20 Şubat 2016 Cumartesi


ETKİLEYİCİ İYİ GECELER MESAJLARI





Bu gece hayallerimi, aşkımı gönderiyorum sana yeniden bu mesajla Sığın içlerine hangisini istersen Korur seni tüm kâbuslardan Sen rahat uyu sevdiğim İyi geceler biriciğim


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana Islatsam sen tek tek düşen damlalarımla yavaş yavaş Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne Sen rahat uyu birtanem, İyi geceler sevgilim


* * * * *


Ayrılacağımızı bilsemde yinede gözlerimden akan 2 damla gözyaşında saklıdır içimdekiler Seni Seviyorum..


* * * * *


Elveda arkadaşlar.Bu sizlere son satırlarım.Artık veda vakti geldi.Yaptığım şeyin ne kadar erken olduğunu biliyorum ama artık dayanamıyorum.Hayata gözlerimi kapatmanın zamanı geldi…. Acayip uykum var yaa iyi geceler :)


* * * * *


İnsanı kan tutar, deniz tutar, otobüs tutar, kavga sırsında biri tutar, çok geln hesap tutar, o tutar, bu tutar, şu tutar, bi uyku tutmaz


* * * * *


Ali Ata Bak, Bak Ali bak, Uyu Ali Uyu, Yat Uyu Uyu, Yok Bu Mesajların Sonu, Yok Sonu Sonu, Çıktı Mesajın Suyu, Suyu Çıktı Suyu, Ben Diyorum iyi Geceler, Sen Uyan Uyan Uyu.


* * * * *


Elveda arkadaşlar… bu sizlere son satırlarım, artık yokum! yaptığım şeyin henüz erken olduğunu biliorum ama artık dayanamıyorum …hayata gözlerimi kapamamın zamanı geldi ….acayip uykum var :):):) iyi gecelerr:):))


* * * * *


Tam uyuyacakken gelen iyi geceler mesajı gibisi yok. Gerçekten yok yani gelmiyor öyle bi mesaj.


* * * * *


Müjde Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…


* * * * *


Elveda arkadaşlar;bu sizlerle son saatlerim… Artık veda vakti geldi… Yaptıgım şeyin henüz erken oldugunu biliyorum ama artık dayanamıyorum… Hayata gözlerimi kapatmanın vakti geldi… Acayip uykum var=))iyi geceler:-)..


* * * * *


Sevgili Uyku, Ben bu Satırları Yazarken Sen çok uzaktasın biliyorum. Seni çok seviyorum nolur yuvana geri dön.


* * * * *


qüzel bir sabaha uyanmanız dileklerimle İYİ qECELER.


* * * * *


Belki qözlerimin baktıgı yerde degilsin ama bilki, qözlerimin daldıgı yerdesin. Hayat, derin bir uyku ıse, qördügüm en qüzel rüya sensin.


* * * * *


Geceleri Uzaklara çıgIik Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu qece Sırf Senin İçin Kapanıyor qozİerim. İyi qeceler Herşeyim!


* * * * *


Gece olup, qüzel qözlerin yenik düştügünde uykusuzluga, seni qökyüzünden alıp, düşlerime emanet ediyorum, qözlerimden uzaksın belki ama daima yüregimdesin unutma.


* * * * *


İyi geceler canım hallerinde ben olayım tatlım uyumadan önce beni düşünmeni istiyorum sabah uyandığında bile beni düşünmeni istiyorum seni çok seviyorum:)


* * * * *


Canım sevgilim seni çok seviyorum, rüyanda beni gör bitanem, iyi geceler tatlı rüyalar aşkım..


* * * * *

Özlemim sana sevdiğim Sensiz rüyalarımdan artık bıktım Umarım sen beni rüyalarında görüyorsundur İyi geceler biriciğim Seni çookk seviyorum


* * * * *


İyi ki varsın birtanem Rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun iyi akşamlar sevgilim Seni çok seven aşkın.


* * * * *


İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım Demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş Sende beni düşün uyumadan önce İyi rüyalar aşkım Rüyalarda buluşmak dileğiyle


* * * * *


Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene İyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı


* * * * *


İsyanım sensiz geçen gecelerime Ben seni düşünmekten uyuyamazken sen rahat ve huzurlu uyu diye bu mesajı gönderiyorum sana İyi geceler canım Rüyalarda kavuşmak dileğiyle


* * * * *


Uzadı gecelerim, sabah olmuyor Sensiz birtanem, odama hiç güneş doğmuyor İyi geceler benim için doğan mehtabım.


* * * * *


Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne Ne kadar da güzelsin öyle, her halinle Düşüncelerimdeki tek güzele iyi akşamlar


* * * * *


Bir kuş misali uçsa dudaklarım sana doğru Konsa kıpkırmızı dudaklarına irkilir misin? Yoksa onu alıp kendine seninkileri bana gönderir misin? İyi geceler aşk busem


* * * * *


Birden uyandım doğruldum yatağımda Yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle iyi akşamlar sana Kâbusum oldu sensiz geceler artık bana.


* * * * *


Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin Çevirdim gözlerimi baktım karanlık tavana yine geldin Usulca yaklaşıp yanağıma bir buse verdin Bende gönderiyorum canım sana Öptüm biriciğim iyi akşamlar sana


* * * * *


Artık sırdaş değil geceler bana Sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla En içten duygularımla iyi akşamlar sevdiğim sana


* * * * *

Sen uyurken $uan TatIı RüyaIar görürken ben seni dü$ünüp seni çizicem bo$ duvarIarıma birtanem, iyi geceIer


* * * * *


SensizIik oIsada sonum geceIer dert ortagım oIur, rüyaIarında cenneti gör meIeğim benim sonum yaInızIık oIur, iyi geceIer a$kım..


* * * * *


Beyaz bir qüvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk yüreginde sevqi ve sadakat karbeyaz tüylerinde umut ve qaqasında iyi veceler öpücügü . yanagını uzat.


* * * * *


Hayırlı qeceler tatlı uykular aydınlık qüzel qünlere uyanmanız dilegiyle iyi qeceler.


* * * * *


İşaret parmagınla birini suçladıgında diger üç parmagının sana dönük oldugunu unutma. iyi qeceler


* * * * *




* * * * *


Karanlık qeceye yakışıyor sadece Yüreginiz hep aydınlık olsun iyi qeceler.


* * * * *


Her yüregin Rahatlamak, huzur bulmak için çekildigi Bir köşesi vardır. Bende Artık Köşeme Çekileyim.Yüreginiz Kıymet Bilene Emanet. iyi qeceler.

0 yorum:

Yorum Gönder