25 Şubat 2016 Perşembe

Sen Allah'a dilenen bir dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin


* * * * *


Gördüğünü herkes sever,sen onda görmediğini bulacaksın.Eğer gerçek aşk istiyorsan  Ten e değil,kalbe dokunacaksın..


* * * * *



Küçücük yürekte dünyalar kadar ''SEN''


* * * * *


Seni sevmek kalbime iyi geliyor sevgili,seni sevmek ruhuma nefes, gülüşlerime gamze. Sensiz olamam artık ben kendimi terk ederim.öyle çok seviyorum ki seni en çok ta gözlerini görmekten vazgeçme beni..


* * * * *


Şehrime gel sevgilim...Yarın çık gel,bırak herşeyi,bir bekleyenim var de gel...!


* * * * *


GEL Kİ, bu şehir adımlarınla anlamlansın...
GEL Kİ, bu şehir nefretim olmaktan çıksın...
GEL Kİ, nefes alayım... GELLL... :))


* * * * *


Yine sensizim ve yine bomboş bir geceye giriyorum.Aklım sağır,kalbim suskun...



* * * * *


bilmem ki olur mu sensiz mutluluk....sen ki gönlümün en hazin yanı.....sorsaydı aşk bana nedir mutluluk.......sen derdim, sen canımın cananı, ömrümün baharı:)



* * * * *


Yorgun kalbimde sen,her anım bütün dünyam nefesim sen.Gel sevgilim yorgun kalbimin ilacı,küçük  dünyamda her şeyim olmak için gel.


* * * * *

Üstüne seviyorum yazdığım bir kâğıttan, sandal yapıyor, dereye bırakıyorum. İster yüzsün, ister batsın, ister bir çalıya takılsın o kâğıt sandal, hep derenin bir yerinde olacak biliyorum.


* * * * *


Bir gün cehennemde karşılaşabiliriz. Sen kalp hırsızı olduğun için, bense tanrıyı bırakıp sana taptığım için…


* * * * *


Önce düştüğümde kalkmayı öğrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi öğrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim her şeyi öğrendim de yalnız unutmayı öğrenemedim.


* * * * *


Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.


* * * * *


Gece midir insani hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?


Hadi ilk güldüğün gibi gül yüzüme sar beni ellerinle, sıkıca tut yüreğimi aşkım aşığım sana…


* * * * *


Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten…


* * * * *


Aşkın ne kadar sonsuz olursa olsun bana anlatma! Yaşamak istiyorum seni doyasıya.


* * * * *


Yağmurun sesi aşkımızın fısıltısı gibi damlaların çarptığı nesnelerden çıkan tatlı sesler büyülüyor beni gözlerin gibi…


* * * * *


Ne kadar zalim olursan ol bu kalp senin için atacak, ister nefret et ister sil beni, hayatında her zaman gölge olacağım.


Sen benim alın yazım,sen benim derdim sızım,Sen benim özüm sözüm,Sen benim iki gözümsün...


* * * * *


Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim..



* * * * *


“Hayatında binlercesi varken, birine takılıp kaldın mı sen hiç?”
Seni Hayatımın Sonuna Kadar beklerim Aşkım yeterki Beni Bırakma Sensiz Bırakma beni.. 


* * * * *


Sana Sevgimi Yolluyorum Samimiyetimle Sana Gülücüklerimi yolluyorum En Sıcak Nefesimle Sana kalbimi yolluyorum içinde ismin yazılı Şekilde... 


* * * * *


Hayallerim var Seninle Mutlu yarınlarım var Seninle Bir Sen var içimde Bir Sen Varsın Kalbimde. 


* * * * *


Kör Kuyularda Dertler içinde Ağlarken halime tuttun çıkardın beni karanlıklar içinden seviyorum seni. 


* * * * *


Benim En Kötü Alışkanlığım Sensin Seni böyle Seviyorum... 


* * * * *


yaramaz kalbim Sayende uslandı Şimdi Seninle Daha iyi Anlıyorum hayatı.. 


* * * * *


Bırakıp Gidenler Acı çeker, Sen bende Cansın Acı Çekmek ne Demek? Sen bende Kansın Sensiz Buz Keser bedenim Acı Çekmekde ne innesi? 


* * * * *


Hadi iLk güLdüğün Gibi gül Yüzüme Sar beni ELlerinle Sıkıca Tut Yüreğimi Aşkım Aşığım Sana... 


* * * * *


sana 1 değil 1000 kere Söylerim Seni Nasıl Sewdiğimi uslanmaz kaLbim tükenmez nefesim Seni Seviyorum Bebeğim.. 


* * * * *


gözlerin mum ışığındaki buğulu ve gizemli ışık saçıyor yüzüme sana bakınca gözlerin kitliyor bedenimi.. 


* * * * *


O kadar çok bu kadar çok diyemem sevgin için aşığım sana gözlerimin ışığısın.. 


* * * * *


bakıyorum sana sana baktıkça yarınlarım geliyor aklıma. 


* * * * *


seninle geçen zaman geleceğimdeki en güzel günlerin garantisidir. 


* * * * *


aşkı buldum gözlerinde yaşamaya başladım sözlerinle gülücüğünle mutlu olmayı öğrendim aşkım.. 


* * * * *


Sana Romantik Sözler yazıp Kalbini boyamak istemem sana Gözlerimle Gözlerine Sözler yazıp Yaşamak isterim Aşkım...

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.


* * * * *


Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedenisin…


* * * * *


Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.


* * * * *


Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını bir kez beni hatırla, bir sonbahar serinliğinde…


* * * * *


Yanında benden yakın başka biri de olsa, her şeyi inkar etmiş inandırmış olsan da ve ona duygulanmış sevdalanmış olsan da, biliyorum bu gece beni düşüneceksin.


* * * * *


Utanırım, söyleyemem yasadığım yalnızlığı, kelimeler yetmiyor ki, bu mu sevda dedikleri.


* * * * *


Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.


* * * * *


Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yine de…


* * * * *


Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Sana romantik sözler yazıp kalbini boyamak istemem, sana gözlerimle gözlerine sözler yazıp yaşamak isterim aşkım…


* * * * *


Aşkı buldum gözlerinde yaşamaya başladım sözlerinle gülücüğünle mutlu olmayı öğrendim aşkım…


* * * * *


Seninle geçen zaman geleceğimdeki en güzel günlerin garantisidir.


* * * * *


Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.


* * * * *


Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedenisin…


* * * * *


Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.


* * * * *


Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını bir kez beni hatırla, bir sonbahar serinliğinde…


* * * * *


Yanında benden yakın başka biri de olsa, her şeyi inkar etmiş inandırmış olsan da ve ona duygulanmış sevdalanmış olsan da, biliyorum bu gece beni düşüneceksin.


* * * * *


Utanırım, söyleyemem yasadığım yalnızlığı, kelimeler yetmiyor ki, bu mu sevda dedikleri.


* * * * *


Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.

* * * * *

sevgiliye mesaj, sevgilime mesaj, sevgiliye mesaj kisa, sevgileye mesajlar, sevgiliye mesaj sözleri, sevgileye sözler, sevgiliye güzel sözler, sevdigin kiza etkileyici mesaj

0 yorum:

Yorum Gönder