24 Mart 2016 Perşembe


GÜLMEK İÇİN KOMİK MESAJLAR 


Er ya da geç günahlarınızın bedelini ödeyeceksiniz. Ödeme yaptıysanız bu mesajı dikkate almayın.



* * * * *


Okul madem kapandın bir daha açılma çok günah valla.



* * * * *


Adam 120 kilo sevgilisine minik kuşum dedikten sonra anladım ki; aşkın gözü gerçekten kör.



* * * * *


Facebook hesabın var, niye durum güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sarıldık ağlaştık.



* * * * *


Dedem eskiden sevgilisine kızınca güvercini duvara fırlatmış, tabi o zamanlar telefon yok…



* * * * *


İçme aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hocadır.



* * * * *


Bir Çin atasözü derki; kakaon hakiri sokomoyu tokaji; anlamı: Ne kadar dönersen dön g.t yine arkadadır.



* * * * *


Biz küçükken saklambaç oynardık ben herkesi bulurdum. -Müge Anlı



* * * * *


Delete tuşuna parfüm sıktım, kokulu silgim oldu.



* * * * *


Bazen kaçmak istiyorum. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.



* * * * *


Şimdi ben Mevlüt adında bir çocuğu okula göndersem Mevlüt mü okutmuş olacağım.



* * * * *


Ah kızım ah! Ben ne salağım. Seni ne doktorlar, ne mühendisler istedi de vermedim. Üzülme anneciğim. Ben hepsine verdim.



* * * * *


Babam takdir getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, bende getirdim. Geldi F5'e basıp gitti.



* * * * *


Ayna benim en iyi dostumdur. Ben ağlarken o asla gülmez, zaten gülerse altıma sıçarım.


* * * * *



Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki. Çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor.


* * * * *


Sen likör gibi tatlı, tekila gibi çarpıcı, viski gibi asil, konyak gibi sıcak, şampanya gibi özel, şarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhteşemsin.


* * * * *


Bir köpek ile bir erkek arasında ne fark vardır? Kopek sadece halıyı kirletip mahfeder, erkek ise tüm yaşamını mahveder.


* * * * *


Kalbimde yaşıyorsun ama kiranı vermiyorsun. www.orjinalsozler.com Not: ev sahibi en kısa zamanda onunla evlenmezsen seni kapı dışarı edecekmiş.


* * * * *


Deprem gibi girdin gönlüme, fay hattı çizdin beynime, enkazlar bıraktın kalbimde, artçılar hala devam etmekte.


* * * * *


Allah’ım! Kendim için bir şey istemiyorum, sadece anneme elma yanaklı, baldudaklı, sütun bacaklı bir gelin nasip eyle.


* * * * *


* * * * *


Facebook hesabın var, niye durum güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sarıldık ağlaştık.



* * * * *


Dedem eskiden sevgilisine kızınca güvercini duvara fırlatmış, tabi o zamanlar telefon yok…


* * * * *


Gece korktuğumda yorganı üstüme iyice çekerim. Çünkü katil gelecek: “olamaz üzerinde yorgan var hiçbir şey yapamam” deyip gidecek.


* * * * *


Annem odanı topla deyince “Ben sözelciyim, toplayamam” dedim. Annem de “Ama ben sayısalcıyım, iyi çarparım.” Dedi.


* * * * *


Misafirin çocuğu “Abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “Ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.


* * * * *


Markete gidip “bana bi çakmak lazım” dedim, adam arkaya geç geliyorum dedi. Bekliyorum şu an, çakmağı bulamadı sanırım.




Misafirin çocuğu “abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. www.orjinalsozler.com/komik-sozler Yok, “ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.


* * * * *


Ya benim olursun ya da kara toprağın!” Dediğim kız, toprak isminde esmer bi çocukla evlenmiş. Ben demiştim zaten.


* * * * *


Babama not yazdım: Eğer evin reisi sensen gel şu internet faturasını öde, yok eğer evin reisi bensem sana emrediyorum para ver.


* * * * *


Aslında her şeye verecek bir cevabım var ama olay anında değil gece yatarken aklıma geliyor.


* * * * *


Ajda Pekkan şarkıda ‘arada sırada aklıma geliyor’ diyor. Bu yaşta aklına geldiğine dua et. Babaannem senin yaşındayken Kenan Evreni kocası sanıyordu.


* * * * *


Aldığımız çeyrek altını kutusunda rahat ettirebilmek için altına sünger koyan bir milletiz.


* * * * *


Camına “arabada bebek var” stickeri yapıştıran şahsiyet, ışıklarda bebeğe çeyrek altın mı takalım, ninni mi söyleyelim, ne istiyorsun söyle?


* * * * *


güzel komik, arkadaş komik mesajlar, güzel komik mesajlar sözleri, komik güzel sözler resimli, komik fıkralar, güzel mesajlar sevgiliye, güzel komik sözler kısa, güzel komik aşk sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder