah’ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar veremesin. İyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim.


* * * * *

i, iyi geceler mesajları sevgiliye, iyi geceler mesajları sevgiliye kısa, iyi geceler mesajları sevgiliye resimli, iyi geceler mesajları sevgiliye uzun, mesajlar, 

0 yorum:

Yorum Gönder