14 Mart 2016 Pazartesi

Çok yardımseverimdir, bütün yardımları kabul ederim. Bugün de yardımları bekliyorum dostum, günaydın :)


* * * * *


Her türlü sıkıntıdan uzak, huzurun gölgesinde geçireceğiniz kıymetli günlerin ömrünüze yayılması dileğiyle hayırlı sabahlar.


* * * * *


Her sabaha ALLAH'u Teala'nın adıyla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi... Hayırlı Sabahlar


* * * * *


Dua ibadetin özüdür bol dualı bir gün dileğiyle günümüz aydın kazancımız bereketli olsun, cümleten hayırlı sabahlar..


* * * * *


Güne nasıl başlarsan öyle devam eder. Güzel bir gün hayır duaları ile başlar. Allah hayırlı, huzurlu, sağlıklı güzel bir gün nasip etsin cümlemize. Hayırlı sabahlar.


* * * * *


Allah'ın rahmet kapısı hiç kapanmaz, el açan mahrum kalmaz, Hayırlı bir gün geçirmeniz dileğiyle. Günaydınlar.


* * * * *


Günün hep aydın olsun devamı mutlu ve hayırlı bitmesi dileğiyle günaydın arkadaşım.


* * * * *


Bir Afrika özdeyişi ders ki Afrika’da her sabah bir ceylan uyanır. En hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini, yoksa öleceğini bilir. Afrika’da her sabah bir aslan uyanır. En yavaş ceylandan daha hızlı koşması gerektiğini, yoksa aç kalacağını bilir. Aslan ve ceylan olmanızın önemi yok. Yeter ki güneş doğduğunda, koşuyor olmanız gerektiğini bilin. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle günaydın


* * * * *


Denizler büyüktür üzerinde durulmaz, arkadaşlık kutsaldır asla unutulmaz... Günaydın can dostum


* * * * *


Sewmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer, günaydın gariban dostum


* * * * *


Güzel kardeşim, yeni günün ışıklarıyla sıkıntıların gece karanlığı gibi geride kalsın, günlerin huzurlu, günün hayırlı olsun


* * * * *


Selamun Aleykum ve Rahmetullah ve Berakatuhu. Allah'ın rahmeti, Efendim sallallahu aleyhi vessellem ın şefaati cümlemize üzerinde olsun, hayırlı sabahlar


* * * * *


Günaydın arkadaşım. Yeni bir güne daha gözlerimizi açtığımız ve elimizdeki tüm imkanlar için Allah'a şükürler olsun.


* * * * *


İşe gitme vakti gelmiş arkadaşlar, gününüzün güzel geçmesi dileğiyle şimdilik günaydın deyip çıkıyorum


* * * * *


Her sabah yeniden başlar hayatım. İlk sabahım, ilk uyanışım gibi sanki. Çok şükür dedik, başladık bakalım, kısmette neler var? Günaydın


* * * * *


İşyerimin güzel insanları, can yoldaşlarım hepinize güzel bir gün için günaydınlar


* * * * *


Günaydın, güzel günler arkadaşlar, Hayat sevdiklerimizle var olduğumuz kadardır...


* * * * *


Günaydın, elindekinin kıymetini bilen sadece ben demeyen, sevmesini öğrenmiş yapabilecekleri için söz veren herkese ;)


* * * * *


Günaydın, kırmadan, dökmeden birbirini anlamaya, kendini anlatmaya çalışanlar... Bir bardak çay güzelliğinde bir gün dilerim.


* * * * *


Neşeli...Capcanlı...Güpgüzel...Musmutlu Sevgi Dolu Birgün Olsun...Ehh Daha Ne Olsun...günaydın..:)


* * * * *


Bazen çok erken kalkarsın, uyku da terk eder seni. 140 karaktere sığdıramayacağın her şeyi düşünür, en makulünü seçersin.


* * * * *


Mutlulukların peşinizi bırakmadığı, üzüntülerin size yaklaşamadığı güzel bir gün dilerim. Günaydın


* * * * *


Gerçek her zaman güzel değildir ama hayatı güzel kılmak için gerçeği bilmek gerekir. Günaydın.


* * * * *


Gece sabahlamak niyetiyle en derin muhabbete girişip uyuyakalan, oha uyumuş kalmışım, sabah olmuş ya yaww diyen dostum, günaydın


* * * * *


Günaydın dostum, mutlu olduğun şeyleri yaptığın bir gün geçirmeni dilerim.


* * * * *


Günaydın yüreği aydınlık, düşünceleri güneşli dürüst emekçi dostum!


* * * * *


Can dostum, mutluluk kapılarını ardına kadar açık olduğu bir gün yaşaman dileğiyle günaydın.


* * * * *


Arkadaşım, Hayırlı Sabahlar. Allah'ın Rahmeti ve Bereketi Hep Üzerinize Olsun! Sabahınız hayır, gününüz huzurlu ve bol kazançlı geçsin inşallah.


* * * * *


Günaydın Arkadaşlar, Dünyasınız mutlu, Hayalleriniz gerçek olsun. Gönlünüze huzur dolsun. Mutluluklar ömrünüzce, Her şey gönlünüzce olsun.


* * * * *


Günaydın arkadaşım, bu gün hayatında hep gerçekleşmesini umduğun güzel şeylerin gerçekleştiği bir gün olsun, dostluğumuz ebedi olsun.


* * * * *


Gülümseyerek uyandığınız bu günün sonunda da gülümsemeniz dileğiyle, günaydın


* * * * *


Yaşadıkların sende kalsın. Yaşatacakların için çaba göster . Dostların için sevecek, sevdirecek nedenler bul. Seni bekliyor insanlar, günaydın


* * * * *


Sevdiklerinizin "Kıymetlisi" olmanız dileğiyle... Sağlık, huzur, bereket ve mutluluk dolu güzel bir pazar günü diliyorum. Günaydın


* * * * *


Günaydın işe gitmemek için mazeretler arayan ama biraz sonra kapıda ayakkabılarını bağlayıp küfredecek olan dostum... Günaydın :)


* * * * *


Günaydın sevdiğim, günaydın dostum, arkadaşım ve sen her kimsen kendini burayı okurken bulan sana da günaydın, günümüz güzel olur inşallah :)


* * * * *


Okula bir türlü erken gitmeyi beceremeyen, ne kadar uyusa da uykusunu alamayan dostum günaydın...


* * * * *


Yaşama sebebinizi hayallere bağlarsanız gerçekler ölüm sebebiniz olur. Günaydın Dostum...


* * * * *


Günaydın, hayırlı sabahlar dostum, bizleri sabaha kavuşturan Allah'a şükürler olsun. Hayır dileyelim günümüz hayırlı olsun, kolay gelsin


* * * * *


Arkadaşlar telefonunuza "sıcak bir günaydın mesajı" bırakıyorum, yudum yudum için, iyi gelir, ihtiyacı olan varsa da alsın.


* * * * *


Yılların yaprak solgun gibi dökülüp, sevgilerin buz gibi eridiği ve insanların öz değerlerini yitirdiği şu dünyada güzelliğini kaybetmeyen en güzel insana kucak dolusu sevgilerle. Günaydınlar..


* * * * *


Mutsuz uyanmana sebep olan insanlardan uzak, güzel bir gün geçirmen dileğiyle günaydın


* * * * *

günaydın mesajı, günaydın mesajı indir, günaydın mesajı resimli, günaydın mesajı resimli indir, günaydın mesajları, günaydın mesajları indir, günaydın mesajları resimli, mesajlar,

0 yorum:

Yorum Gönder