2 Mart 2016 Çarşamba



Yalnız yatıp seninle uyuduğum gecelerim en uzun gece oluyor, 21 Aralık yalan.


* * * * *


Senden sonra kül tabağında bırakılan sigara gibiyim. İçine çekilmedikçe kendi kendime sönüyorum.


* * * * *


Seni niye özledim böyle aklım almıyor, tenini koklasam geçecek gibi oluyor ama geçmiyor...


* * * * *


Seni gördüğüm an dünyadaki en büyük katliamı yaptım. 6 milyar insanı öldürdüm kafamda. Sen de beni öldürerek intikam aldın...


* * * * *


Yıldızlar tükenene kadar bekleyeceğim seni. Her yıldız kaydığında daha da umutlanıyorum geleceksin diye.


* * * * *


Herkesle konuşabilirsin ama sadece bir kişiyle rahatça saçmalayabilirsin.


* * * * *


Ben aşk nedir bilmem. Eski kafalıyım.


* * * * *


Bir seni bilirim, bir de adın geçince sıkışan kalbimi.


* * * * *


Sevdiği kadının gözyaşlarına kıyamayan erkeğe yakışır.


* * * * *


Beni başkalarıyla bir tutma,
Onlar gemileri yakar, ben limanı.


"Güçsüz bir adamdı, her an gidicek tedirginliği geldiği gün verdi... Bense güçlü kadındım, gidecek bir adama gideceği güne kadar eşlik ettim...

* * * * *

Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresteyimAldığım nefes yarım, kesildi can damarım. Söyle bana bir tanem sensiz nasıl yaşarım?


* * * * *

Aşkımı bitmeyen ümitlere sal,ayda bir hatırla gel kapımı çal..Ne günler yaşadık gözlerinle say..Hasretin elinden kurtulamayız,sen beni ben seni unutamayız.


* * * * *

Hafif hafif çiseleyen yağmurda kalırsan; Saçlarını okşayan her tanede BENİ HATIRLA !


* * * * *


Bil diye söylüyorum.Ben Ağıt yakamam."Kûn fe Yekûn" diye ayet'in ardına takılırÇay yapar bir ömür gelmeni beklerim sevgili...


Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayan biriyle ol.

* * * * *

Bitmesin isterdim umutlarımız.Bitmesin isterdim duygularımız.Ne çıkar sel olsa göz yaşlarımız.Her şey bitti artık bil bundan sonra..

* * * * *

Biz ayrıldık ama şunu unutma yaşadığın şehirde beni sana hatırlatacak çok şey var.Baktığın her yer,gördüğün her nokta ve ayak bastığın her toprakta benden bir şeyler var.İşte unutamamamın sebebi de bu.çünkü bu şehrin her noktasında bizim anılarımız yaşıyor.

* * * * *

Bu duvarlar duysa hıçkırığımı belki beni anlardı kalbimde bir umut gönlümde bir alev beni unutana söyleyin beni unutanı ben unutmadım elbet dönecek ya dönecek yada bu kalp onsuz ölüp gidecek.

* * * * *

Bu gece rüyama gir gizlice sımsıkı sar öp kokla iyice sonra isyanlar savur küfret güzelce ve sonra çek git gitmen gereken yere yolun açık olsun.


* * * * *


Sonra düşündüm beni kazanmaktan çok kaybetmeye meyilli bir insanı varlığımla rahatsız etmemeliydim ben de gittim


* * * * *

Sakin üzmesin seni karşılıksız sevgiler, bağrına taş basarsın acılar bir gün diner. Giden gitsin aldırma yangınlarda söner. Sakin dönüp bakma ardına krallar önde gider.

* * * * *

Gül Filizlendiği Günden Itibaren GüneşE Aşıktır.her Ne Kadar Güneş Her Gece Ayın Görkemine Kapılıp Gülü Bıraksada Gül Asla Yıldızlara Kanıp GüneşI Unutmaz...

* * * * *

O Beni Herhalde Sevmiş! Oysa Ben Onu Her Halde Sevmiştim

* * * * *

Acıların en büyüğü bile sensizlik kadar acı vermez bana

* * * * *

Eğer başkasının avuç içlerini öpersen, dudakların kanasın.


* * * * *


Sen olsam beni çok severdim…


* * * * *


Her şeyi düzelteceğim, sen sadece sarıl…


* * * * *


Benim için aşk, yanaklarını sıkmaktı..


* * * * *

Gittiğin günün adı, kıyamet..


* * * * *

Mesajına dakikalarca gülümsemeyi özledim…

0 yorum:

Yorum Gönder