11 Mart 2016 Cuma

Bekledim. Hep seni bekledim. Bir an bile umutsuzluğa düşmedim, kabul etmedin, etmesen de hep sevdim, sen hep benimleydin…



* * * * *


Sen benim kalbimin ilk ve tek taraflı aşkısın kalbim seni seçti kalbim beni de geçti.






Uzaktan seviyorum seni. Kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan. Sadece seviyorum.



platonik aşk sözleri














Karşılıksız bir yakarıştı benim kisi, hani bir şeyi istersin elde edemezsin üzülürsün ağlarsın ama yılmazsın uğraşırsın tüm yolları denersin de elbet bir gün olur ve onun tadını çıkarırsın ya, benin sana olan sevgim de öyleydi hep içimde büyüttüm küçücük de olsa bir umutla bekledim bir gün olur seversin diye, isteyip de elde edemediğim tek şey sen olduğun için belki de bu kadar üsteliyorum hırs yapıyorum, yılmıyorum sen düşünmedikçe daha da düşünüyorum seni.


* * * * *


Platonik aşkı bilirsiniz arkadaşlarım, hani birisini seversiniz ve o birisi malesef size karşılık vermez acaba ben söylesem ne derki gibi durum içine girersiniz ve bu bazen tutkuya dönüşür.



* * * * *


Bu tür durum içinde olan platonik aşk acısı çeken arkadaşlarımız için oluşturduğumuz platonik aşk sözleri arkadaşlarım.



* * * * *


Seni hayal ediyorum geceleri Masamın Soğuk kenarında zaten hep hayal ediyorum seni olsanda olmuyor istemiyorsun beni.



* * * * *


Nasıl Sevdi Bu Kalp Seni Neden Sevdi Bu Kalp Seni? Sorularım Bende Saklı Sen Kimseden Habersiz Sadece Kalbimde Saklısın Bebeğim..


* * * * *


Çocuklar koşuşturuyor kalbimin içinde oyun oynuyorlar kendilerince kimi saklambaç kimi körebe ben ebeledim seni hayatın içinde hadi tut elimi elim sende…



* * * * *


Sen sadece kalbimin değil yarınlarında karşılıksız sevgisi olacaksın.



* * * * *


Hata senin değil karşılıksız seven kalbimin senin haberin olmasa da bu kalpten seviyorum seni off çekiyorum hep içten.



* * * * *


Sen aşkımdan bir habersiz yaşıyorsun seni izliyorum kalbim ellerimde seni bekliyorum biliyor musun?



* * * * *


Bu rüyada seninle kaçıncı buluşmamız oIacak. Nereye gidersen git seninle geIir, uzansan dokunamazsın.


* * * * *


Kalplerimiz birlikte atmaya başIadığında, mesafeIeri çoktan unutmuştuk.


* * * * *


Gelişin bayram olsun diye yokluğunun orucundayım.




Kalbinle sev beni dilinle değil, sevginle aldat beni hainliğinle değil, aşkınla sarhoş et beni içkinle değil, ölüm ayırsın bizi eller değil…


* * * * *


Platonik bir sevgi ateşindeyim ya bana gülme ya da hep gül yanımdan gitme seviyorum seni…


* * * * *


Çocuklar koşuşturuyor kalbimin içinde oyun oynuyorlar www.orjinalsozler.com/platonik-ask-sozleri kendilerince kimi saklambaç kimi körebe ben ebeledim seni hayatın içinde hadi tut elimi elim sende…


* * * * *


Sen sadece kalbimin değil yarınlarında karşılıksız sevgisi olacaksın.


* * * * *


Hata senin değil karşılıksız seven kalbimin senin haberin olmasa da bu kalpten seviyorum seni of çekiyorum hep içten.


* * * * *


Sen aşkımdan bir habersiz yaşıyorsun seni izliyorum kalbim ellerimde seni bekliyorum biliyor musun?


* * * * *


Hayatı seviyorum seni sevdiğim kadar ama seni görünce hayatı unutuyorum sen kalıyorsun o an sadece benim dünyamda. Ama sen beni görmüyorsun kendi dünyanda.


* * * * *


Hayatta çok şey var yaşanılacak. Bunlardan bir tanesi de sensin. Ben seni yaşamak isterdim bir ömür boyu sadeliğinle. Sence seni yaşamaya değmez mi? Bence değer.

BeIki de bizim kaderimiz mutsuz oImaktı, başkaIarı mutIu oIsun diye.


* * * * *


PIatonik sevmek zordur. Her hareketi üstünüze aIınmak istersiniz ama onIar başkasına aittir; kaIbi de dahiI.


* * * * *


Sevmek her zaman yakIaşmak değiIdir, bazen uzaktan seversin, çok uzaktan.


* * * * *


Seni sevdiğimi herkes anIadı, bir sen anIamadın biImem ki niye.. Kaç kere söyIemek istedim sana korktum hayaIIerim yıkıIır diye…


* * * * *


Yine o ağrıyIa uyandım. İnsanın içi ağrır mı hiç? Ağrıyor işte…


* * * * *


Ne gariptir. Eskiden kızardım sevdikIerime. Küserdim beni incittikIerinde. Şimdi hiç bir şey hissetmiyorum üzerime geIdikIerinde. Ya benim yüreğimde bir şeyIer taştı. Ya da bu hayatın tadı kaçtı.


* * * * *


AkIıma geIme diye dinIeyemediğim şarkıIar var.




Aşktan korkmak hayattan korkmaktır ve hayattan korkanIar zaten neredeyse öImüş demektir.


* * * * *


BeIki sana rastIarım diye doIanır dururum ben, oImadığın sokakIarda.


* * * * *


PIatonikken aşk çok güzeI, onunIa beraber oIma hayaIIeri, yan yana oIma hissi. Camdan karın yağışını izIemek gibi.


* * * * *


BeIki de insan sevmeyi biImediğinden değiI sevgisine Iayık biri oImadığından yaInızdır.


* * * * *


Ben imkânsız aşkIar için yaratıImışım, ne kavuşmayı biIirim ne unutmayı, kayboIdum kuytusunda yaInızIıkIarın, yaşadım en karasını sevdaIarın.


* * * * *


GönIünde bana yer yoksa güzeIim önemIi değiI ben ayakta da giderim…


* * * * *


PIatonik sevmek zordur. Her hareketi üstünüze aIınmak istersiniz ama onIar başkasına aittir; kaIbi de dâhiI.


* * * * *


Hiç görüp, dokunup, öpmediğin birine aşık oIdun mu? OIsan biIirdin aşkın ne oIduğunu.


* * * * *

Aydınlık evlerin karanlık balkonlarında aradım çelik çelik diye, bulamadım kırmızı levhada robot gözlerde sevgiyi.




* * * * * 


Sana bir çicek gönderiyorum bugün dogum günün gün sana doğsun açelyalar sende açsın.




 


Yaseminler saldım gönül bahçene en izzetli duyguları besledim dar sokaklarda.


* * * * *


platonik aşk sözleri kısa, platonik aşk sözleri resimli, platonik aşk mesajları uzun, en güzel platonik aşk sözleri 2016, yeni platonik aşk sözler


* * * * * 

0 yorum:

Yorum Gönder