17 Mart 2016 Perşembe


elimde olsa rüzgara karışır yanına gelir ellerinden tutar gözlerine bakar seni sevdiğimi söyler yanağına bir buse kondurur ve yüreğine nehir gibi akarım AŞKIM


* * * * *

sana bir gül veriyorum kokla ama soldurma sana bir şarap veriyorum iç ama sarhoş olma sana kalbimi veriyorum sev ama aldatma


* * * * *

yağmurlu bir günde ellerini aç tutamadığın yağmurlar kadar çok seviyorum seni


* * * * *

senin yüreğin yeddi beni sevmeye ama gücün yedmedi beni kaldırmaya ağlamı bilmiyosan sevmeyide bilemezssin


* * * * *

ölümümü olur senini uzaklara gidişin neolur inan bana seni ölümüne sevmişim bırakma ne olur korkuyorum karanlıktan bugunum yok yarınlarımda düşman


* * * * *

Sana bir şiir yazacağım içinde güllerin güzelliği olacak kokuları etrafını saracak ama;hasretin özlemin benimle SABAHLAYACAK


* * * * *

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.


* * * * *

bedenimde bir can avuc ici kadar o canda bir kalp var! dünya kadar. o kalpte bir sevgi var sonsuza kadar!o sevgide sen varsin ölene kadar....


* * * * *

GÕZLERİN=ALEV SÕZLERİN=BEDEL VARLIĞIN=HAYAT YOKLUĞUN=ÕLÜM SEVGİN=CENNET HASRETİN=CEHENNEM SENİNLE=MUTLULUK SENSİZLİK=SONUMDUR...


* * * * *

Kıpkızıl Bir Güneşin Õnünde Masmavi Yelken Gibidir Hayat; Alır Götürü Seni Bilinmeyen Uzaklıklara; Sevda Mavidir; Mavi ise Umut; Gölgeler Düşsede Yüreğimin Üstüne O Güneşi Sakın Söndürme; Eğer Umut Yoksa; Yarınlar Uzak Kalır İnsana; UNUTMAKİ; Bir \"SEN\" Daha Yok Bu Dünyada......


* * * * *


sevmenin iki yolu var ya sever gülersin ya sever ölürsün sen sevmeyi dene ölüm nasıl olsa gelir biliyormusun geceleri hiç sevmiyorum geceler seni bana souyor o nerde diye uzakta olduğunu anlatmaya çalıştıkça kalbimin daha fazla acı çektiyini görüyorum ama her şeye rahmen seni seviyorum


* * * * *


EĞER BİR GÜN AĞLAMAK İSTERSEN BENİ ARA SENİ GÜLDÜREMEM AMA SENİNLE AĞLAYABİLİRİM EĞER BİR GÜN ÕLMEK İSTERSEN BENİ ARA SENİ DÕNDÜREMEM AMA SENİNLE BİRLİKTE ÕLEBİLİRİM


* * * * *


aşk tatlı bir rüya ufak bir dünya...gözlerde başlar,kalplerde yaşar.aşk şiiri gibi güzel,film gibi geçer.bir rüzgar gibi eser masal gibi biter



* * * * *


birgün bana beni mi daha çok seviyorsun yoksa Tanrıyı mı diye soracaksın ben hiç düşünmeden Tanrıyı diyeceğim ve sen hemen küsüp gideceksin ama nerden biliceksin içimdeki Tanrının sen olduğunu


* * * * *


SEVMEK YAŞAMAK KADAR TATLI İSE UNUTULMAK ÕLMEK KADAR ACIDIR.SEN UNUTMA UNUTTURMA GÜZELİM...Bayram UZUN 01.09.2006


* * * * *


Eger seni nasil ve ne kadar sevdigimi ögrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalisin çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamiyorum. Ama bir seyi bil ki seni çok seviyorum…


* * * * *

beni sevmek özveri tecrübe güven ister ama en önemlisi yürek ister arkadaş yürek ister


* * * * *


eyer benim biir mesaj lık ömrüm olsaydı vesen bana bir mesaj gönderecek olsaydın ve benim o mesajı okuduktan sonra öleceyimi bilseydin bana bir mesajda neyazardın.


* * * * *


Sevmekmi? Hiç Tatmadım?Ya Gülmek?Çoktan Unuttum?Yaşamakmı?Boş!Ver Aşk Nemi?Büyük Bir Yalan!Mutsuzlukmu?İşte O Benim Dünyam?


* * * * *


Gökten bi yıldız sec senin için ama içlerinden en güzeli en tatlısı olsun. Gökten bide benim için yıldız sec güzelliği önemli değil senin yıldızının yanında olsun BEBEĞİm


* * * * *


alo!orası öbür dünyamı?(evet)cenneti baglayın lütfen(buyrun)hani bir yer ayırtmıştımya iptal ediyorum.ÇÜNKÜ GERCEK BİR SEVGİ BULDUM YAŞAMAK İSTİYORUM


* * * * *


umut edipte bekledigim özledikçe özledigim sevdikçe sevdigim sen benim tek göz bebegimsin...!



* * * * *

Sevmek ellerini tuttugumda dertlerimi unutmaksa dizlerine yattığımda mutluluk duymaksa,seninle ölümü göze almaksa o zaman seni seviyorum HAYATIM


* * * * *



* * * * *


Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek...


* * * * *


Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir...


* * * * *


Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..


* * * * *


Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle yasadim senle sevdim.


* * * * *


Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin siirini yazamam yinede...


* * * * *


Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.


* * * * *


Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.


* * * * *


Yaninda benden yakin baska biri de olsa , her seyi inkar etmis inandirmis olsanda , ve ona duygulanmis sevdalanmis olsanda , biliyorum bu gece beni düsüneceksin.


* * * * *


Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten...


* * * * *


Seni düsünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur kir seytanin bacagini birkez beni hatirla , bir sonbahar serinliginde...


* * * * *


Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim seni sevdigim gibi.


* * * * *


Sen bazen en zifiri karanlik gecemin günesi, sen bazen yasanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeniI...


* * * * *


Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranizda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin


* * * * *


Sen Aşkımdan Bir Habersiz Yaşıyorsun Seni izliyorum Kalbim ellerimde Seni bekliyorum biliyormusun?


* * * * *


Ne zaman Seni görsem kalbim yerinden oynuyor gözlerine baksam o an hayat donuyor ama bir sen görmüyorsun karşında duramıyorum :(


* * * * *


Karşılıksız sevgi benimkisi sana platonik bağımlı bir serseriyim, Sen ise Benden Habersiz Mahsum bir kedisin bebeğim..


* * * * *


Hayatı Seviyorum Seni Sevdiğim kadar Ama Seni görünce Hayatı unutuyorum Sen Kalıyorsun o an sadece benim dünyamda. ama sen beni görmüyorsun kendi dünyanda..


* * * * *


Seni hayal ediyorum geceleri Masamın Soğuk kenarında zaten hep hayal ediyorum seni olsanda olmuyor istemiyorsun beni.


* * * * *


Nasıl Sevdi Bu Kalp Seni Neden Sevdi Bu Kalp Seni? Sorularım Bende Saklı Sen Kimseden Habersiz Sadece Kalbimde Saklısın Bebeğim..


* * * * *



Ben Senin için her akşam besteler yazsamda adına şiirler okusamda senin haberin olmayacak biliyorum bunuda..


* * * * *



Sen benim Kalbimin iLk ve tek taraflı Aşkısın Kalbim Seni Seçti Kalbim benide Geçti..


* * * * *



platonik bir sevgi ateşindeyim ya bana gülme yada hep gül yanımdan gitme seviyorum seni :(



* * * * *


Sen Sadece Kalbimin Değil yarınlarında Karşılıksız Sevgisi Olucaksın.


* * * * *


hata Senin Değil Karşılıksız Seven Kalbimin Senin Haberin Olmasada Bu Kalpten seviyorum seni off çekiyorum hep içten..


* * * * *


Gül Dikeniyle, Bulut Yağmuruyla, Ketçap Mayoneziyle, Kalbim Karşılıksız Sevgimle Tamamlıyor Birbirini..


* * * * *


Karşılık Beklemediğim umutlarımda hayallerde hep sevdiğim tek platonik aşkımsın seviyorum seni.


* * * * *


Gizli hayranın oldu bu kalp sana durmuyor inan bana, seviyorum seni ne olur beni anla pLatonik aşk bitsin hadi gel bana.


* * * * *


Sen Varken senden Habersiz Seviyorum Seni Ya Sen Yokken Nasıl Seveceğim Seni :( pLatonik Aşkım benim :(


* * * * *


Seni habersizce Sevdim Habersizce gitmesinide bilirim pLatonik sevgilim :(


* * * * *


keşke hayatta keşke demeseydik keşke seni bu kalbim sevmeseydi keşke seninde kalbin başkasında olmasaydı Platonik aşkım :(


* * * * *

Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi...


* * * * *


Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..


* * * * *


Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.


* * * * *


Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM'


* * * * *


Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........


* * * * *


Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun


* * * * *


Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce


* * * * *


Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.


* * * * *


Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken Ipler Kopsun,Düstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder