28 Şubat 2016 Pazar


Duygusal Özür Sözleri



Sensiz bir hayatın benim için cehennemden hiçbir farkı yok. Lütfen beni affet, benim cennetim sensin.


* * * * *


Ağlamalar teselli etseydi, denizler hediye ederdim sana beni affetmen için…. Gerçekten çok özür dilerim. Beni affet.


* * * * *


Dudaklarındaki tebessümü görmek kadar hiçbir şey mutIu edemez beni. Lütfen bu dargınlık bitsin.


* * * * *



Gülen yüzünü ve seni çok özledim. Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim.


* * * * *

Seni incetmemin tek sebebi, seni her şeyden çok sevmem. Seni sevmesem böyle bir hata yapmazdım. Sevgimize affet beni hayatım.


* * * * *


Bu mesaj yüreğimin en derin köşesinden geliyor. Samimiyetime inan ve beni affet bir tanem… Sensiz olamam.


* * * * *


Beni affetmen için ne söylemem gerekiyor? Şaka mı gerçek mi diye düşünme, sana hiç yalan söylemedim. Ben sensiz yaşayamam aşkım. Her şey için özür dilerim. Beni affet.


* * * * *


Hayatta kimseden özür dilemedim ama gururum aşkımdan öte değil. Senden özür diliyorum aşkım. Lütfen beni affet.


* * * * *


Hiçbir şey için, hiçbir zaman geç değildir. Ne senden özür dilemem için geç, ne de beni affetmen için. Ben senden özür diliyorum. Sen beni affedebilecek misin?


* * * * *

Ben hatalarım için sana yaptıklarım için hiç affetmedim kendimi. Inan bana hala sızın içimde ağlarım düşündükçe hiç affetmedim kendimi.. Beni AFFET..!


* * * * *


Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için ağlayabilirim...


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı. Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye..


* * * * *


Bilirsin affetmek gibi bir başka büyüklük yoktur.. Ben de bir hata yaptım ve affına sığınıyorum... Affet lütfen beni..


* * * * *


Bilirsin bir karıncaıy bile incitmem... Seni de incitmek istemedim, inan ki istemeden oldu. çöook ama çöook özür diliyorum senden..


* * * * *


gemileri Yaktın Gittin Benide Gemilerle yakmaya Çalıştın Ama Sana Olan Sevgim herzaman Gerçekçiydi Ufak hatalar Yüzünden Bitirme Bu ilişkiyi Affet beni.


* * * * *


Sanıyormusunki üzülmüyorum gülüyorum Bu Boş Odada, Senin için Ağlıyorum kendimi Affetmiyorum Bari Sen Affet beni Belki gülerim.


* * * * *


Kalmadımı Sevgin bana Bittimi herşey Bir Anda? Seviyorum Seni Dinlemiyorsun beni Affet beni Desemde Duymamazlıktan geliyorsun beni…


* * * * *


Kimse için ağlamadı bu gözler senin için bir ilk oldu gözyaşlarım, kimseye söylenmedi bu sözler senin için içimden geldi söylüyorum affet beni senden özür diliyorum aşkım…


* * * * *


Yapılan hataları Olgunlukla Karşılayıp Ona göre Değer vermek gerekir Affetmeni Diliyorum Senden Onay bekliyorum Hadi Bırak Şu inadı Kırma Yarınlarımı..


* * * * *


Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum… Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum.. Özür dilerim tüm olanlar için? Gerçekten çok üzgünüm?


* * * * *


Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla birlikte buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem, bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin… Birtaneciğim seni çok seviyorum?


* * * * *


Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor… Yok nafile uyku tutmuyor… Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda… Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim… Bu nedenle tüm kalbimle özür diliyorum! Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim? Seni seviyorum!


* * * * *


Mesajım yüreğimin en derin köşesinden geliyor? Bu nedenle şaka mı yapıyor diye düşünme sevdiğim? Kırgınlıklar kalksın istiyorum biriciğim. Özürlerimi kabul et!


* * * * *


Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim?


* * * * *


Hatalar yapılmasa affetmenin güzelliği olmazdı hayatta… Çok üzgünüm… Lütfen beni affet…


* * * * *


Sensiz hiçbir şeyin tadı yok. Tüm duygulara anlam katan yanlızca senin sevgin. Seni seviyorum. Lütfen beni affet…


* * * * *


Bir daha asla ama asla seni üzmeyeceğim. Seni çok seviyorum anla. Lütfen beni affet.


* * * * *


Tartışmalar aslında hayatta verdiğimiz bir sınav. Aşkımızın sınavı. Bu sınavı kazanalım olmaz mı!..


* * * * *


Güzel yüzünü soldurmaya neden olduysam lütfen beni affet


* * * * *


Gitme Bırakma Ellerimi Af Diliyorum Ağlatma Şu yüreğimi Sözlerinle Vur Dayanırım Ama Giderek Vurma yaşayamam Sensiz Gitme Ne olur özür dilerim affet beni affetme sen de gitme hayatımı bitirme.



* * * * *


Dostluk kolay kurulur ama devam ettirmek zordur. Bugün kırdım seni. Ama inan istemeden oldu. Bu nedenle senden çok, çok özür dilerim.


* * * * *


Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin. Seni çok seviyorum her şeyden önce bunu bilmelisin!


* * * * *


Sözlerinden belli, kırmışım seni bilmeden... Bir öpücük versem, sarılsam, özür dilesem affeder misin beni?


özür dilerim sözler, özür mesajları, özür mesajlari, özür sms, özür ve aşk mesajlari, senden özür diliyorum sms, 

0 yorum:

Yorum Gönder