2 Mart 2016 Çarşamba


İkimizde maviydik gökyüzüyle deniz gibi. Sen kuşlar gibi gökyüzünde uçarken ben denizin içinden bakıyordum sana balıklar gibi. Balıkçıl kuş olmanı dilemekten başka çarem yoktu...


* * * * *


Çocukken dipsiz kuyulara taş atıp sesin gelmesini beklerdik. O ses elbet gelirdi fakat hiçbir şey görünmezdi karanlıktan başka. Bizim aşkımız da dipsiz kuyu gibiydi senin için. Taş atan bendim karanlık olan sen...


* * * * *


Özdemir Asaf'ın da dediği gibi; ben gülüşüne ölürken sen ölüşüme gülüyordun. Farklıydık işte siyah ve beyaz gibi. Siyahla beyaz bir olup hayatı gri olarak yaşamak da güzel olurdu fakat şimdi başkasının siyahına beyaz olmuşsun...


* * * * *


Başka başka ellerde ısıtmak isteriz avuçlarımızı, hâlbuki her tuttuğumuz elde onun sıcaklığını her baktığımız gözlerde onun gülüşünü arar, istemesek de onu görürüz...


* * * * *


Sustuğum dili kimse anlamıyor senden başka. Gel çöz şu dilimi. Sar, hoş olalım seninle.


* * * * *


Bilir misin? Geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere? Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..


* * * * *


Sert sitem ve sevgiliye duyulan nefret temalı sözler:


* * * * *


Unutma kırdığın yerden kırılacaksın.


* * * * *


Sır gibi seversen eğer, muradın gerçekleşir.Çünkü tohum, toprağa gizlenirse yeşerir.


* * * * *


Bir gün senden geçeceğim, hayatta kalarak.


* * * * *


Yıldızlar daha yakın Güneş daha parlak Ay bir bambaşka mehtap gibi Hadi gel bana birşeyler söyle Benimle kal bu ayrılık bitsin bu gece


* * * * *


Bırakma beni, vazgeçme benden vazgeçme ki geçmeyeyim kendimden. Nefesin nefesim,Sensizlik kederim benden vazgeçmen ölüm sebebim.


* * * * *


Sen yollarına 29 harfle acı döşeyen bir Şahsa Yara değilde Yar diyebilir misin?


* * * * *


Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.


* * * * *


Bırak yanın da olayım, sana sevgimi anlatayım. baktın olmadı,ölümüm kanıtlayacaksa sana olan sevgimi,senin için ölmeye ben çoktan razıyım.


* * * * *


Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine gözlerin takılır kalırsa uzaklara hele kulakların deli gibi çınlarsa zamansız,bil ki bir yerlerde özleniyorsun.


* * * * *


Bir gün bensiz bir yerde ağlarsan her düşen göz yaşında beni hatırla hafifçe yağan bir yağmurda saçlarını okşayan her damlada beni hatırla hiç aşık oldun mu diye soran olursa olmadım derken beni hatırla seni sevdiğimi daima hatırla..


* * * * *


Bir gün sende seversin Bir gün sende ağlarsın O zaman ben gelirim aklına Belki geri dönmek bile istersin Ama vakit çok geç olacak Elimde değil seviyorum, özlüyorum Hep de öyle olacak.


* * * * *


Bir gün sevgilim sordu Aşk nedir diye biraz zaman istedim düşüneyim diye. Ertesi gün gördüm onu bir başkası ile.Kulağına fısıldadım AŞK izdi raptır diye.


* * * * *


Bana sadece yüreğinle gel, sevgili..


* * * * *


Ezelimdin ebedim ol..


* * * * *


Şarkılar hep seni söylüyor..


* * * * *


En iyi ilaç senin ellerindi..


* * * * *


Öyle ki sesine bile sarılmak istiyorum..


* * * * *


Sen varsan hayatımda, herşey tamam.


* * * * *


anlamlı ayrılık mesajları, ayrılık mesajları süper, damar ayrılık mesajları, laf koyan ayrılık mesajları, nefret ayrılık mesajları, üzen ayrılık mesajları, aşk,

0 yorum:

Yorum Gönder